Zomaar een geluksmomentje

Het is 8 uur in de ochtend als ik met de hond uitga. Het is grote vakantie dus de scholen zijn dicht: het is stil in de wijk. Ondanks dat het een drukke wijk is, waan in me even alleen op het smalle fietspad wat de wijk doorsnijdt. Het is nog vroeg en fris buiten, ik ruik de aarde, zie de zon door de blaadjes van de bomen schijnen. Dan komt er een jonge vrouw op de fiets me tegemoet rijden.Ze...

Lees meer

Logo tegen opwarmen Franse prak

Alle Franse restaurants, cateringbedrijven, fastfoodrestaurants en eetstalletjes op straat moeten kleur bekennen. Als ze kunnen aantonen dat ze alle gerechten zelf maken met verse ingrediŽnten mogen ze het nieuwe logo van Fait Maison op de ruit plakken (een pan met een 'beschermend' dakje als deksel). Zo niet, dan weet de klant dat hij een opgewarmde magnetron-prak voorgeschoteld kan...

Lees meer

Robot kan Angry Birds leren spelen

Het Georgia Institute of Technology heeft een robot ontworpen die kan leren om Angry Birds te spelen. Volgens de universiteit is de robot vooral ontworpen om kinderen met motorische problemen te helpen. In een video wordt uitgelegd hoe dit precies in zijn werk gaat. http://www.nutech.nl/games/3825190/robot-kan-angry-birds-leren-spelen.html bron :...

Lees meer

Artikel: Mijn verhaal. Door Quinnie. Deel 31: de...

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/958-Mijn-verhaal-Door-Quinnie-Deel-31-de-schijn-ophouden?

Lees meer

Britney geeft voorsmaakje van eigen lingerielijn

Deze herfst lanceert Britney Spears een eigen collectie van slipjes, beha's en nachtkledij. Op Instagram gaf de Amerikaanse popprinses vandaag alvast een voorproefje met een wel erg sexy foto van zichzelf in een van haar creaties. http://www.hln.be/hln/nl/1309/Britney-Spears/article/detail/1956253/2014/07/23/Britney-geeft-voorsmaakje-van-eigen-lingerielijn.dhtml bron HLN.be

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/960-Recept-van-de-dag?

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 39

Topic: Hoe weet je of iemand verliefd op je is?

Standaard Hoe weet je of iemand verliefd op je is?

Ik vroeg het me dus eigenljk af he?
    Hoe weet je nu eigenlijk of een man je nu wel iets meer dan leuk vindt?of verliefd is?

of moet ik dit aan de mannen vragen?

Standaard Re: Hoe weet je of iemand verliefd op je is?

Volgens mij bekennen mannen niet zo snel dat ze verliefd zijn
    Misschien weten ze het verschil niet eens,vooral in het begin, of ze iemand nou leuk vinden of verliefd zijn. Ik denk dat zo iets als "het niet zeker weten" juist spannend is.

Het hele ritueel van veroveren en veroverd worden.

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Dona
    Hoe weet je nu eigenlijk of een man je nu wel iets meer dan leuk vindt?of verliefd is?

Hmm..ja moeilijke vraag....Gewoon vragen missschien?
    --> Als je niks doet, gebeurt er niks <--

Euhm, even denken.. hoe weet je dat?

-Ze bellen te pas en te onpas
    -zitten 'per ongeluk'aan je
    - komen je overal 'per ongeluk' tegen
    -Kijken je langer aan dan nodig is

Dat zijn meestal wel goede hints voor mij

Te pas en te onpas bij je aan deur staan met de vraag of je koffie hebt.

Mijn alarm bellen gaan vaak rammelen als iemand me elke keer net wat te lang aankijkt.. (en dan ook nog HOE)

Echt joh? Ik ren meestal zo snel mogelijk naar een spiegel om te zien of m'n mascara niet is uitgelopen of of er niks aan m'n neus hangt

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door nohow

Echt joh? Ik ren meestal zo snel mogelijk naar een spiegel om te zien of m'n mascara niet is uitgelopen of of er niks aan m'n neus hangt
    Ik zei ook niet WAAROM mijn alarm bellen dan gingen rinkelen

Je zou het hem ook gewoon kunnen vragen... vaak kan je dan wel van zijn reactie
    aflezen of dat zo is.

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door compu
    Euhm, even denken.. hoe weet je dat?

-Ze bellen te pas en te onpas
    -zitten 'per ongeluk'aan je
    - komen je overal 'per ongeluk' tegen
    -Kijken je langer aan dan nodig is

Dat zijn meestal wel goede hints voor mij

Die is wel grappig hahahah.. en herkenbaar

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Dona

Zet het bij; vraag het een man, zou ik zeggen

Goeie tip Roger!
    --> Als je niks doet, gebeurt er niks <--

constant denken aan mekaar, mekaar zitten smssen en bellen op ongepaste en gepaste uren,met mekaar afspreken,als je de persoon zie blozen tijdens de gesprekken,aan de blik waarmee hij u aankijkt,als je merkt dat hij dagdroomt precies,als je aandacht ,cadeautjes en complimentjes krijgt van die persoon,als je merkt dat hij altijd in je buurt wil zijn,....

Dat hij graag bij je wilt zijn en daar moeite voor doet.
    Ik geloof nl niet in het antwoord: ik wil graag even een weekend voor mezelf dus nu komt het niet uit.
    Dat hij bekende vrije dagen met jou wil doorbrengen en dan niet zegt van : ik moet naar familie dus het komt niet uit.

van mij mag hij gerust een weekend voor zich zelf waarom elkaar zovasthouden ?

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door sunny69
    van mij mag hij gerust een weekend voor zich zelf waarom elkaar zovasthouden ?
    ach ja wel natuurlijk wel maar ik bedoel in de beginfase. Ik zou er onzeker door worden. Ik vond het juist heerlijk dat M toendertijd heel veel tijd met me wilde doorbrengen dat was voor mij een teken dat hij het echt meende en ook echt bij me wilde zijn.
    Na toch pogingen met anderen die het ermaar een beetje mee deden elke keer en ondertussen met anderen zaten te rommelen vond ik dit dus heel fijn.

+ Nieuwe reactie
1 van 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forumrechten