Artikel: Hoe optimistisch ben jij? Door Ellen...

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/1005-Hoe-optimistisch-ben-jij

Lees meer

Zomaar een geluksmomentje 4

gisteravond ging ik de hond het laatste rondje geven, ik denk dat het tegen 10 uur was, manlief zat nog geboeid naar Zomergasten te kijken. Zo geboeid dat hij niet eens zei: oo het regent wel heel erg. Zodat ik kon zeggen dat ik toch wel weer reuze flink en dapper was. Je begrijpt: ik had echt geen zin in dat laatste rondje: veel hondenbezitters zullen dit gevoel herkennen denk ik. Enfin: ik doe...

Lees meer

De laatste Neanderthaler

Van hem zit nog wat in onze genen. Maar 40.000 jaar geleden was het over en uit voor de Neanderthalers. Onderzoekers hebben nu nauwkeurig de laatste fase van deze mensachtige gerecontrueerd. http://www.metronieuws.nl/plus/de-laatste-neanderthaler/BjYnhu!L4vCyRvqbabt0w348zXiwg/ bron Metronieuws

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/1006-Recept-van-de-dag

Lees meer

Webshop vastgelegd! Advies nodig..

Hey allemaal, Ik heb jullie advies nodig! Ik heb het een tijdje terug overlegd met mijn vriend en ik ben nu van plan om het door te zetten. Ik wil graag een webshop beginnen voor diverse soorten leren tassen. Nu heb ik er nog wel een beetje verstand van en uiteraard kom ik met tutorials ook al een heel eind. Maar nu heb ik mijn toekomstige webshop vastgelegd bij...

Lees meer

Voedselbank mag overschot aan groente en fruit...

De Europese Unie vindt het prima dat in Nederland het overschot aan groente en fruit, als gevolg van de Russische boycot, aan voedselbanken wordt gegeven http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3722990/2014/08/22/Voedselbank-mag-overschot-aan-groente-en-fruit-gaan-uitdelen.dhtml bron AD

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 5 van 5

Topic: Weer een liquidatie in Amsterdam

Standaard Weer een liquidatie in Amsterdam

AMSTERDAM - Een 45-jarige man is woensdagavond rond 20.00 uur neergeschoten op de Johan Braakensiekhof in Amsterdam. Nadat het slachtoffer meerdere malen was geraakt, vluchtte hij een woning in. Daar overleed de man, aldus de politie.

De twee daders zijn volgens een woordvoerder gevlucht in een auto. Over de toedracht van de schietpartij is nog niets bekend. "We houden overal rekening mee."

Bron: www.Nu.nl

Standaard Re: Weer een liquidatie in Amsterdam

Alweer een afrekening. Het moet echt niet gekker worden in dit land hoor! Drie in twee dagen tijd! Nou ja één in Thailand, maar dat was toch een Nederlander.

Aan de ene kant denk ik, laat ze elkaar maar allemaal afmaken. Maar ja daar lost het niets mee op hè. Waarom, waarom, waarom moet het allemaal zo gewelddadig zijn?

Het lijkt wel 'opruiming', zou daar 1 iemand/organisatie achter zitten? Heb zo'n idee van wel. Spooky hoor!
    ~ Accept the things you cannot change, have the courage to change the things you can and the wisdom to know the difference... ~

Ze houden volgens mij alle drie verband met elkaar. Dus het zal best een grootscheepse afrekening zijn. het is alleen jammer dat ze zoiets niet ergens in het midden van de jungle kunnen doen, maar het altijd gebeurt in straten waar normale mensen ook een groot risico lopen.

Om het nog ff wat meer spooky-er te maken.... Vriendliefs bedrijf had die vent als klant. Nee, vriendje is niet crimineel, en dat bedrijf ook niet, maar dan komt het wel heel dichtbij. Trouwens; het was een klootzak, en het grootste nadeel aan dat bedrijf.

+ Nieuwe reactie

Bladwijzers

Forumrechten