HOROSCOOP: VISSEN
Dinsdag 6 mei 2008
Ook al is de ander erg eigenwijs, toch zal je het met hem moeten doen. Praten helpt in dit geval.
Dinsdag 6 mei 2008
Ook al is de ander erg eigenwijs, toch zal je het met hem moeten doen. Praten helpt in dit geval.
Een daghoroscoop hebben we hier op VP ook, kijk maar links in de kolom
kweet het,zat er juist op die site.Oorspronkelijk geplaatst door Frenchie
maar die ik zette is nog anders hoor en komt meestal uit bij mij dus
Laat de moed niet zakken! Ook al loopt er een hoop mis, er zijn genoeg dingen die wél goed gaan.
Woensdag 7 mei 2008
Laat de moed niet zakken! Ook al loopt er een hoop mis, er zijn genoeg dingen die wél goed gaan.
Een praktische kwestie los je niet op door erover te filosoferen. Er zal iets gedaan moeten worden!
Donderdag 8 mei 2008
Een praktische kwestie los je niet op door erover te filosoferen. Er zal iets gedaan moeten worden!
Je bent moeilijk te bereiken. Dat komt óók omdat je in een dromerige stemming bent. ....en ik heb ook geen mobieltje
gaat het niet zo als het moet. dan moet het maar zo als het gaat<br /><br />Al vaar je in de goede richting,<br />toch moet je regelmatig bijsturen.
Je bent nogal ontevreden over een bepaald contact. Is er niet iets aan te doen? Probeer alles.
Donderdag 9 mei 2008
Je bent nogal ontevreden over een bepaald contact. Is er niet iets aan te doen? Probeer alles
Je voelt je door de ander niet gezien, laat staan begrepen. Hou op met die ander te begrijpen en trek je conclusies.
Donderdag 11 mei 2008
Je voelt je door de ander niet gezien, laat staan begrepen. Hou op met die ander te begrijpen en trek je conclusies.
Dit wordt een uitstekende dag voor u, maar dat komt vooral omdat je zo goed rekening houdt met…jezelf!
Bladwijzers