Volgens mij kan dit topic beter worden samengevoegd met "Wat ga je doen vandaag?"
Bij mij staat er niet veel op de planning..
Ga straks lekker zwemmenen later op de dag boodschappen halen en eten koken (wel makkelijk vandaag denk ik)...
En wat de avond brengt zien we dan wel weer!
Volgens mij kan dit topic beter worden samengevoegd met "Wat ga je doen vandaag?"
Of bestaat dat nog niet?![]()
Er is wat ga je nu doen en wat ben je aan het doenOorspronkelijk geplaatst door Lilian
Oh ja, en wat ga je vanavond doen en wat ga je morgen doenEn nog wat heb je vandaag gedaan, geloof ik
Beetje teveel van het goede voor mij om allemaal in te typen elke keer
Maar goed, vandaag staat er bijna niks op de planning. Heel even naar de supermarkt en misschien het tuincentrum, eind van de middag naar de gynaecoloog, daarna eten koken, eten en bankhangen.
't Is inderdaad een nieuwe, Lilian - ik had ook niet gedacht dat dat nog mogelijk was![]()
Vandaag op de planning: opruimen, tuitbekers etc. tevoorschijn halen en afwassen, barbecue voorbereiden, oudste + vriendinnetje bezig houden en meenemen naar de judo, ondertussen de jongste niet vergeten, barbecuen met ouders van vriendinnetje van de oudste, kraamvisite.
Mama van Stefan (14 juni 2004) en Thomas (14 januari 2009)
Wat leuk dat je nu al bij mij op kraamvisite komt!Oorspronkelijk geplaatst door Zeester
:P
op de planning staat vandaag;
werken tot 17.30 uur
boodschappen doen
koken en eten
huis opruimen, wassen draaien
administratie bijwerken
[font=Pristina][size=14pt]Maybe the past is like an anchor holding us back. <br />Maybe, you have to let go of who you were to become who you will be.[/size]
Schiet maar eens op!!!Oorspronkelijk geplaatst door Lilian
Mama van Stefan (14 juni 2004) en Thomas (14 januari 2009)
In elk geval boodschappen
Vandaag ga ik naar m`n oma... M`n opa (84) is namelijk afgelopen 27 juni 2009 overleden. En vandaag zouden de lieve mensen 60 jaar getrouwd zijn. Emotionele dag dus... En dan gaan we er met alle kinderen en kleinkinderen toch nog een mooie dag van maken voor oma`tje
Wat een lief gebaar Roses! Dat zal je oma vast fijn vinden!
Hier ga ik zo even stofzuigen en wat in huis klungelen en vanmiddag komt er een vriendin koffie drinken en eten.
Het leven is een droom, maar dromen is geen leven
Bladwijzers