Robot kan Angry Birds leren spelen

Het Georgia Institute of Technology heeft een robot ontworpen die kan leren om Angry Birds te spelen. Volgens de universiteit is de robot vooral ontworpen om kinderen met motorische problemen te helpen. In een video wordt uitgelegd hoe dit precies in zijn werk gaat. http://www.nutech.nl/games/3825190/robot-kan-angry-birds-leren-spelen.html bron :...

Lees meer

Britney geeft voorsmaakje van eigen lingerielijn

Deze herfst lanceert Britney Spears een eigen collectie van slipjes, beha's en nachtkledij. Op Instagram gaf de Amerikaanse popprinses vandaag alvast een voorproefje met een wel erg sexy foto van zichzelf in een van haar creaties. http://www.hln.be/hln/nl/1309/Britney-Spears/article/detail/1956253/2014/07/23/Britney-geeft-voorsmaakje-van-eigen-lingerielijn.dhtml bron HLN.be

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/960-Recept-van-de-dag?

Lees meer

Zomaar een geluksmomentje

Het is 8 uur in de ochtend als ik met de hond uitga. Het is grote vakantie dus de scholen zijn dicht: het is stil in de wijk. Ondanks dat het een drukke wijk is, waan in me even alleen op het smalle fietspad wat de wijk doorsnijdt. Het is nog vroeg en fris buiten, ik ruik de aarde, zie de zon door de blaadjes van de bomen schijnen. Dan komt er een jonge vrouw op de fiets me tegemoet rijden.Ze...

Lees meer

Artikel: Mijn verhaal. Door Quinnie. Deel 31: de...

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/958-Mijn-verhaal-Door-Quinnie-Deel-31-de-schijn-ophouden?

Lees meer

Logo tegen opwarmen Franse prak

Alle Franse restaurants, cateringbedrijven, fastfoodrestaurants en eetstalletjes op straat moeten kleur bekennen. Als ze kunnen aantonen dat ze alle gerechten zelf maken met verse ingrediŽnten mogen ze het nieuwe logo van Fait Maison op de ruit plakken (een pan met een 'beschermend' dakje als deksel). Zo niet, dan weet de klant dat hij een opgewarmde magnetron-prak voorgeschoteld kan...

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 14 van 14

Topic: kinderfeestje voor 4/5 jarige....

Standaard kinderfeestje voor 4/5 jarige....

Over een paar weekjes wordt mijn dochtertje 5 en mag ze haar eerste kinderfeestje geven, ze mag 5 kindertjes uit nodigen.

Heeft ťťn van jullie een leuk idee wat ik kan gaan doen met ze? Ik wil dus niet meedoen de hype van hoe groter en duurder hoe beter.... dus eigenlijk wat simpels, maar wel leuk....

Kom maar op met jullie ideetjes....

Standaard Re: kinderfeestje voor 4/5 jarige....

Tsja, je hebt natuurlijk de 'ouderwetse' spelletjes als schuimhappen en dergelijke. Maar of dat nog van deze tijd is... geen idee! Wat wij vroeger altijd deden op ons feestje en waar ik leuke herinneringen aan heb, is taartje versieren. Mijn moeder bakte dan kleine cakejes of haalde ze kant en klaar (madeleine geloof ik) en zette slagroom en van die Bauke versiersels in bakjes op tafel en dan maakten we zelf ons taartje. Succes verzekerd!!
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

Je kunt ook thema kisten huren zoals bijvoorbeeld een prinsessenfeest.In die kisten zitten meestal verkleedspullen en ideetjes qua spelletjes maar allemaal op dat ene thema gebasseerd.

!

Hoi,

Onze oudste wordt 18 oktober 5 jaar, ook al heel snel. Hij wil graag naar joepie hier in breda, zo'b binnenspeeltuin. Op zich wel lekker, kinderen (denk dat hij ook 5 mag vragen of zo) spelen lekker zelf daar en wij en een paar ouders kunnen lekker kletsen. Later drinken, plakje cake en frietjes of pannekoek en de kinderen hebben het naar hun zin. Voor 8,- per kind.

Ik heb voor gm dr eerste feestje, met vijf jaar ook, allemaal witte t-shirts gekocht bij de Zeeman en wat textielstiften en ze die laten versieren. Was een groot succes. Wat ook altijd erg in de smaak valt is de stoelendans, koekhappen, snoephappen en al dat soort spelletjes.

Hyp, leuke tip met die cakejes... dat ga ik zeker doen!

En Jaysen, waar kan je dan zoiets huren?

Ook het idee van de witte t-shirtjes vind ik er leuk! Gaat in de ideeŽn doos....

Dinkie,dan zou je even moeten googlen voor iets bij jou in de buurt!

Oudste had vorige week een kinderfeestje van een 5-jarige en die is naar het speelparadijs geweest.Net zoiets als ballorig.Was een groot succes ( en je huis blijft netjes )
    !

Ik heb even rond geneusd en dit gevonden...... is wel wat prijzig, maar zo leuk!!

http://www.kits-party.nl/_private/fr...essenfeest.htm

Hoi Dinkie, ik weet niet precies waar jij woont, maar in het openluchtmuseum in Arnhem heb je speciaal voor peuters-kleuters een soort speurtochten (heb net ff op de site gekeken, heet Klaartje Kip zoekt een huis), mijn zus heeft dat met haar zoontjes gedaan toen die 5 werden, echt geweldig leuk moet het zijn geweest. Zelf een speurtocht uitzetten is natuurlijk ook altijd een succes !

Dinkiegirl, ja kan de kindertjes ook zelf kroontjes en toverstafjes laten maken, heeft een collega van me ook ooit een keer gedaan en....

Hyp, dat van die taartjes maken is ook erg leuk, ga ik denk ik ook doen als mijn dochter ooit een feestje gaat geven, duurt nog wel even .

Het kan me geen Rugg schelen dat ik nep-Uggs heb

Ik ga dat zeker ook doen met Noralie. Maar dat duurt helemaal nog een tijd!
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

Dinkie,heb ook even op die site gespiekt...ziet er veel belovend uit!Als ze DAT niet leuk vinden...

Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden..!
    !

Toen mijn dochter 5 jaar werd hebben we katoenen tasjes gekleurd. Die katoenen tasjes waren al bedrukt met een kleurplaat, de kids vonden het harstikke leuk, daarna kettingen gemaakt van rietjes. Als afsluiter patat met kroketten en frikandellen. Bij kleuters hoef je nog helemaal niet uitgebreide feestjes te geven. Een ouderwets feestje met spelletjes valt vaak meer in de smaak dan een uitstapje naar het pannenkoekenschip of iets dergelijks.

Een moeder vertelde laatst op het schoolplein dat ze met haar zoontje haar verjaardag (hij werd 6 jaar) naar het zwembad ging. Toen heb ik gezegd dat als mijn dochter ook uitgenodigd zou zijn zij niet mee mocht. Die verantwoording vind ik veel te groot. Uiteindelijk heeft ze ook van dat idee afgezien.

Veel succes bij het bedenken van een passend feestje voor je dochter!

ik heb het volgende gedaan,ik heb een berenfeest gegeven had ik ergens op internet gevonden.

het gaat zo elk kindje neemt zijn eigen beer mee en die beren beleven in huis een avontuur je kunt ze verstoppen en dan moet 1 beertje met kind de rest gaan zoeken,ook kun je elk kind iets laten maken voor /zijn haar beer.in mel haar geval mocht ze een muts gaan maken voor de feest beer.

daarna heerlijk een berenpicknick opgezet alle meubels an de kant geschoven want mel is jarig in februari maar de kinderen vonden het geweldig juist ook omdat ze iets vertrouwds van huis mee hebben

ook kun je beren leuk verkleden met wat oude kleding of poppengoed en een poppenkast verhaal maken

ik hoop dat je er iets aan hebt

groetjes miss lara

+ Nieuwe reactie

Bladwijzers

Forumrechten