Zomaar een geluksmomentje

Het is 8 uur in de ochtend als ik met de hond uitga. Het is grote vakantie dus de scholen zijn dicht: het is stil in de wijk. Ondanks dat het een drukke wijk is, waan in me even alleen op het smalle fietspad wat de wijk doorsnijdt. Het is nog vroeg en fris buiten, ik ruik de aarde, zie de zon door de blaadjes van de bomen schijnen. Dan komt er een jonge vrouw op de fiets me tegemoet rijden.Ze...

Lees meer

Oma opname

Het gaat al maanden slechter met mijn oma door verschilende oorzaken. Eerst leek het goed op te vangen door de thuiszorg alleen verslechterde situatie snel. Grote probleem was dat zij elke vorm van opname of dagbesteding weigerde dus dan sta je machteloos omdat zij nog redelijk bij de te tijd is. Voor zo ver mogelijk dat nog kan op hoge leeftijd. Alleen de zorg werd zwaarder en er was al...

Lees meer

Krachtige zonnestorm miste aarde op een haar

Een krachtige zonnestorm heeft de aarde twee jaar geleden maar net gemist. Hij zou alle elektrische circuits verstoord kunnen hebben en "de hedendaagse beschaving naar de 18de eeuw kunnen terug geslingerd hebben". Dat meldt het Amerikaans ruimtevaartagentschap Nasa. http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/wetenschap/1.2042508 bron

Lees meer

Artikel: Hoe kies ik de perfecte jongensfiets?...

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/959-Hoe-kies-ik-de-perfecte-jongensfiets-Door-Vivienne-We?

Lees meer

Primeur van '50 Shades'-trailer al meteen...

The Today Show op de Amerikaanse zender NBC had gisteren op televisie de wereldprimeur voor de trailer van 50 Shades of Grey, de langverwachte verfilming van de internationale bestseller. Maar het voorfilmpje van het verhaal over een sm-relatie was blijkbaar te schokkend: de paar seconden waarin wordt gehint naar de stomende bondage-seks die de twee hoofdrolspelers hebben, waren uit de...

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/961-Recept-van-de-dag?

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 14 van 14

Topic: gevulde eieren

Standaard gevulde eieren

Hallo allemaal,
    Ik ben op zoek naar recepten voor gevulde eieren.
    De meest gangbare zoals met mayo en kerriekruiden ken ik wel en ook die met mayo en ketchup en paprikakruiden.
    Maar volgens mij is er wel veel meer mogelijk.
    En weet iemand, of je gevulde eieren ook een nacht (in de koelkast) kunt bewaren?
    Alvast bedankt.
    ben wel klaar met VP...Adios

Standaard Re: gevulde eieren

ik weet wel een recept me papa maakt altijd hele lekker
    en je kan ze wel een nacht bewaren
    ik zal even de kruiden zoeken
    en het recept hier neerzetten

ik ken die van die kerrie niet eens :S hihi. Goed idee! Altijdlekker om op tafel te hebben met feestjes e.d.

Mmm klinkt lekker. :P
    [size=11pt][font=Comic Sans MS][color=steelblue] Je moet er zelf wat van maken!

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door pee
    Hallo allemaal,
    Ik ben op zoek naar recepten voor gevulde eieren.
    De meest gangbare zoals met mayo en kerriekruiden ken ik wel en ook die met mayo en ketchup en paprikakruiden.
    Maar volgens mij is er wel veel meer mogelijk.
    En weet iemand, of je gevulde eieren ook een nacht (in de koelkast) kunt bewaren?
    Alvast bedankt.
    je kunt natuurlijk altijd de vulling en de halve eieren los van elkaar in de koelkast bewaren, en dan vlak voor het opdienen vullen.

Kijk hier eens Pee...misschien zit er wat tussen:

http://www.kookjij.nl/recept/00032213/Gevulde_eieren_op_10_verschillende_variaties.html

--> Als je niks doet, gebeurt er niks <--

Ik maak het altijd met mayo en tuinkruiden (klein beetje vochtig maken met water)
    Heerlijk

http://www.lovelyangels.nl<br /><br />Het is beter iets moois te missen, dan dat je het nooit hebt gehad!<br />In Loving Memory<br />Callisto *28-04-07 / +10-12-08<br />Victor *28-10-05 / +11-06-09

Ik doe er vaak een beetje cayennepeper, gewone peper uit de molen, augurkjes heel fijn gehakt (eerst even droogmaken voor je gaat fijn hakken anders krijg je te veel vocht) of een rood uitje, wat mayo zodat het plakt en evt wat zout wanneer nodig. Als versiering een stukje augurken en wat cayenne peper.
    Ik bewaar het wel een hele dag in de koelkast.
    Stop complaining about what you're not getting, and start creating what you want - Dr. Phil McGraw

Wat trouwens ook lekker is is een beetje geraspte oude of belegen kaas erin met een augurkje en een klein uitje heel fijn gesnippers , peper en evt. zout, wat mayo voor het plak effect en klaar ( is ook lekker als eiersalade )
    Stop complaining about what you're not getting, and start creating what you want - Dr. Phil McGraw

Ik maak de gevulde eieren altijd met mayonaise, beetje ketchup beetje kerrie en piepkleine stukjes augurk. IK maak ze soms ook met paprikapoeder ipv kerrie.

ik ben dol op gevulde eieren het water loopt mij nu al de mond in.
    Ben in staat nu naar de winkel te gaan en alles te kopen en te maken en op te eten

+ Nieuwe reactie

Bladwijzers

Forumrechten