judith Van harte!!

Lieve Judith, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ik wens je een jaar toe vol voorspeld en geluk , maar vooral een heel gezond jaar

Lees meer

schrik

vanmorgen waren er , zoals jullie weten , werkzaamheden aan de server. Dat die uitliepen was te verwachten : er is immers altijd file op de digitale snelweg? Stefan belde me ook heel netjes om te melden dat het wat uitliep, jammer maar helaas. En toen kreeg ik een telefoontje dat alles weer in orde was. Dus ging ik aan de slag met die onwijs enge tatoe-age foto Ik plaats de Url, ik tik een stukje...

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/768-Recept-van-de-dag?

Lees meer

Oproep - nieuw televisieprogramma

Alle powervrouwen opgelet! Voor een nieuw televisieprogramma zijn wij op zoek naar koppels met een opmerkelijk leeftijdsverschil. Ben- of ken jij iemand die leeft onder het motto van “ Age is just a number” en deel jij je leven met een vele malen jongere of juist oudere partner? Durf jij jouw verhaal vertellen op televisie en voor eens en altijd afhandelen met alle vooroordelen? Dan komen...

Lees meer

Keuze stress

Een tijdje terug had ik me opgegeven als bloeddonor. Ik werd daarop aangesproken, en als ik de mensheid kan redden, dan zal ik het niet laten. Dus ik gaf me op, ook al word ik lichtelijk onpasselijk van naalden die in aderen ( mijn aderen) worden geprikt. Maar goed, je wordt niet zomaar een held. Vorige week werd ik gebeld: ze...

Lees meer

heel, heel , heel erge tatoeages

Een tijdje terug hadden we het over tatoeages, waarom wel en waarom niet ik vond een fotoreportage met 10 redenen waarom niet ! Dit is de eerste klik voor de rest hier bron americanlivewire.com

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
3 van 3 1ste1ste 123
Resultaten 31 tot 33 van 33

Topic: Pijnlijk stuitje :(

Standaard Re: Pijnlijk stuitje :(

Ik dacht eerst eens even zoeken of er al iets bestaat en ja dus...

ik heb sinds een lange wandeling een dikke maand geleden veel last van mijn stuit...
    idd met zitten en fietsen...
    gister druk gehad met mijn werk en gefietst toen kon ik bijna niks meer...
    heb het ook met tillen van mijn kids...

lees verschillende verhalen, dat het met je bekkenbodem te maken kan hebben maar ook kan het een spier zijn en dan moet je rust nemen maar wat is dan rust?
    ik doe gewoon de normale dingen en dat kan ik niet ineens laten liggen...
    gelukkig heb ik er met mijn sport (aquajoggen) geen last van...

weet ook niet zo goed of ik naar iemand toe moet met mijn klachten...

Ik heb op een gegeven moment ook een periode gehad dat het super pijn deed. Met name met zitten en liggen.

Bij mij bleek het onstoken te zijn en het schijnt iets te zijn dat wel vaker bij vrouwen voorkomt.
    Tijdje ontstekingsremmers was voldoende om er vanaf te komen.

Overigens zag je bij mij ook wel dat het wat gezwollen was. En als ik er zelf aan kwam of er op drukte deed het ook pijn.

Ik zou gewoon even naar de HA er mee gaan.
    <br /><br />http://aaronjouke.babysite.nl/

Zo´n 6 jaar geleden ben ik ene keer flink op mijn stuitje gevallen en was deze heel zwaar gekneusd. Na rust rust en nog wat rust is dat beter geworden, maar dat duurde wl heel lang.
    Tijdens de 2e zwangerschap begon ik er weer last van te krijgen, vooral tijdens (auw auw) en na de bevalling was het knudde.
    Nu heb ik het alleann als ik een eind heb gefietst of te lang op een harde stoel heb gezeten maar het blijft een zwak punt.

Dat van jou Tamara klinkt meer als een ontsteking ofzo, even naar de ha zou ik zeggen.

+ Nieuwe reactie
3 van 3 1ste1ste 123

Bladwijzers

Forumrechten