Nederlandse vrouw tevreden over relatie met zus

Zussen maken vaak ruzie, maar toch zijn Nederlandse vrouwen tevreden over de relatie met hun zus. Dat blijkt uit een nieuw onderzoek. http://www.nu.nl/lifestyle/3753251/nederlandse-vrouw-tevreden-relatie-met-zus.html bron NU.nl

Lees meer

Keuze stress

Een tijdje terug had ik me opgegeven als bloeddonor. Ik werd daarop aangesproken, en als ik de mensheid kan redden, dan zal ik het niet laten. Dus ik gaf me op, ook al word ik lichtelijk onpasselijk van naalden die in aderen ( mijn aderen) worden geprikt. Maar goed, je wordt niet zomaar een held. Vorige week werd ik gebeld: ze...

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/766-Recept-van-de-dag?

Lees meer

Jouw mening telt!

Hoi allemaal, Ik ben Daphne en momenteel bezig met mijn afstudeertraject voor de opleiding Food and Business op de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Het afstudeertraject omvat dan ook marktonderzoek om de wensen en behoefte van de consument te bepalen rondom een viertal aan producten (deze ga ik natuurlijk nog niet verklappen). Willen jullie mij helpen door mijn enquête in te vullen? Je helpt...

Lees meer

Zit maar eens naast deze hysterische vrouw die...

video Een hysterische vrouw maakte een vlucht van American Airlines tot een hel. Terwijl ze de hele reis lang de longen uit haar lijf krijste, zaten de medepassagiers verstijfd in hun stoel. http://www.hln.be/hln/nl/1901/reisnieuws/article/detail/1855214/2014/04/16/Zit-maar-eens-naast-deze-hysterische-vrouw-die-hele-vlucht-lang-krijst.dhtml bron HLN.be

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 30

Topic: Ander werk

Carlijn
    Gast

Standaard Ander werk

Omdat ik inmiddels niet meer zo anoniem ben hier en niet weet wie er allemaal meelezen, doe ik dit even anoniem.
    Ik ben dus op zoek naar ander werk, dichter bij huis en nu komt er een geweldige kans voorbij, die ga ik dus ook grijpen.

Maar nu is mijn vraag, wanneer breng je je huidige werkgever op de hoogte dat je een andere baan hebt gevonden.
    Voor dat je het contract tekent, of pas daarna, ik heb werkelijk geen idee hoe dit hoort te gaan.

Je hebt uiteraard een opzegtermijn, maar waar moet je allemaal rekening mee houden.

Ik heb de baan nog niet hoor, het is gewoon info inwinnen voor wat er allemaal kan gebeuren.

Standaard Re: Ander werk

Ik zou met je nieuwe werkgever overleg hebben wbt je opzegtermijn en je oude werkgever pas inlichten nadat je het contract hebt getekend. Tenzij je relatie met je huidige werkgever zo goed is dat er geen gevolgen voor je zijn mocht je niet aangenomen worden. Maar daar ga ik niet van uit, gezien je vraag hier... Succes ermee!

Ja. Bij je sollicitatie gesprek breng je al naar voren natuurlijk dat je een opzeg termijn hebt. (eerst dus checken hoelang dat is) Als je hebt gehoord dat je t bent geworden, meteen opzeggen.
    <br />

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door miepie
    Ja. Bij je sollicitatie gesprek breng je al naar voren natuurlijk dat je een opzeg termijn hebt. (eerst dus checken hoelang dat is) Als je hebt gehoord dat je t bent geworden, meteen opzeggen.
    Ik zou dan wel eerst een contract onder mijn neus willen van mijn nieuwe werkgever, anders is nog niets zeker!

Carlijn
    Gast

Kan deze zin als opening,

Geachte mevrouw of mijnheer,

Dit kan geen toeval meer zijn, ik ben op zoek naar een baan dichter bij huis en u heeft een XXXXX XXXXX nodig.
    Stop maar met zoeken, ik ben denk ik wel de geschikte kandidaat voor deze functie.

oh mijn god, het is veels te lang geleden dat ik gesolliciteerd heb, help

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Carlijn
    ik ben denk ik wel de geschikte kandidaat voor deze functie.

Ik zou dat 'denk ik' weg laten

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Carlijn
    Kan deze zin als opening,

Dit kan geen toeval meer zijn, ik ben op zoek naar een baan dichter bij huis en u heeft een XXXXX XXXXX nodig.
    Stop maar met zoeken, ik ben denk ik wel de geschikte kandidaat voor deze functie.

oh mijn god, het is veels te lang geleden dat ik gesolliciteerd heb, help
    Ik vind het sowieso geen goed begin eerlijk gezegd, ik zou je niet uitnodigen hiermee.
    Je komt een beetje te zeker/arrogant over op deze manier.

het heeft natuurlijk wel een beetjhe met de functie te maken.
    Jammer dat je dat niet kunt/durft neer te zetten, dan zou ik wel een mooie openingszin voor je kunnen bedenken.

Carlijn
    Gast

Code:

Dit kan geen toeval meer zijn, ik ben op zoek naar een baan dichter bij huis en u heeft een kwaliteitsmedewerker nodig.
    Stop maar met zoeken, ik ben de geschikte kandidaat voor deze functie.

Ik heb zoals u kunt lezen in mijn CV, ruime ervaring op kwaliteitsgebied, ik kan zelfstandig werken en kan goed overweg met Excel.
    Voor wat betreft de affiniteit met de tuinbouw, ik heb best groene vingers en ben ook regelmatig bezig om mijn leefomgeving op te fleuren met van alles wat groeit en bloeit.

Ik denk dat u na het lezen van deze brief nog met een aantal vragen zit, maar die wil ik graag toelichten in een persoonlijk gesprek.
    Dit is wat ik tot nu toe hebt, ik wil er ook geen levenswerk van maken, gewoon kort en bondig, ik weet dat je niet met een standaard brief moet komen, daarom vind ik deze insteek wel leuk, wat vinden jullie?

Uiteraard doe ik er een uitgebreid CV bij.
    Is het geaccepteerd als ik vermeld dat ik op mijn vrije dagen wil afspreken, zodat ik mijn huidige werk niet hoef in te lichten.

Carlijn
    Gast

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Webrunner
    Ik vind het sowieso geen goed begin eerlijk gezegd, ik zou je niet uitnodigen hiermee.
    Je komt een beetje te zeker/arrogant over op deze manier.

het heeft natuurlijk wel een beetjhe met de functie te maken.
    Jammer dat je dat niet kunt/durft neer te zetten, dan zou ik wel een mooie openingszin voor je kunnen bedenken.
    die eerste zin ook niet?, dat vond ik wel leuk gevonden, niet zo standaard.
    Maar kom maar op met tips, ik wil die baan natuurlijk wel hebben

Ik heb de functie vermeld.

Ik zou absoluut dit zinnetje eruit halen : Stop maar met zoeken, ik ben de geschikte kandidaat voor deze functie.

Persoonlijk zou ik dan denk ik stoppen met lezen

http://www.lovelyangels.nl<br /><br />Het is beter iets moois te missen, dan dat je het nooit hebt gehad!<br />In Loving Memory<br />Callisto *28-04-07 / +10-12-08<br />Victor *28-10-05 / +11-06-09

Ja ik ook, sorry Carlijn...

Ik zou er niks inzetten over je vrije dag en solligesprek. Als je wordt gebeld of uitgenodigd voor een gesprek dan kun je toch gewoon aangeven op welke dag je kunt komen...

Misschien zoiets?

Geachte dhr/mevr ....

Bij deze solliciteer ik naar de functie ...... het spreekt me enorm aan om in deze branch te werken en heb de nodige ervaring zie mijn cv.
    Ik kan zelfstandig werken en kan goed overweg met Excel.
    Hopelijk heb ik u voldoende geinformeerd en hoop graag uitgenodigd te worden voor een gesprek

Met vriendelijke groet

......

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.<br /><br />Heb je ook zo&#39;n hekel aan mensen die halverwege een zin...

toevalig heb ik hier net een tentame over gehad
    en je meot altijd eerst beginen met wat over je zelf te vertelen
    en daarna pas over de baan
    en een grapje der tussen mag ook
    ma niet te veel

Carlijn
    Gast

Is onderstaande iets?.
    God, dat valt tegen zeg, je zelf verkopen in een zo kort mogelijke brief

xxxxxxx, 16 Maart 2008

Dit kan geen toeval meer zijn, ik ben op zoek naar een baan dichter bij huis en u heeft een kwaliteitsmedewerker laboratorium nodig.

Ik ben xxxxxx xx jaar wonende te xxxxx.

Ik heb zoals u kunt lezen in mijn CV, ruime ervaring op kwaliteitsgebied, ik kan zelfstandig werken en kan goed overweg met Excel.
    Voor wat betreft de affiniteit met de tuinbouw, ik heb best groene vingers en ben ook regelmatig bezig om mijn leefomgeving op te fleuren met van alles wat groeit en bloeit.

Mischien dat u na het lezen van deze brief nog met een aantal vragen zit, die wil ik graag toelichten in een persoonlijk gesprek.

In afwachting van u reactie verblijf ik met vriendelijke groet,

xxxxx

Bijlage:
    CV

Dit is misschien ook wel een voorbeeld ik hoe ik een solliciatiebrief maak. Misschien kan je het een beetje aanpassen.
    Op zich leent deze zich wel tot uitnodigingen zoals ik zelf heb vernomen.

Geachte heer, mevrouw

Na aanleiding van een verhuizing vanuit een andere regio, en een periode van oriëntatie, ben ik inmiddels opzoek naar een dienstbetrekking tussen 24 en 32 uur per week. Daarom heb ik de vrijheid genomen na een gesprek met xxxxx van het CWI te xxxx, te solliciteren naar de functie van Pedagogisch Mederwerkster binnen uw instelling..

Mijn werkervaring strekt zich breed uit binnen de detailhandel als verkoop medewerkster en bedrijfsleidster van één foto/multimedia keten, alwaar ik de dagelijkse leiding had over 12 personeels leden en alle bij deze functie behorende aspecten, evenals de reïntegratie van mensen die na lange periode van werkloosheid weer de arbeidsmarkt op wilden.
    Tevens heb ik tijdens mijn mbo agogisch werk opleiding een jaar lang gewerkt met moelijk opvoedbare jongeren in internaat Klein Borculo te Borculo.

Enige steekwoorden met betrekking tot mijzelf, initiatiefrijk, leiding gevende capaciteiten, kennis van administratieve werkzaamheden, motiverend, sociaal en ik sta open voor een ruime blik binnen een werk, leef , speel en kind omgeving.

Ik hoop dan ook dat ik een positieve inbreng binnen uw onderneming kan leveren, en u een dienstbetrekking heeft waarvoor ik in aanmerking kom.

Hopelijk kunnen mijn kwaliteiten, enthousiasme en doorzettingsvermogen uw team versterken, en zou ik graag mijn motivatie met u in een persoonlijk gesprek nader toelichten.
    Voor verdere informatie over ervaringen en opleidingen verwijs ik U naar mijn bijgesloten cv.

Met vriendelijk groet,

xxxxxxxxxx
    Bijlage:
    CV.

Bijlage: Curriculum Vitae

+ Nieuwe reactie
1 van 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forumrechten

• Je mag nieuwe topics plaatsen
  • Je mag reacties plaatsen
  • Je mag bijlagen toevoegen