+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 5 van 5

Topic: Af laten keuren voor huidige werk en Re?ntegratie naar ander,passend werk?

1. Back To Top    #1
    Expert
    Reacties
    1.859
    Post waarderingen

Standaard Af laten keuren voor huidige werk en Re?ntegratie naar ander,passend werk?

Ik zit er nu al aardig doorheen,dit is mijn 3e week dat ik als Thuishulp A(huishoudelijke ondersteuning)werk.
    Ik moet wel,want er moet geld binnen komen om af te dragen(WSNP)
    Alleen,nu,met die 18 uur in de week(maandag de ochtend&middag,en dinsdag de ochtend&middag zowiezo)valt het me enorm zwaar(ik heb al 6 klanten)
    Ik heb al moeite met mijn eigen huishouden bij te benen vanwege die klachten die ik heb(zie Subforum Gezondheid)
    Ik denk wel eens serieus na over een medische keuring,want dit ga ik lichamelijk natuurlijk niet volhouden tot aan mijn 65e,en er is meer in het leven dan alleen maar huishoudelijk werk
    En aangezien ik niet achter de geraniums wens te komen te zitten,wil ik dolgraag iets anders.

Heeft iemand hier ervaring mee?Met zo'n soort Re?ntegratie-traject?

2. Back To Top    #2
    Filmster Avatar van zeester
    Reacties
    6.300
    Post waarderingen
    Blogposts
    1

Standaard Re: Af laten keuren voor huidige werk en Re?ntegratie naar ander,passend werk?

Hoe nauwkeurig ben je met je eigen huishouden op de dagen dat je werkt? M'n man en ik werken ook allebei op maandag en dinsdag de hele dag. Dat betekent dat we op die dagen iets uit de vriezer eten, en dat er verder gewoon niets aan het huishouden gedaan wordt. Aandacht voor onze kinderen en onze eigen rust is dan belangrijker, en het eigen huishouden komt later wel. Misschien kun je eens nadenken over wat je precies in je huishouden wilt doen die dagen, en of dat realistisch is?
    Mama van Stefan (14 juni 2004) en Thomas (14 januari 2009)

3. Back To Top    #3
    Expert
    Reacties
    1.859
    Post waarderingen

Standaard Re: Af laten keuren voor huidige werk en Re?ntegratie naar ander,passend werk?

Nou,mijn eigen huishouden vind dus op die dagen dat ik werk even 'vlug-vlug-vlug' plaats,
    tijd om even uitgebreid iets te doen is er alleen in de weekenden.
    Maar dit was mijn vraag ook niet
    Ik vroeg alleen of iemand misschien ervaring had met dit soort dingen(Re?ntegratie naar ander,passend werk)

4. Back To Top    #4
    Nieuweling
    Reacties
    31
    Post waarderingen

Nou,

Je "laat" je niet medisch afkeuren.
    Als je niet in staat bent om je huidige werkzaamheden te verrichten dan kun je dat aangeven bij je huidige werkgever en dan begint de molen te draaien. Je zult eerst in contact komen met een bedrijfsarts/arbo-arts en dan word er naar allerlei oplossingen gezocht, bijvoorbeeld andere passende werkzaamheden. Het laatste stadium is dat word geconstateerd dat je echt geen werk meer kunt doen of slechts voor een bepaald percentage, maar dat gebeurd (gelukkig) niet zomaar even. Alleen ik begrijp uit je berichtje dat je pas net aan het werk bent bij je huidige werkgever? Houdt er dan wel rekening mee dat deze je (ik vermoed tijdelijke) mogelijk contract niet zal verlengen.

Groetjes,

Chantal

5. Back To Top    #5
    geband
    Reacties
    2.063
    Post waarderingen

Je werkt voor een uitzendbureau. Waar ze ook nog eens niet tevreden over je zijn. Bovendien, na 3 weken al niet meer in staat zijn je werk te doen, dan heeft men toch al het idee dat die klachten er eerder waren. Ik vraag me af in hoeverre een bedrijf daar dan zelfs maar in verplicht kan worden.

Wil je meer weten? Google is je beste vriend:

http://www.reintegratiekiezen.nl/
    http://reintegratie.startpagina.nl/
    http://www.kiesjereintegratie.nl/

+ Nieuwe reactie

Gerelateerde topics

1. Ik heb vanaf 1 september ander werk ...
    Door Me in forum Anonieme onthullingen
    Reacties: 31
    Laatste reactie: 19-02-10, 15:36
  2. Ander werk
    Door Carlijn in forum Anonieme onthullingen
    Reacties: 29
    Laatste reactie: 18-04-08, 08:02
  3. Schat ik ga voor mijn werk 2 maand naar curacao
    Door Mrleenz in forum Relaties & vriendschap
    Reacties: 6
    Laatste reactie: 16-12-07, 10:43
  4. Mantelzorg: hoe zit t nou precies? Werk is ook maar werk