• aan het lurken
  • aan het peinzen
  • aan het uitstellen
  • afvragend
  • boekenwurm
  • broeden
  • dromerig
  • druk bezig
  • een zoetekauw
  • gek!
  • griezelig
  • nadenkend
  • nerdy
  • nieuwsgierig
  • onderdanig
  • onschuldig
  • ontspannen
  • passief, inactief
  • schuchter
  • slapend
  • slaperig
  • spraakzaam
  • stomverbaasd
  • aapachtig
  • achterbaks
  • aggressief
  • arrogant
  • ban happy!
  • bang
  • bezorgd
  • bibberkoud!
  • bitchy
  • bleeehhh!
  • boos!
  • brak
  • cold turkey
  • cynisch
  • depressief
  • dood
  • dronken
  • duivels
  • een drama queen
  • eenzaam
  • gemeen
  • geschift
  • gestrest
  • heet!
  • het oneens
  • In de war
  • in shock!
  • in tweestrijd
  • lichtgeraakt
  • maandagmorgen ziek
  • miserabel
  • moe
  • not amused
  • Ohhhh!!
  • ondeugend
  • op rooftocht
  • paranoïde
  • pijn lijdend
  • sjagerijnig
  • slapeloos
  • sloom
  • sneaky
  • somber
  • twijfelend
  • uitgehongerd
  • verdrietig
  • verveeld
  • vervreemd
  • ziek
  • artistiek
  • brutaal
  • cool
  • creatief
  • dol enthousiast
  • een engeltje
  • een geluksvogel
  • energiek
  • evenwichtig
  • flirterig
  • geamuseerd
  • gedurfd
  • geïnspireerd
  • gelukkig
  • high!
  • hyper
  • hyper van de cafeïne
  • in de wolken
  • in een andere wereld
  • in een deuk
  • luchtig
  • muzikaal
  • OK!
  • opgetogen
  • relaxed
  • sportief
  • super blij!!
  • verliefd
  • vrolijk
  • zonnig
  • 13 van 13 1ste1ste ... 3111213
    Resultaten 181 tot 188 van 188

Topic:
    Ik moest er altijd om lachen, maar nu........

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Standaard Re: Ik moest er altijd om lachen, maar nu........

Goed, zoals jullie zien ben ik nog niet bevallen en dus ben ik afgelopen donderdag wel naar de homeopaat geweest. Waar ik eigenlijk al bang voor was gebeurde: Homeopaat vertelde dat hij op dit moment niet zo veel voor me kan doen en ik stond dus een half uurtje later en 60 euro armer weer op de stoep.

Ergens natuurlijk prima, want sinds de laatste kuur van de huisarts ben ik wel klachtenvrij! En ik geniet er erg van! Homeopaat had ook het idee dat het erg gekoppeld was aan mijn zwangerschap en dat dus de kans groot is dat het straks wegblijft. Als het nou wel weer terugkomt en hardnekkig blijft, dan kan hij me wel helpen. Omdat ik er niet al jaren last van heb, werken de gewone middelen nog goed bij mij.

Maar goed, ik heb het gedaan en ben weer een ervaring rijker. Als ik wel ooit nog eens met rare chronische klachten kom te zitten, waar de huisarts niets mee kan, weet ik in elk geval de weg naar de homeopaat!
      <br /><br /><br /><br />Trotse moeder van Sylke 14-04-03, Thirza 08-04-05 en Lorijn 08-11-08

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Fijn dat je ondertussen klachtenvrij bent Lelie!

En nu maar hopen dat de kleine snel komt!

is VP aan het beheren

Ik ben:
      cool

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door lelie
      Goed, zoals jullie zien ben ik nog niet bevallen en dus ben ik afgelopen donderdag wel naar de homeopaat geweest. Waar ik eigenlijk al bang voor was gebeurde: Homeopaat vertelde dat hij op dit moment niet zo veel voor me kan doen en ik stond dus een half uurtje later en 60 euro armer weer op de stoep.

Ergens natuurlijk prima, want sinds de laatste kuur van de huisarts ben ik wel klachtenvrij! En ik geniet er erg van! Homeopaat had ook het idee dat het erg gekoppeld was aan mijn zwangerschap en dat dus de kans groot is dat het straks wegblijft. Als het nou wel weer terugkomt en hardnekkig blijft, dan kan hij me wel helpen. Omdat ik er niet al jaren last van heb, werken de gewone middelen nog goed bij mij.

Maar goed, ik heb het gedaan en ben weer een ervaring rijker. Als ik wel ooit nog eens met rare chronische klachten kom te zitten, waar de huisarts niets mee kan, weet ik in elk geval de weg naar de homeopaat!
      Wat belachelijk dat hij je 60 euri's laat betalen als hij niks voor je kan doen...
      Maar ja.. dat is gewoon in de medische wereld.....
      "There is a difference between knowing the path and walking the path."
      Bruce Lee

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Mag ik hier eventjes op inhaken, door te zeggen dat volgens de meeste medici, homeopaten niet tot de medische wereld behoren?

is VP aan het beheren

Ik ben:
      cool

Ik bedoel eigenlijk dat deze homeopaat hetzelfde principe hanteerd als in de medische wereld.
      Volgens mij is dat namelijk fundamenteel verkeerd.
      In het oude China kreeg een dokter , medicijnman, arts of hoe je het ook noemen wilt pas betaald als hij iemand genas.

Hier is het juist andersom, een dokter verdient meer aan je als je ziek blijft, iets wat helemaal krom is volgens mij...

Maar ehh.. misschien ben ik wel een beetje te idealistisch
      "There is a difference between knowing the path and walking the path."
      Bruce Lee

Onbekend.

Ik ben:
      ----

TJa, webrunner, zo gaat het nou eenmaal in onze westerse wereld. Gelukkig heb ik over het algemeen heel weinig met artsen en zo te maken. Mijn huisarts weet eigenlijk niet eens wie ik ben. Dat wil ik ook graag zo houden. Ik had er wel rekening mee gehouden dat ik die 60 euro kwijt zou zijn. Tja een gewone arts betaal je ook voor zijn consult als ie niets voor je kan doen. Alleen vergoed dan je verzekering het helemaal. Ik moet wel zeggen dat voor mij zo'n bedrag het 'kwakzalver'- imago wel versterkt hoor! Maar dat is natuurlijk een vooroordeel!

Deze post bevat 1 auto-link(s) die zijn toegevoegd voor het gemak van de lezer.
      <br /><br /><br /><br />Trotse moeder van Sylke 14-04-03, Thirza 08-04-05 en Lorijn 08-11-08

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Tja, een dokter moet ook zijn geld verdienen natuurlijk! Helaas is er niet voor elke klacht een oplossing, maar ondertussen worden er wel onderzoeken gedaan en neem je tijd in beslag die anders aan een andere patiënt zou kunnen worden besteed, dus volgens mij is het dan toch niet zo gek dat je daar voor moet betalen!

Onbekend.

Ik ben:
      ----

Heb je gelijk in hoor, Konijntje. Ik bedoel alleen dat ik 60 euro voor een consult best veel vind. Een normale huisarts vraagt toch iets van 20 of 30 euro? Maar goed, die neemt dan ook niet meer dan 5 of 10 minuten voor je. Bij de homeopaat heb ik wel 20 min. gezeten geloof ik. Niet dat dat nodig was of zo, maar misschien dat het daardoor wel duurder is.

Ik wist trouwens van te voren wat ik moest gaan betalen en heb er toch voor gekozen om te gaan. Het is dus geheel mijn eigen verantwoordelijkheid en zoals ik al schreef, was ik er ook vanuit gegaan dat ik het bedrag gewoon moest betalen. Ik reageerde alleen op de opmerking van Webrunner.

Deze post bevat 1 auto-link(s) die zijn toegevoegd voor het gemak van de lezer.

13 van 13 1ste1ste ... 3111213

Gerelateerde topics

1. Funtexten; grappige teksten waar je erg om moest lachen
      Door Chanelle1980 in forum De humor-hoek
      Reacties: 114
      Laatste reactie: 28-06-11, 12:37
    2. Wat las je online, waar je hardop van moest lachen?
      Door Heaven in forum De humor-hoek
      Reacties: 270
      Laatste reactie: 16-05-11, 19:50
    3. Reacties: 140
      Laatste reactie: 20-05-08, 15:22
    4. Als er nu moest gestemd worden, op wie stem je dan?
      Door Cooperbaasje in forum Maatschappij
      Reacties: 27
      Laatste reactie: 09-01-08, 01:06
    5. Altijd maar pijn....
      Door Rapunzel in forum Ziek zijn
      Reacties: 58
      Laatste reactie: 23-09-07, 20:49

Zoektermen die bezoekers gebruikten om op deze pagina te komen:

elastiekjes methode aambeien

ongesteldheid uitstellen met huismiddel

Bladwijzers

Forumrechten