Om te sudderen weet ik niet kaatje, maar een veulenbiefstukje van ernste uit arnhem, mjammie.
Eten jullie wel eens paardenvlees?
Mijn dochter zeurt altijd om paardenrookvlees op brood, dat heb ik dan ook regelmatig in huis.
Nu heb ik paardenvlees gehaald om te bakken/sudderen noem maar op.
Maar hoe maak ik het klaar
Ik wil ook een keer paardenvlees gebruiken voor de hachee.
Wat zijn jullie ervaringen met paardenvlees?
Om te sudderen weet ik niet kaatje, maar een veulenbiefstukje van ernste uit arnhem, mjammie.
XXX kat.
ik denk niet dat je vrienden maakt met die opmerking Katje
Ik vind paarderookvlees ook lekker, maar gewoon paardevlees heb ik volgens mij nooit gehad
When nothing goes right, go left...
veulen, lam, kalf...het is toch allemaal het zelfde..
Nee ik denk het ook niet. Maar lang leve de vrijheid van meninguiting.
XXX kat.
Ik koop het nietEn ook geen lams/kalfsvlees, weet niet waarom....het idee denk ik
Als je ouder wordt, wordt alles slechter. Behalve het vergeten, dat wordt beter
Ja het zijn allemaal baby diertjesOorspronkelijk geplaatst door kaatje
When nothing goes right, go left...
Ik eet ook geen paardevlees, al vanaf kind af aan niet...was daar teveel paardegek voor
Max (17-06-2004) & Lisa (08-02-2006) & Skye (23-11-2012)
Nou een lekker stukje paardenworst of gekookt vlees van de paardenslager, heerlijk
nou het was zo taai als wat.
Of ik heb het verkeerd gedaan of het was een oud knol. Maar goed de volgende naar en echte paardenslager dan maar.
De hond vond het overigens wel lekker.. :P
ik had het inderdaad aan de slager gevraagd, maar kreeg een erg vaag antwoord. Ga de vologende keer wel veulenbiefstuk halen.
De hond was daarna wel aan de diaree...
Ik eet het uit principe niet, maar weet wel dat je een paardenbiefstukje gewoon kunt bakken als een runderbiefstukje
Komt niet door wat voor vlees het is, maar gewoon omdat je hem wat anders hebt laten eten als dat ie gewend isOorspronkelijk geplaatst door kaatje
Bladwijzers