Vrouwen denken dat ze er jonger uitzien dan ze...

Veel vrouwen zijn zelfverzekerd over hun uiterlijk en denken dat ze er jaren jonger uitzien dan ze in werkelijkheid zijn. Dat blijkt uit een nieuw onderzoek.http://www.nu.nl/lifestyle/3858522/vrouwen-denken-ze-er-jonger-uitzien-dan-ze-zijn.html bron nU.nl

Lees meer

Nooit meer wachten op een pashokje dankzij deze...

Lange wachtrijen in een veel te warme winkel tussen tientallen ongeduldige dames op de eerste uitverkoopdag, ook niet meteen jouw favoriete bezigheid? http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article/detail/3723375/2014/08/22/Nooit-meer-wachten-op-een-pashokje-dankzij-deze-truc.dhtml bron AD

Lees meer

Vrouwenparkeerplaatsen in de ban

Een parkeerplaats voor vrouwen? Onzin, zegt veertig procent van de respondenten van het Nationale Automobilisten Onderzoek 2014. Maar zo onzinnig is een vrouwvriendelijke parkeerplaats helemaal niet, blijkt uit de praktijk. http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/article/detail/3722658/2014/08/22/Vrouwenparkeerplaatsen-in-de-ban.dhtml bron Trouw

Lees meer

wat voor vis ben jij ??

http://nl.what-character-are-you.com/d/nl/77/index/339.html?utm_source=Facebook&utm_medium=desktop&utm_campaign=trafficcheck en nu maar hopen dat ik geen aal ben...............

Lees meer

Artikel: Powervrouw Diane von Fürstenberg.

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/1007-Powervrouw-Diane-von-F%C3%BCrstenberg

Lees meer

Zomaar een geluksmomentje 4

gisteravond ging ik de hond het laatste rondje geven, ik denk dat het tegen 10 uur was, manlief zat nog geboeid naar Zomergasten te kijken. Zo geboeid dat hij niet eens zei: oo het regent wel heel erg. Zodat ik kon zeggen dat ik toch wel weer reuze flink en dapper was. Je begrijpt: ik had echt geen zin in dat laatste rondje: veel hondenbezitters zullen dit gevoel herkennen denk ik. Enfin: ik doe...

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 5 van 5

Topic: Gemeenten zijn agressie tegen hulpverleners beu

Standaard Gemeenten zijn agressie tegen hulpverleners beu

DEN HAAG - Gemeenten accepteren het niet langer dat mensen het normaal vinden om tijdens de jaarwisseling en andere festiviteiten agressief te zijn tegen hulpverleners.
    Bob

De Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) komt daarom met een richtlijn waarin staat hoe moet worden omgegaan met mensen in een publieke functie en welke sancties er volgen als de grens wordt overschreden.

Oud en Nieuw

Aanleiding daarvoor zijn de vele incidenten rond oud en nieuw waarbij politieagenten, brandweerlieden en ambulancepersoneel slachtoffer werden van agressie en geweld.

De gemeenten zijn ook de vernielzucht, die elk jaar weer tot forse schade leidt, meer dan zat en kijken hoe ze dat op de daders kunnen verhalen.

Gedragsprotocol

Het gedragsprotocol moet de grenzen in de omgang met hulpverleners precies aangeven.

"We gaan proberen daar een hele heldere norm voor af te spreken. Een bejegeningsnorm ook, zodat iedere burger in dit land weet dat als hij een grens overgaat dat dat consequenties heeft'', zei VNG-voorzitter Annemarie Jorritsma zaterdag in het NOS Journaal.

Wie zich misdraagt, krijgt volgens haar eerst een waarschuwing. Als het ernstig genoeg is, volgt een proces-verbaal en indien nodig zal justitie tot vervolging overgaan, aldus Jorritsma.

Samenwerking

Volgens haar woordvoerder moeten hulpverleners aan de hand van de richtlijn kunnen bepalen wanneer omstanders of anderen te ver gaan. Bij het opstellen van het document zal de VNG samenwerken met andere partijen, zoals het ministerie van Binnenlandse Zaken.

In 2006 kwam dit departement al met een breed gesteund protocol om agressie tegen werknemers in de publieke dienst aan te pakken.

Gewenning

Jorritsma denkt dat er een norm aan het vervagen is.

"Ik denk dat ook agenten en misschien ook wel brandweermensen en andere hulpverleners meer zijn gaan accepteren en bijna gaan vinden dat het normaal is dat mensen brutaal tegen ze zijn of een grote bek geven. Dat kan dus niet zo zijn'', zei ze.

Bron: nu.nl
    Bijgevoegde thumbnails Bijgevoegde thumbnails Hulpverleners.jpg  

Standaard Re: Gemeenten zijn agressie tegen hulpverleners beu

Alle hulpdiensten voorzien van wapens en een licence to kill geven.

Die waarschuwing mogen ze achterwege laten, gewoon hard aanpakken, dan word er tenminste een voorbeeld gesteld.

En terecht. Is toch niet meer normaal dat het steeds vaker gebeurt dat de brandweer zich eerst een weg door een opstandige meute moet banen voor ze een brand kunnen gaan blussen.
    Peace man!<br /><br />Mijn blog vind je hier

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Lunatic

Alle hulpdiensten voorzien van wapens en een licence to kill geven.
    Met scherp schieten....wie zei dat ook alweer

+ Nieuwe reactie

Bladwijzers

Forumrechten