Leidse biofarmaceut in VS voor rechter gesleept...

Een Amerikaanse aandeelhouder heeft voor de rechtbank in New York een class-action (een gezamenlijke rechtszaak) aangespannen tegen het Nederlandse biotechnologiebedrijf Prosensa. http://www.volkskrant.nl/vk/nl/5270/Zorg/article/detail/3704867/2014/07/29/Leidse-biofarmaceut-in-VS-voor-rechter-gesleept-wegens-misleiding.dhtml bron Volkskrant

Lees meer

Hoe gaat het nu?

Hoe gaat het nu? Ja hoe gaat het? Dat is een goede vraag. Eerlijk gezegd, want ik wil graag eerlijk zijn, omdat ik daar voor mijzelf het meeste mee opschiet. Maar wat is eerlijk? Wat als er zoveel in je omgaat, dat je niet goed weet wat het is, en wat jij vind, omdat het zo tegenstrijdig voelt. De twijfel…..die het gevoel versterkt dat er misschien een niet welkome gast in je lichaam huist. En...

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/968-Recept-van-de-dag?

Lees meer

Regen veroorzaakt miljoenenschade

De zware regenval die maandag grote delen van Nederland trof, heeft volgens een eerste ruwe schatting een kleine 10 miljoen euro aan schade opgeleverd.http://www.nu.nl/geldzaken/3839803/regen-veroorzaakt-miljoenenschade.html bron : nu.nl

Lees meer

Stellen met gelijk inkomen blijven langer samen

dit vond ik een interesant onderzoek :het bevestigt een gevoel wat ik al mijn hele leven heb: je dient als partners niet financieel afhankelijk van elkaar te zijn , althans niet al te lang. In mijn genereatie is dat al redelijk feministisch, in de generatie van dochterlief zie ik inderdaad een stevig aantal meiden die meer verdienen dan hun partner. Ik vraag me alleen wel af wie er straks minder...

Lees meer

Artikel: TELEFOON OP JE KOPPIE. Door Willemijn

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/965-TELEFOON-OP-JE-KOPPIE-Door-Willemijn?

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 7 van 7

Topic: Schat ik ga voor mijn werk 2 maand naar curacao

Standaard Schat ik ga voor mijn werk 2 maand naar curacao

Hallo allemaal,

Als nieuwkomer eerst even wat meer over mijzelf... zie hiervoor ook het even voorstellen stuk...
    Ik ben Marleen, ik heb een relatie met Gideon sinds 8 maand en we wonen al 3 maand samen. Heb eerst mijn eigen huisje nog aangehouden maar nu opgezegd per November.
    We hebben twee katten Bogey en Balou..

De relatie gaat super alleen lijdt ik af en toe nog een beetje aan het ik twijfel aan mezelf en ben ik wel genoeg voor jou syndroom... Voor mensen die het ook wel eens zo voelen denk ik erg herkenbaar.

De symptomen zijn dat ik mezelf wijs kan maken dat ik hem te kort doe en dat hij wel beter kan krijgen en ik hij zichzelf te kort doet met mij... met het gevolg dat je jezelf een monsterlijk wezentje vind en je al je slechte eigenschappen onder een vergrootglas legt en de positieve dingen tijdelijk kwijt lijkt te zijn...

Dit uit zich in het vasthouden... hou van je wil je nooit meer kwijt en afstandhouden.... ik kan het ook wel alleen, ga me niet veranderen als het je niet aanstaat zoek je maar iemand anders

Owja ben zo'n engeltje en wereld makkelijkste vriendin

Gid, is een vrij drukke man met een vrij drukke baan en leven. Veel werk, uitjes, weekenden weg etc etc.
    Hij kan ook zijn energie heel goed verdelen... Ik ga echter met mijn enthousiasme overal vol in waardoor ik na een aantal drukke dagen helemaal overprikkeld moe en geprikkeld ben.....

We vullen elkaar erg goed aan en gideon is al een heel eind met mijn vrij lange uitgebreide soms chinees lijkende (zelfs voor mijzelf) gebruikaanwijzing.

Hij houdt heel erg van reizen, voornamelijk culturele landen. Hij houdt van onvoorspelbaarheid, backpacken etc... In het kader hiervan is hij vorig jaar naar Africa en dit jaar drie weken naar Cuba geweest met zijn vriend in een reisgroep....

Met een hele boel vrijgezelle vrouwen maar dat is een ander verhaal Niks gebeurd veel angst en onzekerheid van mij... Totaal ongegrond natuurlijk. jaja engeltje die Marleen....

De eerste 1,5 week had ik het heel moeilijk, was ik heel onzeker er van overtuigd hem kwijt te raken al al die stoere reis types.... lees marleen houdt vooral van structuur weten waar ze heen gaat, schone voorzieningen, goed bed, heb mijn rust nodig zie eerder verhaal prikkels....

De tweede 1,5 week merkte ik dat ik zonder hem veel minder onzeker was. Als ik stom of irritant was had ik er in ieder geval alleen zelf last van en hij niet. Dit zorgde voor veel minder schuld gevoel tegenover anderen/hem.

Toen ik hem weer zag was het voor mij dan ook een hele strijdt om me weer te kunnen geven en mijn echte welliswaar complexe mij te kunnen laten zien.

Gideon gaat met dezelfde vrijgezelle vriendinnengroep en zijn vriend dit jaar naar Afrika wederom. Ze hebben mij meegevraagd maar ik weet niet zeker of ik het qua drukte etc aan kan en of ik hem dan niet ophoudt als ik een dag even rust nodig heb of etc. Hierover twijfel ik dus nog... Maargoed vakantie zou 3 of 4 weken zijn.

Nu kwam hij vanochtend met het bericht dat hij voor zijn werk gevraagd is 2 maand naar curacao te gaan voor zijn werk.
    Mei en Juni.... Super kans natuurlijk. Hij vindt op dit moment zijn werk een beetje voorspelbaar worden en vindt niet echt meer veel uitdaging. Dit zou voor hem dus een geweldige kas zijn.

Mijn reactie was dus ook, "ik moet erg wennen aan het idee maar vind het een geweldige kans".
    Hij gaf aan als ik het niet wou hij het niet deed want het laatste wat hij wou was mij kwijtraken.. Hij is heel zeker en vastbesloten over ons en ziet dus ook niet zo in waarom ik zo'n mieppie ben af en toe... Voor hem maken die twee maanden in onze relatie totaal geen verschil...

Ik mijn hoofd wel... Ik maak me zorgen... zie er tegenop... Maar het laatste wat ik wil is hem belemmeren en het verwijt krijgen dat ik achteraf hem kansen heb ontnomen...
    Ik vind twee maand al lang... schaam me dood tegenover alle meiden die het aankunnen een man in het leger te hebben. Maar ik heb die zekerheid en het vermogen hier goed mee om te kunnen gaan op dit moment nog niet zo.

En helemaal met de vakantie in afrika er achteraan is voor mij wel lang...

Vrienden van ons gaan ook trouwen en mijn afstuderen valt ook in de periode dat ik weg ben... Mijn afstuderen maakt mij niet zoveel uit.. Dat is toch maar een opgeblazen bijeenkomst en heeft voor mij niet zoveel waarde. De bruiloft van vrienden wel... Ik hou zo van bruiloften en het lijkt me super om er met hem naast mij één mee te maken.. Maar heen en weer reizen wordt hem niet...

Ik zal waarschijnlijk de 6e juni naar hem toe komen... Na de bruiloft van de vrienden... Ik wil die echt niet missen...

Maargoed zoals jullie al door de regels heen kunnen lezen ben door de war... heb het er even kuttig mee... Weet even niet wat ik met mezelf moet en gewooon bah
    Identiteitscrisis… <br />Was ik maar een bloemetjesgordijn&nbsp;

Standaard Re: Schat ik ga voor mijn werk 2 maand naar curacao

Ik vind dat je goed weet hoe jij in elkaar steekt en hoe je vriend in elkaar steekt Jullie zijn verschillend en vullen elkaar waarschijnlijk goed aan. Jij hebt meer moeite met de verschillen dan je vriend dat heeft. Je zult jezelf wat meer moeten accepteren zoals je bent, je vriend geeft om jou juist zoals jij bent lees ik uit jouw verhaal.
    Praat er samen over, wat je hier hebt geschreven, hij heeft ook al aangegeven om eventueel niet te gaan. Niet om hem tegen te houden, maar je gevoelens vertellen.
    Succes!

Standaard Re: Schat ik ga voor mijn werk 2 maand naar curacao/ onzekerheid

Lila wat een fijne reactie!!
    Klopt moet ook aan mezelf werken hierin..
    Is zo moeilijk... je kan je heel goed dingen aan en af leren....

Ik heb alleen nog een beetje moeite met het vinden van het stukje zelfvertrouwen in de gebruiksaanwijzing...

Hoe ervaren jullie dit??

Ben heel erg ervaren in het alleen zijn door het werk van mijn man Hij is wel eens 8 maanden achter elkaar weggeweest terwijl we in de Caibbean woonden.
    In het begin had ik er wel moeite mee, we waren toch gewend om alles samen te doen, ook met de kids, en dan er ineens alleen voorstaan is natuurlijk best moeilijk.

Na een tijdje vind je je draai en dan gaat het steeds makkelijker en ook de kids wenden eraan dat papa niet iedere dag thuis kwam. We hadden natuurlijk wel dagelijks contact.
    Wat bij mijn man wel zo was dat hij aan een project werkte met een deadline. Dus voor hem was het echt 18 uur per dag werken, 24/7. Dus veel tijd voor andere dingen had hij niet. En dat maakt het ook wel makkelijker, maar dat was ook zo voor hem,hoor. Hij vond het ook niet echt leuk om zo lang van z'n gezin weg te zijn en hoe meer hij werkte hoe sneller de tijd voor hem voorbij ging.

Als hij thuis kwam voor een weekje of lang weekend dan was het ook weer wennen samen te zijn. Hij zich bemoeide met de dagelijkse beslommeringen
    Het heeft gewoon z'n voordelen en nadelen vaak van elkaar weg te zijn. Maar ik ben er sterker van geworden, minder afhankelijk, meer mezelf. En als je liefde sterk is voor elkaar en je vertrouwd elkaar volledig dan wordt je er als koppel ook veel sterker van!

Ik wens jou in ieder geval heel veel succes,

Ik heb een lange afstandsrelatie, dus ik weet precies hoe dit voelt. Ik woon in Nederland, hij in Turkije.

Hij zit nu sinds begin oktober in Kazachstan, de verwachting is dat hij in februari/maart weer terug is in Turkije.
    Normaal zien we elkaar om de 3 maanden. Nu al 3 maanden niet en de komende 2/3 maanden ook niet.

Ja dat is k*t. Maar daar waar mijn vriendje en ik echt bijna geen contact hebben (want de moderne techniek laat je soms in de steek) kan jij bellen, smsen, cammen, whatever.

Geloof me, die periode overleef je wel. En hij ook. Laat hem die zo belangrijke ervaring opdoen, daar zal jij toch in de toekomst ook profijt van hebben?

Klopt !! helemaal waar!!
    Wil hem dit ook zeker niet ontnemen... is gewoon voor mijzelf even doorzetten..
    En weet ergens ook wel dat ik het redt maar het ligt gewoon als even steen op mijn buik.
    Even wennen aan het idee..

@t nowhow doet me goed je ervaring te lezen! En je hebt ook helemaal gelijk

@t Askim, hoe lang is dat zeg! Hoe sleep je jezelf hierdoor en pak je dit aan?

bedankt voor jullie reacties!!

Mrleenz, hoe ik me erdoorheen sleep? Vooral niet te veel nadenken, hoe gek dat ook klinkt. Ik heb een zeer drukke baan, dus lange dagen maken. Me bezighouden met het zoeken naar werk in Turkije, om daar met hem samen te kunnen zijn. Het moeilijkste is dit weekend, omdat ik dan dan Turkije zou zijn gegaan als hij nu niet in Kazachstan zou zijn.

+ Nieuwe reactie

Bladwijzers

Forumrechten