ze blijft het me kwalijk nemen, ik weet het niet...

Ik ben op dit moment even zwaar wanhopig. Ik ben een paar weken geleden met mijn vader, zijn vriendin en haar zoon en zijn gezin op vakantie geweest. Ik ben daar helaas niet altijd heel vrolijk geweest, ik heb een paar chagrijnige buien gehad zeg maar waar ik niet heel vriendelijk was. De vriendin van mijn vader vatte dit heel erg persoonlijk op en ze heeft naar eigen zeggen veel last van de...

Lees meer

Collectie MOAM voor Hema vanaf 29 september te...

De nieuwe collectie die de Nederlandse ontwerpersgroep MOAM voor Hema heeft ontworpen, ligt vanaf 29 september in de winkels. De kernwoorden van de nieuwe collectie zijn: 'gemakkelijk', 'vertrouwd' en toch 'vernieuwend'. Het is voor het eerst dat Hema de handen ineenslaat met jonge modeontwerpers, zo laat het merk weten in een...

Lees meer

Mijn vriend heeft het na 3,5 jaar uitgemaakt.

Hallo allemaal, Na 3,5 jaar heeft mijn vriend het afgelopen vrijdag uitgemaakt ik ben heel de week al aan het huilen omdat ik het zo erg vind. Dacht echt dat ik oud zou worden met hem en wil zo graag dat hij zich bedenkt. Nu wilt hij wel contact blijven houden. Aanstaande zondag wilt hij ook naar het bos als goede vrienden om een rondje te lopen en wat te praten. Wat moet ik nu doen contact...

Lees meer

Badkleding in de sauna moet verboden worden

Zondag: de pérfecte dag om even helemaal tot rust te komen in de sauna. Hoewel het normaal is om zonder badkleding in de sauna te kruipen, breekt het zweet anderen uit. http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/article23021458.ece bron Telegraaf

Lees meer

Waar zal je je grote liefde vinden? doe de test

http://nl.what-character-are-you.com/d/nl/33/0.html

Lees meer

Deze katten zijn ontzettend pissig. En dat is...

klik hier voor de rest http://www.froot.nl/posttype/froot/deze-katten-zijn-ontzettend-pissig-en-dat-is-soms-terecht/ bron Froot

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 22

Topic: Ik mis een goede vriendin

alleen
    Gast

Standaard Ik mis een goede vriendin

Ik wil even van mij afschrijven. Ik doe dat liever anoniem.

Ik mis een goede vriendin, iemand om mee te lachen en te huilen. Leuke dingen mee te doen, op vakantie etc.
    Veel vriendinnen heb ik nooit gehad ik had er altijd een paar.
    Helaas zijn er door verschillende dingen niet veel over gebleven, een echte goede vriendin heb ik niet meer, het zijn meer
    vagere vriendinnen, af en toe eens bellen, wat drinken maar meer niet echt.

Soms voel ik mij erg alleen, heb wel een partner dus ben niet alleen. Maar ik mis iemand, een maatje om van alles mee te doen, urenlange
    telefoongesprekken. Het gevoel hebben dat je bij iemand terecht kan, en iemand ook bij jou.

Mijn partner wil dit jaar met een vereniging op vakantie, ik weet dat hij dat heel graag wil, maar ik wil dan ook graag weg.
    Ik ben een aantal keer alleen geweest maar ik weet dat ik dat niet meer wil. Ik zou zo graag met iemand anders willen gaan.

Heb al diverse oproepen gezet op diverse sites maar zonder veel succes, het komt niet verder dan een aantal keer mailen of bellen helaas.
    Ik vraag me soms af wat ik fout doe of wat er mis met me is. Waarom lukt het andere mensen wel leuke vriendinnen te hebben en mij niet.

Ik wilde dit even van mij afschrijven omdat het mij erg dwars zit. Wie voelt er hetzelfde??

itsmejoehoe
    Gast

Standaard Re: Ik mis een goede vriendin

soms heb ik dat ook ja denk dat iedereen soms wel ff dat gevoel heeft
    mischien een leuke oproep plaatsen of zo?

groetjes

bigirl
    Gast

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door alleen

Ik wil even van mij afschrijven. Ik doe dat liever anoniem.

Ik mis een goede vriendin, iemand om mee te lachen en te huilen. Leuke dingen mee te doen, op vakantie etc.
    Veel vriendinnen heb ik nooit gehad ik had er altijd een paar.
    Helaas zijn er door verschillende dingen niet veel over gebleven, een echte goede vriendin heb ik niet meer, het zijn meer
    vagere vriendinnen, af en toe eens bellen, wat drinken maar meer niet echt.

Soms voel ik mij erg alleen, heb wel een partner dus ben niet alleen. Maar ik mis iemand, een maatje om van alles mee te doen, urenlange
    telefoongesprekken. Het gevoel hebben dat je bij iemand terecht kan, en iemand ook bij jou.

Mijn partner wil dit jaar met een vereniging op vakantie, ik weet dat hij dat heel graag wil, maar ik wil dan ook graag weg.
    Ik ben een aantal keer alleen geweest maar ik weet dat ik dat niet meer wil. Ik zou zo graag met iemand anders willen gaan.

Heb al diverse oproepen gezet op diverse sites maar zonder veel succes, het komt niet verder dan een aantal keer mailen of bellen helaas.
    Ik vraag me soms af wat ik fout doe of wat er mis met me is. Waarom lukt het andere mensen wel leuke vriendinnen te hebben en mij niet.

Ik wilde dit even van mij afschrijven omdat het mij erg dwars zit. Wie voelt er hetzelfde??
    ik wil wel met je mailen en zo

waarom maak je hier geen leuke contactadvertentie alleen?
    Ik denk dat er genoeg leuke meiden hier te vinden zijn die ook een leuk babbelmaatje zoeken
    T.A.F.K.A.P

​the author formally known as pluismuis

Ja, misschien kun je via VP wat mensen leren kennen. En waarom zoek je niet meer contact met je "vagere" vriendinnen waarmee je af en toe iets drinkt? Dan vraag je of een van hen zin heeft om iets leuks te gaan doen. Of je vraagt een leuk collegaatje of ze na het werk mee wat gaat drinken. Genoeg mogelijkheden. Succes!!!

Hallo anoniem alleen,

ik wil wel graag jouw vriendin zijn; vandaag de dag zijn mensen vaak alleen met zichzelf bezig en dat is jammer. Ook ik ben vriend(inn)en kwijtgeraakt en ik weet nog steeds de reden niet, maar dit heeft waarschijnlijk zo moeten zijn, denk ik dan maar.

Als je interesse hebt in vriendschap met mij, dan hoor ik het graag. Ik ben heel benieuwd waar je vandaan komt e.d.

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd ! Denk Mindfullness

hoi hoi

ik vind het ook altijd leuk om met andere mensen in contact te komen
    dus wil je msnen of gezellig op hyves of zo dan mag je me een berichtje sturen voor msn en zo
    als je het leuk lijkt

Maar hoe doen we dat dan, want je mag niet je emailadres hier op het forum zetten of wel in een persoonlijk bericht ?

Weet jij hier iets van ? Dan kan ik je toevoegen of jij mij op MSN.

Indesco

dat kan via eenprive berichtje

Ik ga even zien of ik kan vinden hoe dat moet; ben ook maar een beginneling hahahahaha.

Gefeliciteerd met je verjaardag overigens; zag dit op je prive-gedeelte

Hierbij een bloemetje van mij:

Indesco

Boven in het scherm staat een envelopje via daar kan je een pbtje sturen

Als je alleen maar vage vrienden hebt misschien moet je mensen zoeken die wat meer overeenkome, bijvoorbeeld via een hobby.

Als je bijvoorbeeld van zwemmen houdt, ga eens op een avond zwemmen als er iets in de buurt is.
    Vaak hebben hobby's wel een club of een avond waarbij je mensen kunt ontmoeten, en je hebt dan gelijk iets om over te praten.

Contactadvertenties (bijv via VP) zijn ook een goede manier om mensen te leren kennen, maar niet iedereen die reageert is, past bij je. Laat je dus niet ontmoedigen als je er 1 of 2 tussenzitten waarmee het niet klikt, er reageert vast wel iemand waar het wel mee klikt!

Over je vage vrienden, misschien moet je gewoon eens bellen en vragen hoe het met ze gaat, of er nog wat nieuws is gebeurd o.i.d. Als je dan gezellig in gesprek bent vraag je gewoon of ze mee gaan iets leuks doen, bijv een bioscoopje (misschien heeft de bios bij jullie in de buurt wel een Ladiesnight) of iets anders ipv gewoon wat drinken. Dat kan je altijd nog daarna doen
    An Do What You Will be the challenge,<br />So be it in Love that harms none!

Liesjevdb
    Gast

Hallo allemaal,

Ik zou graag mensen leren kennen die het leuk vinden om s'avonds op msn te zitten. Meestal is iedereen rond 23u slapen en dan zit ik alleen op internet.
    Ik ben 25 jaar en woon samen met mijn vriendje, die meestal op die momenten ook achter de pc zit...

Als jullie willen stuur dan een mailtje naar ##MAILADRES VERWIJDERT DOOR MODERATOR, GEBRUIK PB-FUNCTIE ##
    Mss tot gauw

Meld je aan bij een vrijwilligersorganisatie. Zoek iets met een actieve club mensen en de contacten ontstaan vanzelf. Je deelt dan dezelfde interesse, dus ook geen gebrek aan gespreksstof. Of ga een cursus volgen, hoeft niks ingewikkelds te zijn als je het maar leuk vindt. Misschien is er een wijkcentrum bij jou in de buurt waar allerlei activiteiten georganiseerd worden.

Je zult merken dat heel veel mensen op zoek zijn naar andere mensen.

Maar inderdaad zijn helaas ook veel mensen alleen op zichzelf gericht. Iedereen vindt zichzelf tegenwoordig zo belangrijk, profiteren van anderen en laten je vallen als een baksteen als er iemand langskomt waarvan ze denken dat ze daar meer aan hebben.
    Gewoon goed zoeken, de kat uit de boom kijken, en uiteindelijk vind je iemand waarmee het klikt. Ga daarom niet voor veel vriendinnen, ga voor een goede vriendin.
    FRANKLY, MY DEAR, I DON’T GIVE A DAMN”

Hai ik zou ook graag jou vriendin willen zijn. stuur me maar een je hyves of emailadres dan kunnen we verder babbelen. Ik heb dit jarenlang ook zo gehad zoals jou. Maar nu voel ik dat niet zoveel meer wel af en toe.

+ Nieuwe reactie
1 van 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forumrechten

• Je mag nieuwe topics plaatsen
  • Je mag reacties plaatsen
  • Je mag bijlagen toevoegen
  • Je mag je berichten niet wijzigen
  •