Vraag aan leden die veel via een tablet op VP...

Omdat in het team weinig mensen zitten die een tablet gebruiken, zit ik even met de volgende vraag: als jij een tablet gebruikt, kun je dan een spelletje spelen? als jij een tablet gebruikt en je speelt nooit een spelletje, wil je dan voor ons even kijken of dat wel lukt? ( de link Spelletjes aanklikken is voldoende) Als je hier melding maakt, geef dan ook even aan op welk tablet je werkt

Lees meer

Artikel: De tijd is een vriend! Door Gelukscoach...

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/1017-De-tijd-is-een-vriend%21-Door-Gelukscoach?

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/1019-Recept-van-de-dag?

Lees meer

maak je oude t-shirt weer modern

pak een oud tshirt, scheur een keer links om , scheur een keer rechtsom, en.......je bent weer helemaal 2014! http://diply.com/different-solutions/turn-that-old-shirt-into-an-awesome-fashion-statement-with/49709 bron Froot

Lees meer

geluksmomentje 6

Vanmorgen om 9 uur al aan het sjouwen met dozen en tafels, 2 nauwe trappen af: dochter lief komt terug uit Grunn, en wij halen alvast een auto met spullen. tafel steekt 3 keer vast in het trapgat ( zo leuk, die oude huizen )Tafelpoot maakt gaatje in de bekleding van het plafond van de auto.....hindert niet, is te repareren. We rijden een gezegende 2 en half uur: zetten de spullen zo lang in de...

Lees meer

Zorgautoriteit moet op de schop

De verhouding tussen het ministerie van VWS en de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) moet grondig worden herzien. Er is nu sprake van ongewenste verwevenheid van het ministerie en de NZa http://nos.nl/artikel/693448-zorgautoriteit-moet-op-de-schop.html bron NOS

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 52

Topic: Sex met of zonder Liefde

Standaard Sex met of zonder Liefde

Ik had laatst een gesprek met een goede vriend van mij over sex.
    hij wou beweren dat sex voor hem anders was dan voor vrouwen.
    hij bedoelt dat zo dat hij sex kan hebben met iedereen omdat het gewoon sex is zonder gevoel (liefde)
    mijn reactie daarop was dat hij dan maar lekker sex moest hebben met zijn schoonmoeder echt een eng, lelijk mens zonder gebit. HAHA
    maar mannen (en vrouwen) wat vinden jullie hiervan.
    Ik denk dat mannen net zo goed een goed gevoel moeten hebben om sex te hebben(dat wil niet zeggen dat een vluggertje ofzo niet kan dat vindt ik ook lekker)
    maar met iedereen lijkt mij wat overdreven.
    gr.AnneMarie
    <br />www.oudduitseherderkennelofheartland.nl<br />www.trimsalonsa-ba-de.nl

Standaard Re: Sex met of zonder Liefde

Ik denk dat de meeste hoeren weinig liefde voor hun klanten voelen.

dus je vriendje heeft niet helemaal gelijk, vrouwen kunnen het dus ook
    met karma meer mans...<br />... met gorilla&#039;s meer sjanZz

Vrouwen kunnen denk ik ook heel goed seks hebben zonder liefde, dan is het gebasseerd op lust. Maar ook denk ik dat vrouwen ook seks kunnen hebben zonder een van deze twee zaken.

Mijn mening is dat je geen hoer hoeft te zijn om sex te hebben zonder liefde. Het idee dat alle vrouwen verliefd moeten zijn om sex te hebben is hopeloos achterhaald.

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Heaven

Mijn mening is dat je geen hoer hoeft te zijn om sex te hebben zonder liefde. Het idee dat alle vrouwen verliefd moeten zijn om sex te hebben is hopeloos achterhaald.

Daar ben ik t ook mee eens!!

Mee eens Heaven. Al moet ik mij toch wel aangetrokken voelen tot iemand om sex te kunnen hebben. Sex met iedereen, ik geloof niet dat mannen dat kunnen hoor. En tsja hoeren doen het voor het geld, dat vind ik een ander verhaal.
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

Een hoer zijn is in mijn ogen gewoon een beroep (het oudste beroep ter wereld notabene) en is gewoon een zakelijke transactie, net zoals ik een loodgieter zou betalen voor het ontstoppen van m'n gootsteen.

Precies!
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door hypnosa

Mee eens Heaven. Al moet ik mij toch wel aangetrokken voelen tot iemand om sex te kunnen hebben. Sex met iedereen, ik geloof niet dat mannen dat kunnen hoor. En tsja hoeren doen het voor het geld, dat vind ik een ander verhaal.

Mee eens Hyp, maar aantrekkingskracht heeft niks met liefde te maken. Dat kan weer pure lust zijn, om het lekker!

Helaas weet ik van mijn zusje momenteel maar al te goed dat je ook sex kunt hebben zonder liefde. Zelfs ook zonder lust. Ook zonder betaling. Maar puur ter bevestiging van jezelf, na het flirten geen nee durven zeggen, in die cultuur is het normaal, etc. etc. etc...
    Mama van Stefan (14 juni 2004) en Thomas (14 januari 2009)

Sex is voor dieren en liefde komt later...

die dierlijke fase is kortom het geilst.

Toch

Soms wel ja!

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Heaven
    Citeer Oorspronkelijk geplaatst door hypnosa

Mee eens Hyp, maar aantrekkingskracht heeft niks met liefde te maken. Dat kan weer pure lust zijn, om het lekker!
    Dat bedoelde ik ook Heaven

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door MrHawkeye
    Sex is voor dieren en liefde komt later...
    Goh. Maakt sex best eenzaam zo niet?

Voor hem vast niet!

+ Nieuwe reactie
1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forumrechten