Poll: VP in de tijd van de baas?

Dit is een open poll: andere gebruikers kunnen uw keuze(s) zien.

+ Nieuwe reactie
1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 16

Topic: VP tijdens het werk

1. Back To Top    #1
    Soapie
    Reacties
    3.608
    Post waarderingen

Standaard VP tijdens het werk

Wat vinden jullie hier van?

Ik maak me er zelf ook af en toe schuldig aan , maar moet aan de andere kant ook wel eens het goede voorbeeld geven. Dus ik probeer het niet te vaak te doen en zowiezo alleen als ik alleen in de kamer zit en mijn werk en niet onder leidt.

2. Back To Top    #2
    Soapie Avatar van Donna
    Reacties
    4.346
    Post waarderingen

Standaard Re: VP tijdens het werk

Sorry mensen, maar ik vind dat absoluut niet kunnen....
    In je pauze vind ik oke, maar niet in de tijd van je baas, ben misschien een beetje ouderwets wat dat betreft...
    Ik weet dat meer vp-ers dat doen en ik kijk niemand erop aan hoor, zou het alleen zelf niet kunnen...
    Denk dat het er ook aan ligt wat voor baan je hebt, en wat voor baas je hebt...

Ben wel benieuwd wat anderen vinden...

3. Back To Top    #3
    Filmster Avatar van zeester
    Reacties
    8.349
    Post waarderingen
    Blogposts
    1

Ik maak me er wel eens schuldig aan... Vaak vooral als ik met echt denkwerk, of veel ecxel werk bezig ben. Soms moet ik dan even ontspannen... Kan dan over de gang gaan lopen en andere collega's van het werk houden, of hier rondstruinen... Nu heb ik ook wel een baan waarbij dat kan, geen echt productiewerk. En ik heb altijd op een manier gewerkt en geleerd, die gaat met relatief korte periodes van intense concentratie, waarin ik heel veel doe, en dan een poosje 'rust'. Uiteindelijk doe ik dan net zo veel, zo niet meer, als een collega die in 1 tempo doorwerkt. Een collega van mij werkt in het lab, dan hoor je niet achter de computer te zitten. Dat doet hij toch, hele dagen achter internet, waardoor hij z'n werk niet afkrijgt en anderen in de problemen komen. Kijk - dat klopt dus duidelijk NIET!.

Mama van Stefan (14 juni 2004) en Thomas (14 januari 2009)

4. Back To Top    #4
    Soapie
    Reacties
    3.608
    Post waarderingen

Ik vind dus ook dat je werk er absoluut niet onder mag leiden.
    Als ik op VP rondhang is het meestal om even wat bij te lezen en een korte post te doen en dat meestal op momenten dat ik zit te wachten op een reactie van een klant of even geen project heb.

Maar aan de andere kant heeft Donna gewoon gelijk. Voor je lol internetten in de tijd van de baas kan niet! Je zit daar tenslotte om te werken en niet voor je lol.

5. Back To Top    #5
    Gemiddeld Avatar van Katrien
    Reacties
    286
    Post waarderingen

Ik lees af en toe ook, post maar zelden. En eigenlijk vind ik dat het niet kan. Dus fort.. aan het werk nu!

6. Back To Top    #6
    Expert
    Reacties
    2.003
    Post waarderingen

Ik doe het niet. Niet in de pauzes en niet in de baas z'n tijd. Op zich ben ik er niet helemaal op tegen. Als je bijvoorbeeld maar weinig pauze hebt dan snap ik best dat je tussendoor eventjes iets anders wilt doen. Rokers gaan roken, en vp-ers gaan vp-en.... (bedenk me nu ineens dat je wel heel veel tijd met niet-werken door brengt als je een rokende vp-er bent )

Zelf doe ik het niet. Omdat ik op een school werk, zijn de computers heel streng beveiligd en kan de gang van zaken van bepaalde personen precies na getrokken worden. En op school hoeven ze gewoon niet te weten welke forums en sites ik bekijk. Dus hou ik het bij werk-gerelateerd internetten daar.

7. Back To Top    #7
    Soapie Avatar van Pokelon
    Reacties
    4.944
    Post waarderingen
    Blogposts
    5

Ik zit nu in een bijzondere situatie en doe het dus, maar vind het eigenlijk niet netjes van mezelf.....maar ik ga er toch lekker mee door, moeten ze me maar niet ontslaan!* :P Overigens lijdt m'n werk er niet onder, heb momenteel dus niet zo veel werk.....dat komt hier echt in vlagen.

Hiervoor, deed ik het wel eens in m'n pauze (da's toch je eigen tijd?), het kost de werkgever tenslotte niets, Internet staat gewoon de hele dag aan.....

8. Back To Top    #8
    Soapie
    Reacties
    2.898
    Post waarderingen

Ik behoor ook bij de groep doe onder werktijd op VP te vinden is. Niet altijd, maar wel met enige regelmaat. Het komt doordat ik vaak niets te doen heb en bij gebrek aan beter ik mijn toevlucht op VP zoek. Ik vind ook eigenlijk dat het niet kan, maar ik doe het toch .
    Als ik het druk heb kijk ik tijdens mijn lunchpauze en waai ik af en toe even aan om bij te lezen of een klein bericht te posten.

Verder VP ik lekker thuis op de bank!

9. Back To Top    #9
    Soapie Avatar van jaysen
    Reacties
    4.505
    Post waarderingen

Ik ben eigen baas en mag van mezelf best af en toe VP-en onder werktijd..
    Maar als ik voor een baas zou werken zou ik het wel doen maar wel met een schuldgevoel omdat ik ook vind dat het eigenlijk niet kan.
    !

10. Back To Top    #10
    Filmster Avatar van hypnosa
    Reacties
    7.153
    Post waarderingen
    Blogposts
    18

Heb ik even geluk. VP IS mijn werk
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

11. Back To Top    #11
    Superster Avatar van Lilian
    Reacties
    13.860
    Post waarderingen

Ik heb het een paar keer gedaan, maar dan alleen als ik mijn uur pauze niet heb genomen die dag. Dan vind ik dat ik toch recht heb op een béétje ontspanning. Verder vind ik het echt niet kunnen, behalve wanneer je echt helemaal niks te doen hebt.

12. Back To Top    #12
    Superster Avatar van Lilian
    Reacties
    13.860
    Post waarderingen

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door hypnosa

:P

13. Back To Top    #13
    Filmster Avatar van July
    Reacties
    9.748
    Post waarderingen

Werk niet buiten de deur. Maar voel me al bijna schuldig als ik vind dat ik eigenlijk iets anders zou hebben moeten doen i.p.v. VP-en. Laat staan als ik het stiekum op mn werk zou vp-en.

You lucky girl! *
    ~ Accept the things you cannot change, have the courage to change the things you can and the wisdom to know the difference... ~

14. Back To Top    #14
    Soapie Avatar van Donna
    Reacties
    4.346
    Post waarderingen

Waar kan m'n sollicitatie brief naartoe?

15. Back To Top    #15
    Expert Avatar van edith1
    Reacties
    2.090
    Post waarderingen

nee ik heb wel eens gekeken.........maar voelde me meteen rot, waarom? nu:

wij hebben binnen ons "bedrijf" ook een ict, die kan ten alle tijden kijken waar ik mee bezig ben, sterker nog zij zien van een ieder waar ze op dat moment zitten op internet!

en dan denk ik niet aan mijn privacy maar wel aan die van jullie allemaal! ze kunnen dan alles meelezen en ik wil ook niet dat ze over mijn schouder meelezen over julllie "dingetjes"

+ Nieuwe reactie
1 van 2 12 LaatsteLaatste

Gerelateerde topics

1. NIEUWS Vuilnisman vindt raketwerper tijdens werk
    Door postbot in forum Nieuws
    Reacties: 0
    Laatste reactie: 07-11-12, 18:40
  2. Internetten/forummen tijdens het werk
    Door Pride in forum Computers, Internet, telefoons en gadgets
    Reacties: 40
    Laatste reactie: 18-01-11, 18:33
  3. Geen alcohol tijdens werk? Staking!
    Door liena in forum Nieuws
    Reacties: 8
    Laatste reactie: 09-04-10, 17:53
  4. Reacties: 4
    Laatste reactie: 04-11-09, 04:44
  5. Hoe is het op je werk tijdens de kredietcrisis?
    Door Cooperbaasje in forum Carrière & studie
    Reacties: 88
    Laatste reactie: 07-10-09, 19:48

Bladwijzers

Forumrechten