Artikel: Mijn verhaal. Door Quinnie. Deel...

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/964-Mijn-verhaal-Door-Quinnie-Deel-32-terug-naar-huis?

Lees meer

modebloopers

Ze staan weer voor joker! 15 modebloopers van de sterrenzo fijn, de fouten van een ander! en nu mag mijn gevoel voor mode niet hoog ontwikkelt zijn: een aantal van deze fouten zou ik toch echt niet...

Lees meer

Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/970-Recept-van-de-dag?

Lees meer

Hoe gaat het nu?

Hoe gaat het nu? Ja hoe gaat het? Dat is een goede vraag. Eerlijk gezegd, want ik wil graag eerlijk zijn, omdat ik daar voor mijzelf het meeste mee opschiet. Maar wat is eerlijk? Wat als er zoveel in je omgaat, dat je niet goed weet wat het is, en wat jij vind, omdat het zo tegenstrijdig voelt. De twijfelÖ..die het gevoel versterkt dat er misschien een niet welkome gast in je lichaam huist. En...

Lees meer

dit heb je altijd willen weten: hoe snel zou jij...

http://nl.what-character-are-you.com/d/nl/101/result/485.html als derde Je sterft als derde. Je bent een typische grapjas en neemt waarschuwingen niet serieus. Mensen die in monsters geloven vind je belachelijk. Eigenlijk is dit verstandig maar in dit filmpje zijn ze reŽel. Het monster is helaas humorloos en jij wordt onthoofd.

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
3 van 3 1ste1ste 123
Resultaten 31 tot 34 van 34

Topic: Pijnlijk bultje

Ruud
    Gast

Standaard Re: Pijnlijk bultje

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door au
    Aambeien zitten toch in/rond de anus? Deze dus niet, maar echt hoog in de bilnaad. Daardoor kan ik wel gewoon zitten (denk ik), al doet gaan zitten, opstaan, lopen en de bult aanraken pijn. Ja ook met afvegen dus.

En nohow, is die dry-smiley echt nodig? Vind het een beetje vervelend overkomen van je.
    Hoi,

Ik heb op dit moment ook zoiets en ben in het verleden ook aan een Fistel geopereerd wat geen pretje was.

Vaak komt het weer terug en ik behaal "soms"goede resultaten om de pijnlijke plek dik in te smeren met Uierzalf( zonder Parfum e.d. dus de gewone )Na een dag of twee gaat de bult open en is de pijn weg. Daarna zitbaden nemen in de Biotex Blauw en goed schoon houden.

Suk7

Ruud

Anja55
    Gast

Even een berichtje van mij. De berichtjes van jullie gelezen en het zijn inderdaad de verschijnselen van Hidradenitus. Kijk eens op de website van de patientenvereniging......
    Ik heb ook HS, al bijna 30 jaar, in lichte mate.... Wel regelmatig bulten die na een paar vervelende en pijnlijke dagen openknappen. In mijn liezen, oksel, achter op mijn been, schaamlippen, onder mijn borst....... Vorig jaar heeft 1 ontsteking er 2 maanden over gedaan om open te springen, geen pretje. Ook regelmatig bulten laten open snijden door de huisarts, of zelf gedaan met een steriele naald (wat doet dat zeer!). Van alles geprobeerd via de huisarts: zalfjes, lotions, antibiotica.....niets hielp, of heel even. Van opereren is de huisarts geen voorstander. De laatste 2 maanden heb ik weinig last en nu komt het: ik gebruik MENTHOLGEL (had ik op een ander forum gelezen) als ik weer een bult voel opkomen....en dat voel je wel! 2x per dag opsmeren en na een dag of 2 is die hele bult verdwenen, helemaal weg.......Voor mij is dit een wondermiddel, te koop bij de drogist en het is goedkoop. Ik hoop dat het blijft helpen en wilde jullie deze tip niet onthouden.
    groet, Anja

Ook mijn zoon heeft er last van, die heeft het zelfs een keer achter zijn oor gehad en dat is toen weggesneden door een chirurg. Hij heeft destijds hormonale zalf gehad en dat hielp enigszins, in zijn liezen heeft hij echt gaten zitten van die dingen. Hij gaat altijd in een warm bad zitten als hij last heeft, zodat de bult zacht wordt en knijpt hem dan zelf uit, want zo zegt hij: bij de arts doet het net zo zeer. Vervelende is wel dat je er volgens mij nooit meer vanaf komt. Hij heeft dit al een jaar of 10 denk ik.

Ook erg belangrijk wat bij mij helpt voor het voorkomen ervan:
    ik gebruik na het scheren ( helaas funest ervoor maar ja liever dat dan een bos erop) een depper die ik heb gekregen van de huisarts . Er zit een kleine antibacterie in met nog iets van een goedje, dat zorgt er voor dat de huid goed ontsmet blijft en aanwakkering voorkomt.
    Verder als het toch zo ver is , heb ik een zalfje van de dokter die het pusproces versnelt. Binnen een halve dag wordt die rijp.
    Springt open, velletjes verwijderen die ontstaan na openknapping, depper erop en klaar is kees.
    Nu ja klaar is kees............het is een klote kwaal

+ Nieuwe reactie
3 van 3 1ste1ste 123

Bladwijzers

Forumrechten

• Je mag nieuwe topics plaatsen
  • Je mag reacties plaatsen
  • Je mag bijlagen toevoegen
  • Je mag je berichten niet wijzigen
  •