Borstverkleining

Hi All, Ik ben nieuw hier en twijfel al jaren over een borstverkleining. Het is bij mij eerder emotioneel dan fysiek van aard waardoor ik het nooit aangedurfd heb. Ben ook bang dat ik het niet vergoed krijg. Ik vind mijn borsten gewoon niet in verhouding met de rest van mijn lichaam waardoor ik dik lijk en dat maakt me onzeker. Ook met kleding is het echt een ramp! Ik vroeg me af of iemand...

Lees meer

absoluut, maar danook absoluut mislukte kiss-cam's

hier vind je een heel serie met hilarische , afstotende en grappige kiss-cam's http://www.funnyordie.com/lists/54dd217617/gifs-most-hilarious-kiss-cam-goofs-ever

Lees meer

Keuze stress

Een tijdje terug had ik me opgegeven als bloeddonor. Ik werd daarop aangesproken, en als ik de mensheid kan redden, dan zal ik het niet laten. Dus ik gaf me op, ook al word ik lichtelijk onpasselijk van naalden die in aderen ( mijn aderen) worden geprikt. Maar goed, je wordt niet zomaar een held. Vorige week werd ik gebeld: ze...

Lees meer

Artikel: De sojamaffia.Deel 2 door Irene de Vreede

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/788-De-sojamaffia-Deel-2-door-Irene-de-Vreede?

Lees meer

Vrouwen en mannen hebben andere nachtmerries

Researchers van de Universiteit van Montréal in Canada hebben ontdekt dat vrouwen en mannen andere nachtmerries hebben. Vrouwen hebben nachtmerries over persoonlijke situaties: ruzie met de partner, een conflict met schoonmoeder of kinderen. http://nl.metrotime.be/2014/04/23/must-read/vrouwen-en-mannen-hebben-andere-nachtmerries/ bron metrotime.be

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/781-Recept-van-de-dag?

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
3 van 25 1ste1ste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van 373

Topic: Engelenkaart

Standaard Re: Engelenkaart

Engelen Orakel - Chantall

Een nieuwe romance met een vreemde of je eigen partner is op handen. Stel jezelf open om liefde te ontvangen en te geven.

Soms lijkt de liefde ver te zoeken. Ook als we al een relatie hebben kan het liefdesvuur soms wat gedoofd zijn. Weet dat hier verandering in gaat komen want een nieuwe romance en vurige passie staat voor de deur.

He je op dit moment geen partner, dan zul er nu zeker een op je pad komen. Heb je al een partner, dan zal het liefdesvuur opnieuw gaan oplaaien. Een mooie, liefdevolle en zeer hartstochtelijke periode staat je te wachten. Geniet ervan met al je zintuigen.

Engelen Orakel - Akasha

Je bent een spirituele leermeester. Je hebt de mogelijkheid anderen bij te staan en te helpen en hen bewust te maken van hun spirituele geschenken en gaven en hun goddelijke levensmissie.

Iedereen heeft een leermeester nodig. Niemand kan zonder. Hoe groot ook je aangeboren wijsheid en kennis kan zijn, zonder de hulp van iemand die verder is dan wij, zullen we vaak blijven hangen en weten we niet hoe we verder moeten.

Wat is ons doel, onze missie, waar ligt onze kracht? Je kunt anderen antwoord geven op al dat soort vragen, omdat je een geboren leermeester bent. Je raad, kennis en wijsheid, zal voor velen een leidraad voor het leven zijn.

Help anderen op hun pad te komen, help ze hun missie te vinden en te volbrengen en je zult de hoogst mogelijke kracht en zegeningen ervoor terug krijgen.

Engelen Orakel - Yvonne

Je hebt een speciale band met dieren. Jouw dieren en alle dieren die je liefhebt, zowel op aarde als in de hemel, worden in de gaten gehouden door God en de engelen.

Je bent een echte dieren liefhebber. Waarschijnlijk maak je je soms onnodig wat zorgen. Misschien dat dit helemaal niets met je vraag of met je situatie te maken lijkt te hebben, maar weet dan dat zorgen, van welke aard dan ook, altijd hun invloed uitoefenen op iedere huidige situatie. Vaak zijn het achterliggende oorzaken.

Weet dat alle dieren die je liefhebt, zowel in de hemel als ook op aarde, de grootste bescherming van God en zijn engelen genieten.

Stop complaining about what you're not getting, and start creating what you want - Dr. Phil McGraw

Engelen Orakel - Fransesca

Wat is het dat je nu verlangt? Visualiseer het en het zal uitkomen. Negatieve gedachten blokkeren alleen maar het proces.

Je verlangt iets maar twijfelt of het ooit zal gebeuren of uitkomen. Misschien heb je er al over liggen dromen of fantaseren, maar lijkt het toch niet uit te komen. Dat komt omdat je er zelf in feite niet in gelooft of omdat je vol zit met twijfels.

Weet dat dit allemaal negatieve gedachten zijn die het proces nadelig beinvloeden. Probeer zo vaak mogelijk dat wat je verlangt te visualiseren. Zie het voor je met je handen er omheen. Vertouw er op dat het gaat gebeuren. Alleen op die manier beinvloed je het proces op een positieve manier. Je kansen zijn daardoor vele malen groter. Jij kunt het.

Engelen Orakel - Astara

Jij verdient het beste. Reik naar de sterren met je verlangens en je dromen en sluit geen compromissen.

Jij verdient veel beter dan je nu ontvangt. Er wordt je echt te kort gedaan maar dat komt ook omdat je altijd genoegen nam met wat je kreeg. Toch kan je veel meer krijgen indien je een keer leert om geen compromissen te sluiten.

Kijk naar wat je echt wilt en je echt verlangt en probeer je dromen waar te maken. Geef altijd aan dat je met minder geen genoegen neemt. Je bent het waard. Je verdient het.

Ik help je om geestelijke uitdagingen in jezelf en voor anderen te genezen. Je bent een genezer, net als ik.

Vaak zitten we geestelijk in een dal. We zien geen uitweg meer en durven nauwelijks enige geestelijke uitdagingen aan. Het enige dat we dan doen is geestelijk wat wegkwijnen en diep van binnen, angstig in een hoekje kruipen en hopen dat het allemaal over gaat.

Helaas gaan problemen op die manier slechts zelden over. Anderen kunnen vaak niet helpen, de meeste mensen moeten het helemaal zelf doen. Je bezit echter de kracht om jezelf en anderen geestelijk weer gezond te maken waardoor jij en anderen nieuwe geestelijke uitdagingen weer met gemak aan kunnen. Je kunt het, want je bent, net zoals aartsengel Raphael, een ware genezer van de ziel.

Engelen Orakel - Athena

Het is veilig voor jou om sterk te zijn. Je weet hoe je sterk moet zijn op een liefdevolle manier dat zowel anderen als jezelf voordeel kan opleveren.

Af en toe durven we niet sterk te zijn omdat we bang zijn onszelf of anderen te kwetsen. Toch kunnen we ook op een zeer liefdevolle manier sterk zijn. Op die manier valt er voor jezelf en anderen alleen maar voordeel te halen.

Spreek jezelf krachtig uit, wees sterk en zeg duidelijk wat je wilt en niet wilt. Laat je niet in een hoek drijven. Als je het op de juiste, liefdevolle wijze weet te brengen, zal iedereen er zijn of haar voordeel mee kunnen doen.

Engelen Orakel - Zanna
    Je bent beschermd tegen allerlei soorten van schade. Het ergste heb je achter de rug. Ik vraag je om jezelf te ontspannen en veilig te voelen.

Wat een ellende heb je meegemaakt, wat een schade liep je op. Weet dat dit ten einde komt en dat je vanaf nu voorlopig weer beschermd bent tegen allerlei soorten van schade.

Het ergste is nu achter de rug. Geniet van die rust, ontspan jezelf en probeer je zo veilig mogelijk te voelen, het kan, want God en de engelen waken over jou en de situatie.

[size=10pt]You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart...[/size]

Engelen Orakel - Fransesca

Wat is het dat je nu verlangt? Visualiseer het en het zal uitkomen. Negatieve gedachten blokkeren alleen maar het proces.

Je verlangt iets maar twijfelt of het ooit zal gebeuren of uitkomen. Misschien heb je er al over liggen dromen of fantaseren, maar lijkt het toch niet uit te komen. Dat komt omdat je er zelf in feite niet in gelooft of omdat je vol zit met twijfels.

Weet dat dit allemaal negatieve gedachten zijn die het proces nadelig beinvloeden. Probeer zo vaak mogelijk dat wat je verlangt te visualiseren. Zie het voor je met je handen er omheen. Vertouw er op dat het gaat gebeuren. Alleen op die manier beinvloed je het proces op een positieve manier. Je kansen zijn daardoor vele malen groter. Jij kunt het.

Engelen Orakel - Arielle

Nieuwe psychische en spirituele ervaringen, veranderen de manier waarop je de wereld en jezelf ziet. Sta je spirituele gaven toe zich te openen, doormiddel van studie, gebed en meditatie.

Niet altijd zag je de dingen en jezelf zoals ze waren. Daardoor leefde je in een wereld die verre van de ware was. Daarmee ging je ook voorbij aan alle mogelijkheden die voor je open lagen.

Je zou zoveel meer kunnen bereiken als je de dingen en jezelf zag zoals ze echt zijn. Dat kun je wel leren. Leer te zien, leer je spirituele gaven te gebruiken door middel van zelfstudie, gebed en meditatie. Je zult zien dat er een geheel nieuwe wereld voor je open gaat met tal van nieuwe mogelijkheden.

[size=10pt]You can travel the world, but you can't run away from the person you are in your heart...[/size]

Ik ben de engel van overvloed en rijkdom. Je zult de rijkdom ontvangen die je nodig hebt, en God bekijkt hoe dit moet gaan gebeuren. Heb vertrouwen.

Rijkdom, we willen het allemaal, ook al zeggen we soms van niet. Voor de een is rijkdom een hoop geld, voor de ander is rijkdom veel kennis, liefde, geluk, gezondheid of vrienden.

Ware rijkdom is feitelijk niet in geld uit te drukken. Toch ontbreekt het ons vaak aan deze rijkdom. Weet dan dan je vertrouwen moet hebben omdat God zelf aan het bekijken is op welke manier hij je het beste deze rijkdom kan geven. Heb dus vertrouwen, en alles komt goed.

Engelen Orakel - Aartsengel Gabriel

Je hebt een belangrijk levensdoel met betrekking tot communicatie en kunst. Laat alsjeblieft onzekerheid je niet ervan weerhouden om je doel te bereiken. Ik zal je helpen!

Je hebt je vaak afgevraagd, wat is mijn doel en wat is mijn taak op aarde. Als je goed op had gelet, dan had je dat geweten. Je kunt namelijk praten als de beste en weet bijna alles tot kunst te verheffen.

Je hebt werkelijk gouden handen, een gouden geest en een gouden hart. Al dat je nodig hebt is wat meer zekerheid. Vaak durf je de dingen niet te zeggen of te doen en dat is jammer, want dat is nu net wat je juist wel zou moeten doen.

Laat al die onzekerheden los, aartsengel Gabriel zal je samen met zijn blauwe engelen helpen. Vertrouw op jezelf en op hen en alles komt goed.
    Wijsheid is niet dat je alle goede antwoorden weet, maar dat je alle goede vragen stelt.<br /><br />Creativity involves breaking out of established patterns in order to look at things in a different way.

Engelen Orakel - Oceana

Overwinning! Je verlangen en inzet begint haar vruchten af te werpen. Blijf doorgaan met het goede werk dat je doet.

Het duurt soms erg lang voordat iets zijn positieve uitwerking lijkt te hebben. We zetten ons al zo lang volledig in en soms lijkt alle energie die we er in gestoken hebben verspilde moeite. Welnu, weet dat je dit keer eindelijk zult overwinnen!

Uw inzet en verlangen begint nu eindelijk vruchten af te werpen. Ga dus door op de ingeslagen weg, het is de juiste! De engel Omega zal je begeleiden op je pad.

Engelen Orakel - Leila
    Breng wat tijd alleen door in de natuur, mediteer over uw verlangens en intenties. Vraag de engelen om je te helpen om alles vanuit een nieuw en positief perspectief te kunnen bekijken.

Er zijn situaties dat je niet eens meer weet wat je zelf wil of hoe je je doel wilt bereiken. Daardoor kunnen we compleet vastlopen en blijven we alles vanuit hetzelfde negatieve standpunt bekijken. Op dat soort momenten lijken we even volledig het contact met onszelf verloren te hebben.

Trek je op zulke momenten even helemaal terug, het liefst in de natuur, en mediteer over je verlangens en je intenties. Als je daarbij ook nog eens de engelen om hulp vraagt, zul je zien dat je alles weer vanuit een nieuw en positief perspectief kunt bekijken. Het zal je zeer zeker ten goede komen.

Engelen Orakel - Crystal

Blijf vertouwen en hopen omdat er iets nieuws en positiefs aan de horizon ligt dat je nu nog niet kunt zien.

Soms verliezen we allemaal wel eens de moed en geven we onze dromen en onze hoop op. Jammer, want soms ligt het bijna voor het oprapen en geven we te snel en te vroeg op, alsof we zinken met de haven in zicht.

Blijf vooral nu vertouwen en verlies je hoop niet. Er gaat iets gebeuren, iets nieuws en iets positiefs. Je kunt het nu misschein nog niet duidelijk zien, maar het kan niet lang meer duren of het wordt langzaam maar zeker zichtbaar. Houdt dus nog even vol nu.

+ Nieuwe reactie
3 van 25 1ste1ste 1234513 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forumrechten