![]()
goede vraag. Maar ik wil ook graag weten hoe jij er over denkt!
Het ligt eraan of mijn vriend 2 dingen tegelijk kan. Als hij het allebei interessant vind dan welAnders niet
Je kent vast wel die reclame van Andrelon for men.....bléééééh moet ik steeds denken.
Maar schuilt er een kern van waarheid in?....hoe zit 't namelijk met jou man, vriend etc....kan ie 2 dingen tegelijk?
Born to be mild.
![]()
goede vraag. Maar ik wil ook graag weten hoe jij er over denkt!
Het ligt eraan of mijn vriend 2 dingen tegelijk kan. Als hij het allebei interessant vind dan welAnders niet
Ik zal mezelf niet snel voorbij rennen, daar is mijn conditie veel te slecht voor!
Uhmmm....nou.....hmmmm.....ff denken.......
Oorspronkelijk geplaatst door *An*
Dat ligt eraan wat hij combineerd. Ik bedoel eten koken en praten gaat prima. Maar als het recept lastig is dan gaat het praten wat moeilijker.
Ik heb niet het idee dat ik meer dingen tegelijk kan als hij.
Oorspronkelijk geplaatst door Tipnix
[size=11pt]
En weet je het al?
[/size]
Ik heb geen man of vriend, maar een man kan nou éénmaal niet 2 dingen tegelijk.
XXX kat.
[size=11pt]Oorspronkelijk geplaatst door Katje
[/size]
Ik heb het gevraagd en nee, hij kan niet beffen en praten tegelijkOorspronkelijk geplaatst door kaatje
Oorspronkelijk geplaatst door Tipnix
![]()
Ik zal mezelf niet snel voorbij rennen, daar is mijn conditie veel te slecht voor!
Joh.............. had ik nou niet verwacht van lunatic.Oorspronkelijk geplaatst door Tipnix
![]()
XXX kat.
vind het ook wel heel slap inderdaad![]()
그러나 나는 텔레비전을 동시에 성교하고 봐서 좋다Oorspronkelijk geplaatst door Tipnix
XXX kat.
Bladwijzers