Nog steeds voor een deurwaarderskantoor.
Ondertussen wel promotie gemaakt, en ik volg nu ook de deurwaardersopleiding.
Zit daar dus inmiddels niet meer.Oorspronkelijk geplaatst door Cooperbaasje
Nog steeds voor een deurwaarderskantoor.
Ondertussen wel promotie gemaakt, en ik volg nu ook de deurwaardersopleiding.
I run with scissors because it makes me feel dangerous.
Ik werk in Sociale Werkvoorziening, en ben eigenlijk een Data Typist. Bezig met invoeren van gegevens van schippers etc. in oude logboeken (1400 -1800).
Het is in het Oud Deens. Dus Gotische handschriften lezen en verwerken.
Leuk om te doen, maar zwaar omdat het nogal intensief werk is.
GIVE ME REAL, DON'T GIVE ME FAKE !!
Ik werk nog steeds voor Inspiration4you, vind het nog steeds leuk om te doen en goed te combineren met mijn kinderen.
Onthoud dat stilte soms het beste antwoord is.
Ik werk als pedagogisch medewerker op een kinderdagverblijf. Mijn groep is een verticale groep (0 tot 4 jarigen).
Nu per 1 november is het erop of eronder.
Heb inmiddels 2 open solliciatie,s de deur uit. Bij de eerste heb ik al bericht. Ze houden mij in portefeuille gezien de op handen 2 nieuwe projecten waar ik wel de eissen heb. Het gaat daarbij om ambulante hulpverlening
Afwachten dus.
De andere heb ik gestuurd naar een crisisopvang en daklozen centrum. In inloopcentrum en passanten verblijf hebben ze. Ook begeleiden ze daklozen die weer vast willen wonen.
*weten is dat ik niets ben, liefde is weten dat ik alles ben,daartussen speelt mijn leven zich af*
Als foodandbeverage projectleider in een stadion ergens in het oosten van het land.
XXX kat.
Ik werk deels in de zaak mee van ons zelf ( leggen van vloeren, houten vloeren , laminaat, lamel..visgraat en onderhouden , schuren en olien)
En 3 ochtende in de week met PGB bij een gezin
In een ziekenhuis, inmiddels met contract voor onbepaalde tijd
nu dus even niet bij een "baas".
In between jobs for now.
Nog steeds voor Inspiration4you! Heb het er nog steeds goed naar mijn zin.
Onthoud dat stilte soms het beste antwoord is.
Ik werk als helpende zorg op een PG afdeling. (gesloten afdeling voor mensen met zware dementie)
Werk inmiddels als gediplomeerd verpleegkundige bij een thuiszorginstelling.
Het leven is een droom, maar dromen is geen leven
Bladwijzers