Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/1006-Recept-van-de-dag

Lees meer

Zomaar een geluksmomentje 4

gisteravond ging ik de hond het laatste rondje geven, ik denk dat het tegen 10 uur was, manlief zat nog geboeid naar Zomergasten te kijken. Zo geboeid dat hij niet eens zei: oo het regent wel heel erg. Zodat ik kon zeggen dat ik toch wel weer reuze flink en dapper was. Je begrijpt: ik had echt geen zin in dat laatste rondje: veel hondenbezitters zullen dit gevoel herkennen denk ik. Enfin: ik doe...

Lees meer

Webshop vastgelegd! Advies nodig..

Hey allemaal, Ik heb jullie advies nodig! Ik heb het een tijdje terug overlegd met mijn vriend en ik ben nu van plan om het door te zetten. Ik wil graag een webshop beginnen voor diverse soorten leren tassen. Nu heb ik er nog wel een beetje verstand van en uiteraard kom ik met tutorials ook al een heel eind. Maar nu heb ik mijn toekomstige webshop vastgelegd bij...

Lees meer

Hoi even voorstellen

Hoi, Ik ben 23 jaar, net afgestudeerd als productieleider/technicus voor in het theater. Ik woon tijdelijk bij mijn ouders, maar druk op zoek naar een huis samen met mijn vriend in het midden van het land. Een paar van mijn hobby's zijn voorstellingen,concerten of festivals bezoeken, zwemmen en leuke dingen doen met vrienden. Voor mijn opleiding was ik op verschillende fora actief, maar dat...

Lees meer

Artikel: Hoe optimistisch ben jij? Door Ellen...

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/1005-Hoe-optimistisch-ben-jij

Lees meer

De laatste Neanderthaler

Van hem zit nog wat in onze genen. Maar 40.000 jaar geleden was het over en uit voor de Neanderthalers. Onderzoekers hebben nu nauwkeurig de laatste fase van deze mensachtige gerecontrueerd. http://www.metronieuws.nl/plus/de-laatste-neanderthaler/BjYnhu!L4vCyRvqbabt0w348zXiwg/ bron Metronieuws

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 33

Topic: Hallo allemaal

Standaard Hallo allemaal

Hi ik ben Sylvia en ben 21 jaar, ik werk op dit moment parttime in de schoonmaak maar hoop snel wat anders te vinden wat me bevalt..Ik ga in januari beginnen met een studie energetisch therapeut en ik heb er onwijs veel zin in. Verder ben ik een poging aan het doen om af te vallen wat zwaar tegen valt. En verder heb ik nog een paar dingen waar ik me erg graag mee bezig hou bv: lezen, gitaar spelen, shoppen, zingen en nog veel meer.

groetjes sylvia
    ]

Standaard Re: Hallo allemaal

heey syl, welkom meid!!

~syl is een vriendin van mij~

leuk dat je je aangemeld hebt!!!

wat is energetisch therapeut

Welkom Sylvia! Veel plezier hier!

welkom!
    ik ben er ook pas 1 dag!

Wat leuk dat je een energetische opleiding gaat doen!
    Sla niet, Prei wel<br /><br />

Welkom Sylvia. Gezellig dat je mee komt kletsen
    Veel plezier hier

Btw, energetisch therapeut, klinkt errug interessant en leuk, kun je er iets meer over vertellen??
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

Energetisch therapeut is dat je blokkades leert op te heffen die op het energie vlak zitten bij mensen. Ieder mens heeft een eigen energie veld om zich heen hangen maar daar kunnen blokkades in zitten waardoor je bv depressief kan worden. Ik leer te werken met de aura en met chakra's en ik leer reiki. Dus uiteindelijk al ben ik klaar dan ontvang ik mensen bij mij thuis om ze te helpen door over hun problemen te praten en ik doe wat nodig bij hun. De een heeft reiki nodig en de ander heeft aura healing nodig. Het kan op allerlei verschillende manieren toegepast worden. Is allemaal erg leuk. Ik start per 1 januari.
    ]

Klinkt super Veel plezier met je opleiding. Enneh, hoe lang duurt die opleiding
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

Dat is erg verschillnd, het is maar net hoe je het oppikt. Je moet bv ook ingewijd worden al wil je met reiki werken, dus bij elke fase word je ingewijd. er kan best wat tijd in gaan zitten in de studie.
    Dus ik weet het niet hoe lang ik erover ga doen
    ]

Goh....heeft iemand je wel eens verteld dat je op Britney Spears lijkt

Inderdaaaaaad! Nu je het zegt....

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Remma
    Goh....heeft iemand je wel eens verteld dat je op Britney Spears lijkt*

Hallo charmed

Welkom hier en veel plezier
    !

blond?

Hahaha.. Remma, je bent weer lekker bezig!

Welkom Syl
    !

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door tamara3s
    blond?
    Duh

+ Nieuwe reactie
1 van 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forumrechten