schrik

vanmorgen waren er , zoals jullie weten , werkzaamheden aan de server. Dat die uitliepen was te verwachten : er is immers altijd file op de digitale snelweg? Stefan belde me ook heel netjes om te melden dat het wat uitliep, jammer maar helaas. En toen kreeg ik een telefoontje dat alles weer in orde was. Dus ging ik aan de slag met die onwijs enge tatoe-age foto Ik plaats de Url, ik tik een stukje...

Lees meer

judith Van harte!!

Lieve Judith, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ik wens je een jaar toe vol voorspeld en geluk , maar vooral een heel gezond jaar

Lees meer

Keuze stress

Een tijdje terug had ik me opgegeven als bloeddonor. Ik werd daarop aangesproken, en als ik de mensheid kan redden, dan zal ik het niet laten. Dus ik gaf me op, ook al word ik lichtelijk onpasselijk van naalden die in aderen ( mijn aderen) worden geprikt. Maar goed, je wordt niet zomaar een held. Vorige week werd ik gebeld: ze...

Lees meer

Oproep - nieuw televisieprogramma

Alle powervrouwen opgelet! Voor een nieuw televisieprogramma zijn wij op zoek naar koppels met een opmerkelijk leeftijdsverschil. Ben- of ken jij iemand die leeft onder het motto van “ Age is just a number” en deel jij je leven met een vele malen jongere of juist oudere partner? Durf jij jouw verhaal vertellen op televisie en voor eens en altijd afhandelen met alle vooroordelen? Dan komen...

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/768-Recept-van-de-dag?

Lees meer

heel, heel , heel erge tatoeages

Een tijdje terug hadden we het over tatoeages, waarom wel en waarom niet ik vond een fotoreportage met 10 redenen waarom niet ! Dit is de eerste klik voor de rest hier bron americanlivewire.com

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 19

Topic: Man kookt vriendin

Standaard Man kookt vriendin

AMSTERDAM - Een man die zijn vermoorde vriendin aan het koken was bij zijn moeder, belde de politie.

Christopher Lee McGuin werd gearresteerd op het moment dat één oor kookte in een pan water en een stuk 'vers' vlees op een bord lag, met de vork er in geprikt.

Het bleken lichaamsdelen te zijn van de 21-jarige Jane Shearer uit Tyler vlakbij Dallas Het is onduidelijk of de vier jaar oudere Christopher al iets gegeten had.

Shearer werd afgelopen vrijdag in haar eigen huis ontvoerd en nog dezelfde nacht omgebracht.

bron de telegraaf.nl

Standaard Re: Man kookt vriendin

jak

eet smakelijk...
    T.A.F.K.A.P

​the author formally known as pluismuis

tip voor recept van de dag?

Is grillen niet lekkerder?
    Tijdens elke minuut die jij met ergenis doorbrengt, verzuim je zestig gelukkig seconden van je leven

Ik heb het nog nooit gegeten dus kan niet zeggen wat ik hier van vind. Maar een oor lijkt me niet echt lekker ivm kraakbeen.
    Mensenvlees schijnt wel erg mals te zijn..

Wie weet eet ik mijn kind wel een keer op als hij vervelend is

Ranzig...

ow, ik word al misselijk van de gedachte alleen... misschien best lekker maar toch... zou hij ze echt opgegeten hebben

rare mensen op deze wereld

waarom een oor koken bakken of frituren lijkt me veel lekkerder...
    Nucking Futs

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Lunatic

Wie weet eet ik mijn kind wel een keer op als hij vervelend is
    mmmm kinderbilletjes....

Getver!
    Het leven is een droom, maar dromen is geen leven

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Nana
    mmmm kinderbilletjes....

+ Nieuwe reactie