Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/781-Recept-van-de-dag?

Lees meer

Borstverkleining

Hi All, Ik ben nieuw hier en twijfel al jaren over een borstverkleining. Het is bij mij eerder emotioneel dan fysiek van aard waardoor ik het nooit aangedurfd heb. Ben ook bang dat ik het niet vergoed krijg. Ik vind mijn borsten gewoon niet in verhouding met de rest van mijn lichaam waardoor ik dik lijk en dat maakt me onzeker. Ook met kleding is het echt een ramp! Ik vroeg me af of iemand...

Lees meer

Artikel: De sojamaffia.Deel 2 door Irene de Vreede

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/788-De-sojamaffia-Deel-2-door-Irene-de-Vreede?

Lees meer

Keuze stress

Een tijdje terug had ik me opgegeven als bloeddonor. Ik werd daarop aangesproken, en als ik de mensheid kan redden, dan zal ik het niet laten. Dus ik gaf me op, ook al word ik lichtelijk onpasselijk van naalden die in aderen ( mijn aderen) worden geprikt. Maar goed, je wordt niet zomaar een held. Vorige week werd ik gebeld: ze...

Lees meer

wat doe jij met koningsdag ??

Vroeger was het makkelijk: rommelmarkten af, kermis, en dan was de dag al weer bijna om. Ik mis tegenwoordig wel dat feest gevoel, dat ik had toen de kids nog klein waren Hoe zit dta met jullie?

Lees meer

absoluut, maar danook absoluut mislukte kiss-cam's

hier vind je een heel serie met hilarische , afstotende en grappige kiss-cam's http://www.funnyordie.com/lists/54dd217617/gifs-most-hilarious-kiss-cam-goofs-ever

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
3 van 11 1ste1ste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van 151

Topic: Wat zie jij als je naar buiten kijkt?.

Standaard Re: Wat zie jij als je naar buiten kijkt?.

Ik zie de kinderboerderij. Daar wonen we tegenover. Is wel heel leuk. Midden in de stad ruikt het als het platteland. Moet je van houden, maar ik vind het geweldig. Ik zal eens een keer een foto maken.

Als ik voor me kijk dan zie ik de slaapkamerramen van de overburen. Kijk ik achter me, dan zie ik onze heerlijke tuin!

Op dit moment zie ik niets het is donker
    Maar normaal zie ik het huis van de overburen.
    <br />Groetjes Marion.

Wat ik zie als ik naar buiten kijk is natuur. en niets anders dan dat.
    wij wonen in een natuurgebied van staatsbosbeheer.
    en ik zie bomen en heel veel weiland.
    heerlijk.
    gr.AnneMarie
    <br />www.oudduitseherderkennelofheartland.nl<br />www.trimsalonsa-ba-de.nl

Oh, super zeg Annemarie!
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

Ik ben benieuwd naar foto's .

Mijn uitzicht heeft wel eens bij Raad het plekje gestaan.

als ik voor mijn woonkamer raam sta zie ik links het grote huis met een grote tuin, recht voor me woont mijn fijne buurvrouw die dr ramen heeft afgeplakt met vuilniszakken omdat ze bang is dat iemand naar binnen wil gluren, en als ik rechts kijk zie ik nog meer huizen, een echte woonwijk dus :P

haha kimmieco, lijkt mijn buurvrouw wel, alleen daar hangen er kranten voor de ramen. Ze is al vanaf mei bezig met verhuizen, het hele huis is leeg dus heeft in mei gelijk kranten voor de ramen geplakt en daar kijk ik dus al 6 mnd tegenaan

aimee, kranten heeft mijn buurvrouw ook al gehad en ook lege dozen werden voor de ramen gezet... zelf zou ik persoonlijk gordijnen kopen maar ja... het is in iedergeval een raar mens.

Overkant zie je ons weiland met 2 paardjes der op en een stal.
    Als ik goed kijk zie ik aan het einde de kippen lopen*
    Na ons weiland begint het Natuurgebied het Groene woud*
    1 nadeel als het hoogwater is moeten onze paarden binnen staan want
    dan loopt het weiland vol* en is dan een paar dagen drassig,maar we hebben het in 2e verdeeld
    enne voorste deel een stuk verhoogt* :P

Langs ons huis (rechts) zit onze eigen tuin (een 15 mt breed)
    daarnaast weiland van de buurtjuhs met shetlandertjes der op.

Achter ons huis eerst de kippenren van mijn schoonmoeder (die mocht ze aanhouden na de verkoop van het huis -> dan heeft ze nog iets te doen* enne daarna wieland weiland en weiland* enne nog meer weiland :P
    Is akker grond en hemelsbreed is het een 3 Š 3,5* km naar het eerste huis en daar is dan ook het dorp.

Langs het huis (links) hebben we eerst onze oprit,loods en dan een HELE hoge haag want daarnaast staat een boederij die op instorten staat dus die hoeven we niet te zien (zien alleen het dakpuntje)

Gewoon omdat ik, ik ben en jij, jij bent daarom....

Mijn uitzicht is het bos, want daar wonen we tegenover..

Als ik naar buiten kijk, zie ik dat de zon heerlijk in de tuin schijnt

Als ik uit het raam kijk zie ik meestal de overbuurvrouw achter de gordijnen, die dan bij ons naar binnen zit te loeren.....

momenteel niks noppes nada....het is nog pikkedonker.....

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door hypnosa

Oh, super zeg Annemarie!
    ja daar zijn we ook wel heel erg blij mee, als het me lukt zal ik wel eens een foto mee sturen van ons huis maar ik moet eerst uitzoeken hoe ik dat moet doen.
    gr.AnneMarie
    <br />www.oudduitseherderkennelofheartland.nl<br />www.trimsalonsa-ba-de.nl

+ Nieuwe reactie
3 van 11 1ste1ste 12345 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forumrechten