Als jij jezelf er goed bij voelt dan is het goed
Ooit schreef ik hier over een stel vrienden,die ineens groener gras zagen zeg maar,en hun nieuwe vrienden érg voortrokken op mij...
op het moment liggen ze weer overhoop met ze(leuk dat internet zo zie je nog 's wat)
Maar nog,heb ik totaal nog geen behoefte om met ze af te spreken of wat dan ook
Als jij jezelf er goed bij voelt dan is het goed
Nou ben ook wel met andere dingen en mensen bezig hoor.Oorspronkelijk geplaatst door Indigo
Daarom zeg ik ook op internet zie je nog 's wat
Blijkbaar zit je er nog wel een beetje mee, anders begin je er geen topic over
Echt afgesloten is het dus nog niet helemaal, wat denk je dat je nodig hebt om dit af te sluiten of om de vriendschap te herstarten?
T.A.F.K.A.P
the author formally known as pluismuis
Om te herstarten:veel moed&energieOorspronkelijk geplaatst door pluismuis
Om af te sluiten:moed
eigelijk had je ook in die oude topic kunnen neerzetten dat je er nu sterker bij voelt
want nu kan je alleen maar beetje commentaar krijgen of vragen![]()
Oorspronkelijk geplaatst door LavendelDiamond
dat is ook weer zo!
Slotje
Nu kom ik waarschijnlijk erg bot over hoor en dat ik zeker mijn bedoeling niet, maar daarom denk ik dat dit topic een schreeuw om aandacht isOorspronkelijk geplaatst door LavendelDiamond
Afsluiten en niet meer naar omkijken, ook niet via internet volgen, dat is het beste
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in,maar zij voegde me toen weer op Hyves toe,en vroeg of ik op msn kwam enzo.Oorspronkelijk geplaatst door Indigo
Ik heb de Mod's verzocht om een slotje!!!
Maar het komt nu over alsof je haar volgt op internet, althans, dat begrijp ik uit je eerste post.Oorspronkelijk geplaatst door Miss D
Zij heeft jou toen willen toevoegen, jij hebt daar waarschijnlijk nee op gezegd en daarmee kan het klaar zijn toch?
Ik snap dat dit heel moeilijk is hoor, bij mij heeft het ook heel lang geduurd voordat ik met bepaalde personen klaar was, maar de laatste tijd zie ik in dat ik alleen mezelf hiermee heb en niet de ander.
Het is niet goed om te genieten van andermans ellende zeg maar
Bladwijzers