Anouk kondigt nieuw album aan

Goed nieuws voor de fans van Anouk. De zangeres onthult dat haar nieuwe album binnenkort in de winkels ligt. "Goedemorgen, in november breng ik een nieuw album uit", schreef de zangeres op Instagram. http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/anouk-kondigt-nieuw-album-aan bron rtlnieuws.nl

Lees meer

Artikel: Leuke webshop tip: Knutselchrisje

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/1004-Leuke-webshop-tip-Knutselchrisje

Lees meer

Motorrijder crasht, maakt salto en landt...

Dit filmpje van een verkeersongeval doet aanvankelijk het ergste vermoeden, maar de afloop is op zijn zachtst gezegd spectaculair te noemen. Een Russische automobilist filmde met zijn dashcam een aanrijding van een motorrijder die in volle vaart inrijdt op een invoegende...

Lees meer

Zomaar een geluksmomentje 4

gisteravond ging ik de hond het laatste rondje geven, ik denk dat het tegen 10 uur was, manlief zat nog geboeid naar Zomergasten te kijken. Zo geboeid dat hij niet eens zei: oo het regent wel heel erg. Zodat ik kon zeggen dat ik toch wel weer reuze flink en dapper was. Je begrijpt: ik had echt geen zin in dat laatste rondje: veel hondenbezitters zullen dit gevoel herkennen denk ik. Enfin: ik doe...

Lees meer

Russische premier versoepelt sanctielijst

De Russische premier Dmitri Medvedev heeft woensdag een aantal uitzonderingen goedgekeurd op de lijst van landbouwproducten die het land niet meer in mogen http://www.gva.be/cnt/dmf20140820_01225279/russische-premier-versoepelt-sanctielijst bron gva.be

Lees meer

Zeventig procent Nederlanders heeft slechte...

Zo'n 70 procent van de Nederlanders weet niet dat melk en vleeswaren suiker bevatten. De helft van hen weet bovendien niet dat hartige snacks suiker bevatten. http://www.nu.nl/gezondheid/3856731/zeventig-procent-nederlanders-heeft-slechte-suikerkennis.html bron :NU.nl

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 7 van 7

Topic: klachten: moe, duizelig, pijn bij hartstreek??

Standaard klachten: moe, duizelig, pijn bij hartstreek??

Goedemorgen allemaal,

Al sinds enkele weken heb ik voortdurend last van moeheid, duizeligheid. Ook doet sinds enkele dagen nu ook de streek rondom mijn hart best pijn. Ik ben kortademig.
    Als ik ga sporten gaat t wel beter (volleybal, zwemmen, fitness), het is niet zo dat dat me uitput. Maar de trap oplopen of een gesprek voeren maakt dat ik echt zwaar naar adem moet happen.

waar kan dit op duiden? Ik heb me al suf gezocht op google maar ik kom van de ene serieuze ziekte naar de andere levensbedreigende ziekte. Zo komen symptomen overeen met aderverkalking, maar aan de andere kant lijkt me dat stug: ik rook niet, eet gezond, eet haast geen vet, heb geen overgewicht. Wel drink ik graag een glaasje alcohol.

Ik ben al bij de dokter geweest en heb bloed laten prikken op van alles en nog wat. De uitslag volgt nog, maar ik vroeg me toch af of iemand hier zich in deze klachten herkent.

Zwanger kan ik (denk ik/hoop ik) niet zijn, ik heb t spiraaltje.

Standaard Re: klachten: moe, duizelig, pijn bij hartstreek??

Ik zou het niet weten, maar ik ben dan ook geen arts. Misschien is het wachten op de uitslag toch beter dan het lezen van al die vreselijke ziektes op internet...
    Sterkte!

VP-lid sinds 23 september 2004

Ik heb zelf ook een tijd terug zo'n periode gehad, moet er wel bij zeggen, na een ziekenhuis opname ( verwaarloosde longontsteking), maar ik bleek uiteindelijk een vit.B12 tekort te hebben.
    Ik heb hier toen een week lang injectie's van gehad en langzaam aan werd ik weer de oude.

Misschien is het zoiets,

sterkte in ieder geval.

het is idd goed dat je naar je huisarts bent gegaan zulke klachten moet je zeker serieus nemen.

maar google maar eens op hyperventilatie ik denk dat je dan een hoop duidelijk zal worden

Het is inderdaad goed dat je al bij de huisarts bent geweest..het erge is nu dat je op de uitslag moet wachten...wachten duurt vaak zo lang..
    --> Als je niks doet, gebeurt er niks <--

Beetje late reactie, maar wilde toch even laten weten hoe t afgelopen was.
    De uitslag van de huisarts was 100% perfect. Hoewel ik daar erg blij mee was, was de 2e gedachte al snel, maar wat dan wel?
    Ik begon vitamine B tabletten te slikken, hoewel ik voldoende gevarieerd at etc.
    Uiteindelijk bleek het "slechts" stress te zijn. Iedere keer als er wat was, dan had ik pijn bij mīn borst en merkte ik dat mīn ademhaling moeizamer ging. Bijna hyperventilatie.
    Ik ben iemand die altijd maar doorgaat en niet stilstaat bij dingen die moeilijk zijn. Gewoon, schouders eronder, niet zeuren. Zoiets.
    Maar nu heb ik na lange tijd de stap genomen om naar een psycholoog te gaan.

Op t moment gaat t lichamelijk in elk geval weer redelijk ok!

Thnx voor jullie lieve reacties.

Ben blij voor je dat het niet iets aan je hart is.
    Wens je heel veel sterkte bij de psycholoog!
    ~ Accept the things you cannot change, have the courage to change the things you can and the wisdom to know the difference... ~

+ Nieuwe reactie

Bladwijzers

Forumrechten