• aan het lurken
  • aan het peinzen
  • aan het uitstellen
  • afvragend
  • boekenwurm
  • broeden
  • dromerig
  • druk bezig
  • een zoetekauw
  • gek!
  • griezelig
  • nadenkend
  • nerdy
  • nieuwsgierig
  • onderdanig
  • onschuldig
  • ontspannen
  • passief, inactief
  • schuchter
  • slapend
  • slaperig
  • spraakzaam
  • stomverbaasd
  • aapachtig
  • achterbaks
  • aggressief
  • arrogant
  • ban happy!
  • bang
  • bezorgd
  • bibberkoud!
  • bitchy
  • bleeehhh!
  • boos!
  • brak
  • cold turkey
  • cynisch
  • depressief
  • dood
  • dronken
  • duivels
  • een drama queen
  • eenzaam
  • gemeen
  • geschift
  • gestrest
  • heet!
  • het oneens
  • In de war
  • in shock!
  • in tweestrijd
  • lichtgeraakt
  • maandagmorgen ziek
  • miserabel
  • moe
  • not amused
  • Ohhhh!!
  • ondeugend
  • op rooftocht
  • paranoïde
  • pijn lijdend
  • sjagerijnig
  • slapeloos
  • sloom
  • sneaky
  • somber
  • twijfelend
  • uitgehongerd
  • verdrietig
  • verveeld
  • vervreemd
  • ziek
  • artistiek
  • brutaal
  • cool
  • creatief
  • dol enthousiast
  • een engeltje
  • een geluksvogel
  • energiek
  • evenwichtig
  • flirterig
  • geamuseerd
  • gedurfd
  • geïnspireerd
  • gelukkig
  • high!
  • hyper
  • hyper van de cafeïne
  • in de wolken
  • in een andere wereld
  • in een deuk
  • luchtig
  • muzikaal
  • OK!
  • opgetogen
  • relaxed
  • sportief
  • super blij!!
  • verliefd
  • vrolijk
  • zonnig
  • 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 15 van 63

Topic:
    Dwergje.

is Same story, different day.

Ik ben:
      verliefd

Standaard Dwergje.

Deze week in de spotlight! Dwergje

Hallo lieve trouwe leden,

Ik kreeg ineens een mailtje van kimberley over the spotlight, ik had al meerdere mensen voorbij zien komen in the spotlight maar nooit gedacht dat ik ook eens in de spotlight terecht zou komen! Maar bij deze dan dus wel en ik zal het een en ander over mezelf vertellen.

Ik ben jessica ik ben 23 jaar en woon sinds 4 jaar samen met mijn hele lieve vriend (27) in rotterdam, ik ben geboren te hilversum waar mijn broertje en zus nog wonen en heb daar tot mijn 18/19 de gewoond, ik heb na de middelbare nog een mbo studie gedaan van 2 jaar op roc amerstein te amersfoort waar ik met veel moeite geslaagd ben inverband met een zware depressief die ik toen kreeg en mijn stage dus half heb kunnen afronden maar mijn stage begeleidster heeft me er gewoon doorheen gesmokkeld en dankzij haar heb ik me diploma ik ben haar eeuwig dankbaar. Helaas kan ik geen gebruikmaken van mijn diploma want ik ben 80/100% afgekeurd vanwege lichamelijke en psychische klachten die ik in me jeugd opgelopen heb.

Nou even iets leuks, ik ben super gek op mijn 2 hondjes een siberische husky en een labrador dit zijn echt mijn 2 kanjer en mijn held is absoluut mijn vriend omdat hij me altijd erg gesteund heeft en me door veel dingen heen geholpen heeft. We verwachten dan ook ons eerste kindje op 22 september het is nog vroeg en het kan nog fout gaan maar daar zullen we maar niet van uitgaan toch? Verder wonen hier ook nog 2 hele lieve katters een pers en een rooie kortharige het zijn echt schatjes en niet me konijn te vergeten dat arme ding wil helemaal der kooi niet meer uit als ik haar eruit haal springt ze zelf weer in de kooi maar dat beessie is al jaar of 7! this ene volhoudertje hoor! En dan nog de hobby van me vriend 3 vogelspinnen!

Hier mijn trefwoorden:

Liefde:

Ik heb mijn grote liefde leren kennen via mijn vader en schoonmoeder, ja dit gaat een beetje ingewikkeld worden. mijn vader gaat samen met zijn moeder, dus zijn moeder is mijn schoonmoeder c.q stiefmoeder! ze zijn nog niet getrouwd maar dat gebeurt dit jaar en dan zijn we dus stiefbroer en stiefzus! het klikt echt ingewikkeld endergelijke maar het is soms wel makkelijk en leuk! Mijn schoonmoeder had me verteld over haar zoon en ik was meteen al verliefd op hem vond het z`n lekkerding dus ik had mezelf voor gesteld via de e-mail en kreeg een e-mailtje terug van hem en toen gingen we msnen soms wel tot 3 uur in de nacht terwijl hij 2 uur later weer op moest staan! Dat ware beroerde nachten voor hem hahahah, maar we durfden allebei niet goed een relatie te beginnen we kenden elkaar al een half jaar of iets langer en toen zouden we afspreken maar hij krabbeltje terug want hij durfde niet We zagen elkaar wel regelmatig bij mijn vader en zijn moeder maar nog nooit een date gehad. Toen kwam onze date en ik had hem gezegt dat die echt moest komen opdagen en zoniet gaf ik er de brei aan want hij draaide er maar omheen. Hij is idd komen opdraven anders zouden we niet 4 jaar later zijn waar we nu zijn en sinds die dag zijn we onafscheidelijk. 28 februari 2005. Ohja en een maand later gingen we samen wonen 27 februari 2005 we kenden elkaar al best lang en ik vluchte eigenlijkweg uit mijn leefomgeving die toen niet ideaal was.

Verdriet:

Ik heb kwa verdriet heel veel meegemaakt, er zijn ergere dingen dan die ik heb meegemaakt maar voor mij waren ze behoorlijk heftig waardoor alles op ze kop staat en niets meer terug te draaien is. Mijn vader was er in mijn jeugd nooit of weinig hij bemoeide zich niet met ons en zat alleen op de zaak of achter de computer. En met mijn moeder heb ik geen goeie band dus daar ging het ook niet goed mee, mijn vader heeft me mishandeld vanwege iets waarvan hij dacht dat hij gelijk had maar ik ging ertegen in omdat dat niet waar was en dat kon die niet hebben en heeft die me geslagen geschopt en getreiterd mijn oom moest erbij komen om hem te kalmeren en om te vragen wie er gelijk had ik kreeg dus gelijk maar hij heeft nooit ze excuus aangeboden. Dit heb ik mijn vader nooit vergeven, ook heeft mijn vader hele ranzige dingen gedaan die te erg voor woorden zijn om te beschrijven Niet bij mij maar bij tantes en nichten. Toen mijn moeder zwanger was van mijn zus heeft hij mijn tante omgekocht om naakt te poseren en sex te hebben dat heeft die bij meerdere tantes gedaan. In 1999 gingen mijn ouders scheiden ik trok dit allemaal niet en ben toen een jaar bij mijn tante gaan wonen daar heb ik het heel goed gehad geen elende om me heen geen geruzie. Mijn moeder stond voor de keuze mij naar een kindertehuis/pleegouders te brengen of naar me tante. Mijn moeder wou niet dat ik in een kindertehuis/pleegouders terecht kwam en ik wou zelf ook naar me tante. Dit alles was niet omdat ik een vervelend kind was of ondeugend maar ik en mijn moeder ging niet samen ze wist niet hoe ze met mij om moest gaan en ik kwam altijd op de laatste plaats terecht. Nadat jaar bij me tante ben ik terug gegaan naar me moeder dat ging opzich toen wel redelijk we kregen gezinshulp maar de ene was nog verschikkelijker dan de andere dus ik zorgde er wel voor dat ik er niet was als dat mens erwas. Toen moest mijn moeder geopereerd worden en moesten we wel naar onze vader toe, daar heb ik me nooit veilig gevoeld maar we moesten wel hadden geen keus waren nog te jong. Daar heb ik een camera verstopt achter het tandenrekje gevonden. Mijn vader heeft gezworen nooit videos van ons te hebben gemaakt maar waarom zou ik dat niet geloven inverband met zijn verleden en dat er een camera staat? die vraag blijft dus altijd onbeantwoord.

Dan nu de rest van de familie. Ik ben verkracht/aangerand door 2 neven uit 1 familie, ik heb het 5 jaar voor mezelf gehouden en er nooit iemand over verteld totdat 1 van mijn neven zei ik zal alles doen om mijn familie te beschermen toen onplofte bij mij de bom. Ik heb alles opgebiegd maar of dat verstandig was ik zal het me altijd afvragen of ik niet in me eentje met dit alles had blijven kunnen rondlopen. Mijn oma geloofde me niet ze naam de partij op van haar 2 kleinkinderen. Me tantes meden me als de pest, maar ik geloof wel dat de moeder van mijn 2 neven me geloofde want toen is er bij haar ook iets geknapt. De band tussen mijn moeder en mijn tante is toen voor eeuwig kapot gegaan. Nadat ik dit allemaal verteld had had ik besloten om na nog eens 2/3 jaar het te vertellen aan de politie, ik belde me moeder om te vertellen dat ik aangifte ging doen (ik wou gewoon steun en goedkeuring) maar die kreeg ik niet er werd mij vertelt dat als ik aangifte ging doen ik de familie voorgoed uitelkaar haalde, dat was het ergste wat moet je dan doen blijven lopen met dit gevoel en hun de kans geven dit bij andere te doen? Ik heb mijn moeders manupulatie opzij gezet en ben naar binnen gegaan heb aangifte gedaan maar heb het alleen in de computer laten zetten zodat als je ooit nog een melding krijgen ze gelijk opgepakt worden. Vandaar dus dat ik na vele traumas uit mijn jeugd na 1 maand een relatie te hebben met mijn vriend ben vertrokken uit dit hol omdat ik anders helemaal in zou storten.

Lekker:

Ik ben een lekkere eter ik hou van veel dingen en ben gek op grieks. Ik hou zelf ook van lekker koken doe het alleen niet zo vaak zo uitgebreid omdat ik daar niet echt de lef voor heb om dingen uit te proberen, Ik doe met verjaardagen altijd allerlei lekkere dingetjes klaarmaken enzo maar nooit gewoon zomaar voor ons 2en, ik heb tijdje geleden heerlijk uitgebreid gekookt voor mijn vader/schoonmoeder ik en me vriend ik had toen een heerlijk 3 gangen menu gemaakt met als vooraf carpaccio wat ontzettend lekker was, hoofdgerecht tagliatella met brocolli en kaas en als na gerecht heeeeeeeeeeerlijke creme brulee! hummm dat was echt smullen! en me schoonmoeder was trots hihi mijn schoonmoeder kookt vaak als we daar zijn en ze kan zooooo heerlijk koken echt van alles en nog wat echt heerlijk maar ik wou haar deze keer gewoon overtreffen en dat was me prima gelukt

Film:

Mijn vriend en ik kijken vaak s`avonds lekker op de bank een filmpje we zijn niet van die mensen die ff de stad in gaan of een kroegje in duiken of naar de bios gaan, we vinden het gewoon lekker om met ze 2en lekker knus tegen elkaar aan en lekker op de bank genesteld en lekkere chips erbij. Dat is ons ideaale avondje!

Vp:

Ik heb geen idee hoe ik op vp beland ben maar ik vind het heerlijk om zo en dan ff me verhaal hier kwijt te kunnen en dat je soms in tijden gesteund wordt door de leden daar heb ik ontzettend veel aan, dat doet mij erg goed als het even tegen zit of even niet lekker gaat dan kan je opknappen van de lieve berichtjes die je krijgt van die ene knuffel en van die karma`s.

Passie:

Zoals ik al eerder verteld heb mijn passie zijn echt mijn huisdiertjes, mijn hondjes, mijn katjes, ze betekenen alles voor me. Ik heb ook een tijdje met onze siberische husky genaamd smokey nu 3 jaar de slede sport mee gedaan dat was zondagochtend om half 7/7 uur eruit om daar aanwezig te zijn rond 8 uur we trainden in vlaardingen maar er is toen een klein ongelukje geweest met de kar en de musher(de persoon die de kar bestuurt) de linker helft van de hondjes 4 ging naar de linker kant van de boom en de rechter helft van de hondjes 4 ging naar de rechter kant van de boom en dat was dus kaboem, en smokey stond achter aan dus die kreeg de klap van de kar tegen zich aan (het was niet erg niks gebeurt geen schade) het was alleen een klap en sinds die tijd als ik smokey voor de kar spande ging die helemaal bibberen en plat op de grond liggen, zodra mijn hond dat gedrag vertoond stop ik ermee, hij gaat veel liever lekker lopen in het bos dan ooit nog voor die kar.

Hobby:

Ik heb redelijk veel hobby`s omdat ik veel thuis bent de slede sport hoorde onder 1 van mijn hobby`s, nu doe ik veel computeren, tekenen, schilderen ben geen professioneel ofzo en kan het ook niet maar vind het gewoon fijn om te doen wordt er rustig van en kan alles om me heen even vergeten. Mijn grootste hobby zijn boeken ik was altijd mega slecht in lezen en vond er nooit een drol aan maar een tijd geleden 2 jaar ofzo heb ik me eerste chicklit boek gelezen en ik vond dat z`n geweldig boek dat ik meerdere boeken ben gaan kopen en ook die vond ik allemaal zo geweldig dat ik nu bijna een hele boeken kast vol heb met chicklits!

Dit waren mijn 7 trefwoorden alleen het verhaal klinkt zo ontzettend verdrietig! Dat is dan wel weer jammer dat het zo verdrietig klinkt maar ik ben eruit gekomen samen met mijn vriend het gaat super goed nu met me, het is alleen iets wat me altijd zal blijven achtervolgen.

is ..

Ik ben:
      OK!

Standaard Re: Dwergje.

moedig en openhartig ben je, dat blijkt uit deze spotlight........wel een heftig verhaal met een goed eind
      dat gelukkig wél

is Verliefd op me meisje

Ik ben:
      verliefd

Mama van Lisa (28-09-09)

Veawen
      Gast
      Onbekend.

Ik ben:
      ----

Hele mooie en openhartige spotlight Dwergje! Je bent top!

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Ik snap alleen het begin even niet..... oja nu wel.... pfff daar moet je wel even over nadenken, jij gaat met de zoon van je stiefmoeder?
      zo is het he!?

Verder een mooie en vooral hele eerlijke en openhartige spotlight

[font=Pristina][size=14pt]Maybe the past is like an anchor holding us back. <br />Maybe, you have to let go of who you were to become who you will be.[/size]

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Mooie spotlight, leuk om meer over je te lezen.

is lekker vakantie aan het vieren

Ik ben:
      OK!

Dwergje, wa t een mooie openhartige spotlight, meid wat heb jij al veel meegemaakt.
      Gelukkig gaat het nu een stuk beter met je.

Onbekend.

Ik ben:
      verliefd

jeetje wat een heftige spotlight dwergje. Gelukkig gaat het nu wel goed met je
      Ik zal mezelf niet snel voorbij rennen, daar is mijn conditie veel te slecht voor!

is La la la la la la, la la la la
      la la la laaaa

Ik ben:
      muzikaal

Petje af voor je openhartigheid Dwergje Fijn om te lezen dat het nu supergoed met je gaat!!

Misschien een domme vraag maar wat is een chicklit boek?

is Verliefd op me meisje

Ik ben:
      verliefd

@ miss m, ik zei toch dat het ingewikkeld was ja ik ga met de zoon van mijn "stiefmoeder" mijn vader en zijn moeder zijn nog niet getrouwd maar dat gebeurt snel zijn al in ondertrouw enzo.

@ Lila, wat een chicklit is ik zal een paar schrijfsters opnoemen, sophie kinsella, cathy kelly, marian keyes, jill mansell, cecelia ahern. Dat zijn chicklits schrijfsters met chicklit boeken hihi

@ Iedereen thnx

Mama van Lisa (28-09-09)

is I am not a bitch, I just have
      low bullshit tolerance!

Ik ben:
      duivels

Dwergje ik vind het een geweldige spotlight, heel openhartig en eerlijk. En ondanks het verdriet, is duidelijk te lezen dat je er heel sterk uit bent gekomen.
      Wat grappig dat je via je stiefmoeder aan je vriend bent gekomen en dus straks 'officieel' stiefbroer en zus zal zijn.

Ik hoop dat je zwangerschap voorspoedig zal verlopen en wens je heel veel geluk en liefde voor de toekomst, maar volgens mij zit dat wel goed...

is I am not a bitch, I just have
      low bullshit tolerance!

Ik ben:
      duivels

chicklit staat voor chick literature - vrij vertaald 'vrouwen literatuur'. Alleen is het geen echte literatuur, maar romantische vrouwenlectuur. Overstijgt wel de boquetreeks qua niveau

is Verliefd op me meisje

Ik ben:
      verliefd

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Heaven
      chicklit staat voor chick literature - vrij vertaald 'vrouwen literatuur'. Alleen is het geen echte literatuur, maar romantische vrouwenlectuur. Overstijgt wel de boquetreeks qua niveau

Hahaha dank je ik weet echt niet uit te leggen wat chicklit boeken zijn kan alleen de schrijvers/sters opnoemen.

Mama van Lisa (28-09-09)

is Verliefd op me meisje

Ik ben:
      verliefd

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Heaven
      Dwergje ik vind het een geweldige spotlight, heel openhartig en eerlijk. En ondanks het verdriet, is duidelijk te lezen dat je er heel sterk uit bent gekomen.
      Wat grappig dat je via je stiefmoeder aan je vriend bent gekomen en dus straks 'officieel' stiefbroer en zus zal zijn.

Ik hoop dat je zwangerschap voorspoedig zal verlopen en wens je heel veel geluk en liefde voor de toekomst, maar volgens mij zit dat wel goed...

Ja ik ben door dit alles zeer zeker sterker geworden en zal ook niet snel meer alles accepteren en over me heen laten lopen. En ja zodra hun trouwen zijn we officieel stiefbroer en stiefzus dat klinkt echt zo raar! maar hihi denk dat wij wel eerder trouwen hoor inverband met de kleine wil daarvoor getrouwd zijn.

Mama van Lisa (28-09-09)

is weer helemaal terug

Ik ben:
      verliefd

meid wat heb jij veel meegemaakt
      echt respect voor je
      en vindt het echt super knap dat je zo openharig ben
      terwijl het mij juist moeilijk lijkt der over te praten
      meid wens je een super zwangerschap toe

1 van 5 123 ... LaatsteLaatste

Gerelateerde topics