• aan het lurken
  • aan het peinzen
  • aan het uitstellen
  • afvragend
  • boekenwurm
  • broeden
  • dromerig
  • druk bezig
  • een zoetekauw
  • gek!
  • griezelig
  • nadenkend
  • nerdy
  • nieuwsgierig
  • onderdanig
  • onschuldig
  • ontspannen
  • passief, inactief
  • schuchter
  • slapend
  • slaperig
  • spraakzaam
  • stomverbaasd
  • aapachtig
  • achterbaks
  • aggressief
  • arrogant
  • ban happy!
  • bang
  • bezorgd
  • bibberkoud!
  • bitchy
  • bleeehhh!
  • boos!
  • brak
  • cold turkey
  • cynisch
  • depressief
  • dood
  • dronken
  • duivels
  • een drama queen
  • eenzaam
  • gemeen
  • geschift
  • gestrest
  • heet!
  • het oneens
  • In de war
  • in shock!
  • in tweestrijd
  • lichtgeraakt
  • maandagmorgen ziek
  • miserabel
  • moe
  • not amused
  • Ohhhh!!
  • ondeugend
  • op rooftocht
  • paranoïde
  • pijn lijdend
  • sjagerijnig
  • slapeloos
  • sloom
  • sneaky
  • somber
  • twijfelend
  • uitgehongerd
  • verdrietig
  • verveeld
  • vervreemd
  • ziek
  • artistiek
  • brutaal
  • cool
  • creatief
  • dol enthousiast
  • een engeltje
  • een geluksvogel
  • energiek
  • evenwichtig
  • flirterig
  • geamuseerd
  • gedurfd
  • geïnspireerd
  • gelukkig
  • high!
  • hyper
  • hyper van de cafeïne
  • in de wolken
  • in een andere wereld
  • in een deuk
  • luchtig
  • muzikaal
  • OK!
  • opgetogen
  • relaxed
  • sportief
  • super blij!!
  • verliefd
  • vrolijk
  • zonnig
  • 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 15 van 52

Topic:
    Lila.

is Same story, different day.

Ik ben:
      verliefd

Standaard Lila.

Deze week in de spotlight; Lila!

Alhoewel ik wat anoniemer op vp wilde zijn heb ik ja gezegd om in de spotlight te staan. Ik lees ze erg graag, de spotlights en de openhartigheid ontroerd mij dikwijls. Nu ik ja heb gezegd zal ik proberen zo openhartig mogelijk te zijn om over mijzelf te vertellen, dan maar wat minder anoniem.

Ik ben dus Lila, net veertig en getrouwd met R. Samen hebben wij twee jongens van 14 en 10 jaar. Twee hele verschillende jongens, teggenpolen van elkaar. M is de oudste, erg extravert en de clown van het gezin. Hij houdt iedereen graag voor de gek waar mijn vriendinnen over mee kunnen praten als ze naar ons huis bellen en ze krijgen hem aan de lijn. R. de jongste is wat inroverter en serieuzer. Hij weet een heleboel over sterrenkunde en dinosauriërs en is dol op gezelschapspelletjes en knutselen.
      Mijn man en ik kennen elkaar al heel lang, we zijn in dezelfde straat opgegroeid. Veel gingen we niet met elkaar om omdat we ieder een ander vriendengroepje hadden. Ik vind het wel grappig dat ik ongeveer weet hoe hij was als kind. Dat mijn grote liefde zo dichtbij woonde had ik eerst niet in de gaten haha. Wat ik oa fijn vind aan mijn man is dat ik voel dat hij van mij houdt, hij zegt het regelmatig tegen mij maar vooral kan ik het in zijn ogen zien. Hij houdt van mij zoals ik ben, met mijn plussen en minnen. En de gevoelens zijn wederzijds, ik bof enorm!

We hebben een eigen bedrijf, een technisch adviesburo, wat inhoudt dat we technische tekeningen maken en calculaties van bv riolering, cv, ed. Zes jaar geleden zijn we op zolder begonnen en sinds drie jaar huren we een gedeelte van een pand in de buurt van ons woonhuis. En we zijn bezig om ons heen aan het kijken voor een eigen pand omdat ons huurcontract afloopt over een tijdje.
      Ik leef in een mannengemeeschap, ontzettend gezellig en ik vind het heerlijk maar heb af en toe ook behoefte aan vrouwen om mij heen en ben ontzettend blij met de vriendinnen die ik heb.

Sinds juli vorig jaar hebben wij er een gezinslid bij, een franse bulldogpup. In mei wordt hij 1 jaar en is een ontzettende lieverd. Ik vind het heerlijk met hem te wandelen vooral ’s morgens vroeg voordat ik aan het werk ga na de ochtenddrukte. Even een flinke wandeling voor ik een tijd achter een balie zit.

Wat een verhaal heb ik al getypt zeg, tijd voor de steekwoorden dus. En dit is mijn keuze:

Liefde:

Het eerste wat er in mij opkomt als ik aan liefde denk is onvoorwaardelijke liefde. Je welkom voelen, gevierd voelen dat je er bent. En dat is iets wat ik mijn kinderen wil meegeven en voel.
      Je kan je kind nog zo mooi kleden, mooi onderdak geven, van mooie spullen voorzien wat ik het belangrijkste vind is dat je er bent voor je kind en dat het weet ook al ben je boos dat er van gehouden wordt.
      Liefde zit ook in de kleine dingetjes, het hoeft niet groots te zijn. Op de bank kroelen, samen aan bakje thee, een verhaaltje lezen voor het naar bed gaan. De oudste stoer als die is op schoolreisje, vertrekt voor twee nachtjes weg, kusje op het schoolplein, no way en belt na twee uur al enthousiast op om te zeggen dat hij er is en hoe het er daar uitziet en dat hij mij toch al wel mist. De jongste die een hele middag bezig is met een tekening voor papa omdat hij die dag jarig is. Vuurpijlen worden getekend omdat hij ze ook op zijn papa’s verjaardag gunt, hij had zelf graag op mijn verjaardag jarig willen zijn (ik ben met oudjaar jarig). Dat zijn momenten dat mijn hart smelt en ik die momenten in gedachten inlijst in mijn geheugen.

Verdriet:

In mijn leven is ook verdriet geweest en soms nog wel. Mijn verdriet begon al heel jong toen mijn vader verslaafd raakte. Beetje bij beetje raakte ik mijn vader kwijt en dat besefte ik. Mijn vader, de stoere politieman, veranderde in een medogenloze crimineel. Dat heeft mij heel veel verdriet gedaan. Hij heeft veel mensen pijn gedaan en leed bezorgd iets wat mij niet alleen verdriet deed maar ook schaamte bezorgde. Mijn vader is overleden bij een brand die hij zelf heeft aangestoken toen ik 24 jaar was.
      Dit heeft oa ook de band met mijn moeder in de weg gestaan. Over haar kan ik moeilijker praten omdat ik nog dingen aan het verwerken ben, zij is twee en een half jaar geleden overleden. Ik heb mij voor haar altijd groot gehouden en mijn eigen dingen die gebeurd zijn wat aan de kant gezet. Met mijn broer kan ik er de laatste tijd goed over praten, veel dingen hebben we samen beleefd. Alhoewel we er anders instaan begrijpen we elkaar wel en dat is heel belangrijk.
      Wat niet iedereen weet is dat ik er wel wat aan over heb gehouden en dat is een angststoornis. Het gekke is dat het later pas naar boven kwam. Om het een beetje berijpelijk te maken, mijn vader zijn hersenen waren helemaal aangetast en de angst dat hij gekke dingen ging doen was niet ongegrond. Ik heb niet alleen voor mijn eigen leven gevreesd, ook voor die van mijn naasten. Ik ben daardoor ook heel bang voor geweld, of het nou fysiek is of verbaal.

Muziek:

Ik kan geen dag zonder muziek. Of de radio staat aan of er staat een cd op. Ook zing ik veel, bijna dagelijks met onze keyboard. Allerlei liedjes zing ik en het hangt van mijn humeur af wat ik zing, liedjes van Abba vind ik heel leuk om te zingen maar ook liedjes van Alanis Morissette. Ook zing ik wel eens samen met de jongste dan voornamelijk in het nederlands, kinderliedjes maar er zit ook een liedje van Herman van Veen bij, opzij opzij opzij, erg leuk om samen te zingen. Als ik zing kom ik tot rust en het maakt mij ook vrolijk. Zingen heeft mij altijd overal doorheen gesleept, ik doe het zo lang ik mij kan herinneren.

Film:

Ik kijk erg graag films, samen met man of met het hele gezin. Met muziek hebben we ietwat een andere smaak (zijn smaak is veel breder met muziek dan dat van mij) met films hebben we dezelfde smaak. Fantasiefilms zijn hier favoriet zoals The Matrix, The Village, Lord of the Rings, Harry Potter, The Others en Stardust om er een aantal te noemen.
      We gaan ook wel eens met z’n allen naar de bioscoop, daarna een ijsje halen bij een italiaanse ijszaak in de buurt, gezellig met z’n allen. Ook ga ik wel eens samen met mijn man naar de bioscoop.

VP:

Ruim een jaar geleden kwam ik per toeval hier terecht en op een paar onderbrekingen na ben ik hier regelmatig. Ik kom heel graag in het kroegje van Snuitje en in de dertigerskroeg. Daar heb ik ontzettend leuke mensen leren kennen en wordt er over van alles en nogwat geschreven. Ik ben altijd benieuwd hoe het met de mensen gaat, met de dingen die ze doen en wat er gebeurd. Sinds kort zit ik ook met een paar kanjers in een groepje waar we onze ei kwijt kunnen. Ik ben daar erg blij mee, leer er van en voel mij begrepen.
      Af en toe probeer ik ook eens mee te discussiëren in andere topics, wetend dat het een van mijn zwakste punten is. Ik vind het heel moeilijk om mijn mening te formuleren, in een gesprek vind ik dat wel iets makkelijker dan zo te typen. Het is in iedergeval zo dat ik ook hier veel van leer op VP en wie weet *** ik jou over een tijd wel onder de tafel, haha.

Haat:

Ik heb bij mijn vader gezien wat haat met je kan doen, hoe het je kan verteren en vergiftigen. Hoe je de verantwoording geheel in andere handen kan leggen en het een eigen leven kan gaan leiden. Daarom wil ik niet haten. In plaats daarvan probeer ik te begrijpen, al is het ietwat, dat wat ik begrijp.
      Maar er zijn natuurlijk wel dingen te bedenken waar dat wel moeilijk of zelfs onmogelijk is zoals mijn kinderen, als iemand hun wat aandoet of mijn man of familie/vrienden als die wat zou worden aangedaan.

Hobby:

Naast zingen en Vpen heb ik nog een grote hobby en dat is tekenen. Ik teken graag met potlood, kleurpotloden en met pastelkrijt. Ik teken dan portretten, landschappen, bloemen of soms zomaar wat. Ik haal mijn inspiratie uit tijdschriften en ook van foto’s. Helaas heb ik er de laatste tijd weinig tijd voor en ben ik niet tevreden over mijn laatste tekening, ik zit daar een beetje mee vast, het was niet echt geschikt om het met pastelkrijt te doen.
      Verder lees ik als ik tijd heb boeken. Mijn laatste boek heb ik van een buurman geleend en dat ging over de oorlog in Indonesië. De naam is mij ontschoten, vond het erg aangrijpend en omdat mijn voorouders uit Indonesië komen en ik er weinig van afweet vond ik het ook erg interessant om te lezen. Nu heb ik het boek de Kelten klaarliggen, ben er al in begonnen een tijdje terug en vind het erg interessant en haal er misschien ook inspiratie uit om te tekenen.

Dit is mijn spotlight, ik heb zoveel mogelijk wat er in mij opkwam verteld en als je iets wil weten dan lees ik het wel.

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Standaard Re: Lila.

Mooie spotlight Lila!
      Je lijkt me een sterk en mooi mens!
      <br /><br />http://aaronjouke.babysite.nl/

is Spuit 11!

Ik ben:
      super blij!!

Mooie spotlight lila, ik kom je wel eens tegen hier op vp maar wist eigenlijk nog niets van je verder.
      XXX kat.

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Mooie en uitgebreide spotlight Lila
      Vind het leuk om met jou te schrijven in de dertigerskroeg

is aan het rondstruinen op VP!

Ik ben:
      gelukkig

Prachtige spotlight vrouwtje en ik zit meteen met tranen in mijn ogen, terwijl ik dit typ, want oh....wat hebben wij veel met elkaar gemeen.
      Niet alleen de verdrietige dingen, maar ook de leuke dingen.
      Jij bent zelf ook een geweldige kanjer en ik wil je heel graag nog beter leren kennen

Onbekend.

Ik ben:
      verliefd

Lila wat een geweldige mooie spotlight, ik zit hier ook met tranen in mijn ogen, want wat heb je alles mooi en goed omschreven.
      Je bent een topper en een kanjer En ik ben blij dat ik je bij snuitje ben tegengekomen en dat ik je steeds beter leer kennen!
      Ik zal mezelf niet snel voorbij rennen, daar is mijn conditie veel te slecht voor!

Onbekend.

Ik ben:
      in een deuk

Mooie spotlight..

je bent een topper hoor Lila
      Wat je zegt ben je zelf..

Onbekend.

Ik ben:
      duivels

Leuk dat jij nu in de spotlight staat, ik heb je al een klein beetje leren kennen in de dertigerskroeg, en vind je een leuke en lieve vrouw!

Om je dromen waar te maken moet je wel eerst wakker worden

Onbekend.

Ik ben:
      ----

wat een prachtige spotlight lila

is ..

Ik ben:
      OK!

kippevel, na het lezen van je spotlight........maar ik ben ook heel blij dat je een relatie hebt gevonden waarin je de rust vindt die je zo duidelijk nodig hebt in je leven

heb je een beetje leren kennen bij snuitje en je bent echt een lieverd

oh, en ik heb gehoord dat je ook goed bent in mahjong

Onbekend.

Ik ben:
      cool

Lieve Lila, ik verschoot eerst toen ik las dat je in de spotlight kwam, wat een emotioneel verhaal meid .
      Ik ben heel blij je te leren kennen, je was er ook op de juiste momenten voor mij, vergeet ik niet.
      maar ach wat zeg ik nu, het gaat hier wel over jouw hé ,
      Ik ben heel blij je te leren kennen, en hoop dat verder alles goed gaat in de toekomst met je en de familie

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Dag lieve Lila,

Een indrukwekkende spotlight. Ik heb nu een fijn beeld van een lieve vrouw, die veel tegenslag heeft gehad, maar ook mooie dingen meemaakt. Ik hoop dat we nog lang VP'en met elkaar.

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Lila

Ken je nu al een tijdje bij Snuitje en de dertigerskroeg, je bent een topper
      Eindelijk een tekening van je!!!!
      Hij is prachtig, net als je spotlight

is weer helemaal terug

Ik ben:
      verliefd

lila wat een onwijs mooie spotlight zeg
      je bent een topper

Onbekend.

Ik ben:
      OK!

Max (17-06-2004) & Lisa (08-02-2006) & ? (24-11-2012)

1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Gerelateerde topics

1. Lila is jarig
      Door pinkpanter in forum Felicitaties en gelukwensen
      Reacties: 46
      Laatste reactie: 31-12-10, 13:13
    2. Weg van Lila - Patrick van Rhijn
      Door Anilove in forum Boeken & tijdschriften
      Reacties: 2
      Laatste reactie: 11-12-07, 20:52

Zoektermen die bezoekers gebruikten om op deze pagina te komen:

Niemand is nog via een zoekmachine op deze pagina gekomen.

Bladwijzers

Forumrechten