Dit is misschien ook wel een voorbeeld ik hoe ik een solliciatiebrief maak. Misschien kan je het een beetje aanpassen.
Op zich leent deze zich wel tot uitnodigingen zoals ik zelf heb vernomen.
Geachte heer, mevrouw
Na aanleiding van een verhuizing vanuit een andere regio, en een periode van oriëntatie, ben ik inmiddels opzoek naar een dienstbetrekking tussen 24 en 32 uur per week. Daarom heb ik de vrijheid genomen na een gesprek met xxxxx van het CWI te xxxx, te solliciteren naar de functie van Pedagogisch Mederwerkster binnen uw instelling..
Mijn werkervaring strekt zich breed uit binnen de detailhandel als verkoop medewerkster en bedrijfsleidster van één foto/multimedia keten, alwaar ik de dagelijkse leiding had over 12 personeels leden en alle bij deze functie behorende aspecten, evenals de reïntegratie van mensen die na lange periode van werkloosheid weer de arbeidsmarkt op wilden.
Tevens heb ik tijdens mijn mbo agogisch werk opleiding een jaar lang gewerkt met moelijk opvoedbare jongeren in internaat Klein Borculo te Borculo.
Enige steekwoorden met betrekking tot mijzelf, initiatiefrijk, leiding gevende capaciteiten, kennis van administratieve werkzaamheden, motiverend, sociaal en ik sta open voor een ruime blik binnen een werk, leef , speel en kind omgeving.
Ik hoop dan ook dat ik een positieve inbreng binnen uw onderneming kan leveren, en u een dienstbetrekking heeft waarvoor ik in aanmerking kom.
Hopelijk kunnen mijn kwaliteiten, enthousiasme en doorzettingsvermogen uw team versterken, en zou ik graag mijn motivatie met u in een persoonlijk gesprek nader toelichten.
Voor verdere informatie over ervaringen en opleidingen verwijs ik U naar mijn bijgesloten cv.
Met vriendelijk groet,
xxxxxxxxxx
Bijlage:
CV.
Bijlage: Curriculum Vitae
Bladwijzers