De kat went nuts... ze heeft met een kitten in haar bek het hele huis door gelopen! ( probeerde eerst zelfs nog het huis te ontvluchten) uiteindelijk belande het arme beest achter het gordijn in de huiskamer. Toen is ze er nog eentje gaan halen! maar die andere twee ( de zwarte liet ze gewooon zitten in de doos in de keuken) Toen heb ik mijn dierenvriendin J gebeld om raad en de dierenarts..

J, wilde toch al langs komen dus die stond geleik met een grote door op de stoep!! hebben we naast die katten gezet. zelf buiten gaan zitten zodat ze ff rust had en klaar was ik.. dacht ik...

Maar toen bleek het dat ze die twee zwarten niet zo lief vond dus die liet ze links liggen. Met doos en al daarnaast gezet maar helaas( weer buiten zitten wachten)...... uiteindelijk heb ik die twee mee genomen en in het hok erbij gezet.

Ging allemaal goed!!! tot dat ik tot de conculsie was dat het huisje dat ik had gemaakt dat ik helemaal niet kon zien... kat afgeleid...en snel een luikje er in gezeaagd!!

Belde mijn pa en ma helemaal op om ze alles te vertelen over de poesjes.. ect... gaat hij helemaal over de zeik dat de katten nu in de huiskamer zitten; dit ivm sloop werkzaamheden......

Nou, ik ben al lang blij dat die beesten daar goed zitten dus hij kan me wat! heb de bank helemaal afgeschermd, lijkt wel een complete uitdragerij.. maar ach.. zondag zet ik de doos weer in de keuken want maandag komen ze pas thuis... beetje jammer