Je hoort dat Verdonk en Wilders veel stemmen zullen krijgen.........maar is dat wel zo verstandig
Laat maar eens zien
Je hoort dat Verdonk en Wilders veel stemmen zullen krijgen.........maar is dat wel zo verstandig
In iedergeval nooooit meer PVDA! ...met hun kiezers bedrog en geslijm bij het cda en de cu
Ik denk dat ik D66 zou stemmen omdat ik het vaak wel met hun standpunten eens ben en omdat ik het verder ook niet meer weet
ik zou groen links stemmen
Verstandiger dan op de SP stemmen, want die maken de economie en bedrijven kapot.Oorspronkelijk geplaatst door Cooperbaasje
Zoals de VVD altijd zegt, U laat dit land toch niet links liggen
Ja maar D66 heeft geen eigen standpunten meer, gekozen burgemeester en districtenstelsel zijn allang van de baan, de partij heeft geeneens bestaansrecht meer.Oorspronkelijk geplaatst door gruweltje
Ik heb altijd D66 gestemd, totdat ze ipv Lousewies dat enge mannetje kozen als partijleider. Sindsdien weet ik bij god niet op welke partij ik moet stemmen.
Ze hebben vaak wel goede ideeën (waar in praktijk niet veel van terecht komt) maar ik moet toch iets stemmen?! De 2e kamer zit vol mediageile huichelaars, een goede keuze kan je eigenlijk niet makenOorspronkelijk geplaatst door Roger
Ik heb op anders gestemd om er geen optie stond, voor weet niet
Ik vind die hele politiek een zooitje en het is hier helemaal geen democratie
Aan ons wordt nooit wat gevraagd.
Kijk maar naar de euro.
Ik zou het nu echt niet weten wat ik moet stemmen, het is allemaal waardeloos
Ze beloven allemaal goudenbergen maar komen niets na
Voorlopig ben ik er alleen maar op achteruit gegaan inplaats van vooruit!
Die twee kamerleden zouden eens een maand moeten ruilen, met het gewone leven en kijken hoe ze uit komen met geld dat de normale mens verdient
Ze weten geen eens wat een brood kost.
twijfel, twijfel. Ik twijfel tussen Wilders of Verdonk, weet het programma van Verdonk niet echt. Ik ga denk ik voor Verdonk.
En laten we aub nooit meer links stemmen! Dan gaat de economie zo weer naar de kl*ten en kijk maar eens wat er nu in de Zorg gebeurd....bezuinigingen op bezuinigingen en die zijn niet ten gunste van de kwaliteit van de zorg!!
Precies en ook daar ben ik flink op achteruit gegaan, door dat stomme nieuwe systeem.
En wat nou keuze om te switchen, bullshit, er zitten nl over addertjes onder het gras, ik heb bv geen keuze om te switchen
Ik stem al jaren op Groen Links en zou dat nu ook weer doen.
Peace man!<br /><br />Mijn blog vind je hier
Ja Groen links lijkt me nu ook wel een goede partij om op te stemmen, dat lijkt me een veel betere linkse keuze dan SP
Wilders is trouwens geen partij, PVV heet die partij en Verdonk is geloof ik Trots Op Nederland.
Je mag het niet eens zijn met hun beleid, maar het is wel zo fatsoenlijk om de partij te noemen!
Bladwijzers