Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/967-Recept-van-de-dag?

Lees meer

zomaar een geluksmomentje2

Heel vroeg in de ochtend word ik wakker: het regent. Ik draai me om in mijn slaapzak en bedenk dat het wel droog zal zijn als ik weer wakker word. Wat later word ik wakker en zie het koppie van manlief boven zijn slaapzak uitsteken. Hij geeft me een kusje, ik geef hem een kusje. En dan luisteren we samen naar de regen.

Lees meer

Conchita Wurst is soms graag weer even Tom

Conchita Wurst, de winnares van het Songfestival die werd geboren als Tom Neuwirth, vindt het "soms heerlijk om weer even Tom te wordenhttp://www.nu.nl/achterklap/3838853/conchita-wurst-soms-graag-weer-even-tom.html bron Nu.nl

Lees meer

vriendinnen gezocht omgeving EDE...

Ik ben sinds een paar maanden geleden verhuisd naar de omgeving van Ede. En ik heb hier eigenlijk geen vriendinnen. Graag zou ik wat meiden ontmoeten in deze omgeving. Ik hou van creatief zijn,bakjes koffie,sporten,wandelen van alles. Gewoon ongedwongen gezelligheid. betrouwbaarheid vind ik het allerbelangrijkste in een vriendschap.

Lees meer

4 vragen rondom het vleesschandaal furazolidon

Ruim 100 veebedrijven zijn voorlopig gesloten en de eerste dieren worden al geruimd. Vier vragen over de ‘furazolidon-affaire’. http://www.nrcq.nl/2014/07/26/het-nieuwe-vleesschandaal-heet-furazolidon bron nrc

Lees meer

Bizarre schoenen

Kwam deze slideshow tegen van bizarre schoenen. zitten ook wel hele leuke tussen. http://fotos.nl.msn.com/slideshow/photo/kleurrijk-en-bizar-de-vreemdste-schoenen/31vskjl4?view=desktop&ocid=nwsltrjul2014#56

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 13 van 13

Topic: scheefstaand oog weer rechtzetten (lui oog)

Standaard scheefstaand oog weer rechtzetten (lui oog)

Wie heet er ervaring met het rechtzetten van een scheefstaand oog?
    Ik heb al mijn hele leven een zgn. lui oog en ik ben als kind zijnde al twee keer geopereerd, toen ik 4 was en op mijn 6de weer. ook heb ik lang met een pleister gelopen, maar het is blijkbaar nooit afdoende geweest.

ik ben nu 34 en m.n. mijn linkeroog staat erg scheef/scheel.
    Het word ook steeds erger heb ik het idee, was het een paar jaar geleden alleen maar bij vermoeidheid, nu hangt het ding de hele dag maar een beetje boven in de hoek.

op 11 oktober word ik hieraan weer geopereerd.
    er is echter maar weinig info over deze operatie op latere leeftijd.
    vandaar dus mijn vraag of er toevallig iemand is die er meer van weet, of er toevallig ervaring mee heeft?
    ben wel klaar met VP...Adios

Standaard Re: scheefstaand oog weer rechtzetten (lui oog)

Geen ervaring met een volwassen persoon. Mijn zoon heeft zijn ogen laten rechtzetten toen hij nog klein was. Die had nystagmus..

Succes met de operatie

Geen ervaring mee, heb wel een vriendin die dit laat doen.

Beetje flauw bovenstaande.

Wil je wel succes toewensen.

Heel veel succes en sterkte Pee!

Heb zelf zo'n operatie gehad toen ik een jaar of drie was. Als ik moe ben zie je nu nog weleens dat ik loens, wel vervelend. Ik wist niet dat de operatie ook nog kan als je volwassen bent.

Heel Veel Succes

dag beste griet,

las toevallig je berichtje en moest even reageren....nog een weekje en dan moet je onder het mes heb ik begrepen....een spannende en onzekere tijd breekt er voor je aan....

ik persoonlijk heb geen ervaring, maar mijn dochter van inmiddels bijna 20 jaar heeft 10 jaar geleden wel een soort gelijke operatie ondergaan....ze miste gedeelten van haar zicht, heeft jaren haar luie oog afgeplakt, moest tijden lang een bril dragen en uiteindelijk stond haar oog helemaal naar de binnenkant van haar oog gedraait.....

om zowel medische als cosmetische redenen hebben we haar laten opereren, ze werd vreselijk gepest en mistte nog steeds delen van haar gezichtsveld.....de banden van haar oogspieren vanuit de binnenkant van haar oog zijn toen ingekort en de operatie is succesvol verlopen....
    na herstel staat haar oog nu nagenoeg recht, heeft ze niet meer hoeven plakken en draagt ze geen bril meer.....niemand die aan haar kan zien dat ze zo enorm geloenst heeft en het is een prachtige meid.....het heeft haar veel zelfvertrouwen gegeven, waar ze op de dag van vandaag nog veel aan heeft....

je leest het...er zijn ook succesverhalen omtrent een oogcorrectie.....ik wens je veel sterkte en hoop dat het vertrouwen is gegroeid.....
    veel sterkte en ik hoop dat je ons op de hoogte houdt.....het lijkt me trouwens bij een volwassene geen probleem want je bent inmiddels uitgegroeid terwijl een kind zich nog verder moet ontwikkelen qua groei....

succes en we horen het wel....liefs blije meid xxx
    lekker jezelf blijven...dat is het beste voor iedereen...

dat het bij je dochter mooi is geworden
    Ik moet morgenmiddag naar orthopsie, waar ze mijn ogen gaan doormeten enzo, om te zien hoeveel graden ze afwijken en aan de hand van die gegevens word er berekend hoeveel milimeter ze moeten worden gecorrigeerd.
    Volgende donderdag is het dan zover.
    Ik laat het hier wel horen dan.

Spannend Pee.... succes in ieder geval!
    Max (17-06-2004) & Lisa (08-02-2006) & Skye (23-11-2012)

Even een verslag doen.
    Ik kwam gisterochtend om half acht in ZH en om 8 ur moest ik het prachtige operatiehemd aan en mijn bed in. Ik kreeg 2 pcm en een slaappil, maar die slaappil deed dus niks, ik had om 9.20 nog het hoogste woord in de ok. we waren druk aan het kletsen over kinderen en mijn werk en toen ging het lampje uit zeg maar
    En toen ik weer mijn ogen open deed, lag ik in de uitslaapkamer en was het 10.50 Ging heel snel dus. Want er stand een uur voor de operatie en een uur voor het bijkomen. En ik voelde me helemaal niet misselijk toen ik bijkwam, het eerste wat ik zei was dan ook...ik heb nog steeds honger. Dus kreeg ik even later lekker een kop koffie en wat boterhammen, heerlijk En ook daar werd ik niet beroerd van, geweldig. Ik had na de operatie door mijn infuus een medicijn tegen misselijkheid gehad uit voorzorg en dat hielp dus heel goed. Ik had ook meteen weer praats voor tien en had direct weer een helder hoofd. Het voelt ook niet of ik onder narcose ben geweest, meer of ik gewoon even een tukkie heb gedaan.

We waren om 13.40 alweer thuis gistermiddag. Het oog voelde aan, of er een fles shampoo in geleegd was en of mijn wimper ineens omgekeerd zat en veneinig in mijn oog prikte. En de hele oogkas deed wat zeuren, maar met pcm was dat goed te doen. Gisteravond verdween de shampoo al en ook het prikken word minder. er komen steeds heel kleine stolseltjes uit het oog, wat dus zo irriteert. Zodra er weer een stolseltje uit is, voelt het oog weer gewoon aan.
    "s nachts moet ik een kapje over het oog plakken, zodat ik er niet in kan gaan wrijven en overdag moet ik 4 keer daags druppelen, and thats all.
    Echt een appeltje/eitje dit.
    Ik zie eruit of ik zo uit de boksring kom maar heb dus geen pijn.
    Nu nog hopen dat het goed is. Je kunt al wel zien, dat het verbeterd is, maar het oog staat nu nog wat meer naar binnen ( (neus) maar misschien trekt dat nog wel bij. En anders ga ik gewoon weer heen.

Super zeg Peet dat het je mee is gevallen!
    Max (17-06-2004) & Lisa (08-02-2006) & Skye (23-11-2012)

Super dat het meegevallen is pee

Ik ben als kind zijnde ook 2 maal aan mijn ogen geholpen.
    Mijn re-oog loenst nu ook weer meer.Maar vooral als ik moe ben.
    De opticien heeft het er wel over dat ik geregeld oefeningen moet doen met oog.

ha een fles shampoo in je oog...gelukkig dat het snel overging. Succes met de laatste loodjes
    It's just my opion

+ Nieuwe reactie

Bladwijzers

Forumrechten