Artikel: Recept van de dag

Je kan deze pagina zien op http://vrouwenpower.nl/content/1015-Recept-van-de-dag?

Lees meer

Mijn vriend heeft het na 3,5 jaar uitgemaakt.

Hallo allemaal, Na 3,5 jaar heeft mijn vriend het afgelopen vrijdag uitgemaakt ik ben heel de week al aan het huilen omdat ik het zo erg vind. Dacht echt dat ik oud zou worden met hem en wil zo graag dat hij zich bedenkt. Nu wilt hij wel contact blijven houden. Aanstaande zondag wilt hij ook naar het bos als goede vrienden om een rondje te lopen en wat te praten. Wat moet ik nu doen contact...

Lees meer

Even voorstellen

Hoi, Mijn naam is Esther, ben 32 jaar en moeder van 2 kids. 10 jaar geleden verhuist van zuid-holland naar brabant door manlief;). Heb 2 banen, ik werk parttime in een drogist en heb nu sinds een jaartje een eigen webwinkel in bijoux. Verder schilder ik erg graag en bak ik graag taarten of cakes en ben ik dol op stedentrips en andere reizen, mountainbiken zou ik vaker moeten doen:p Hoop door...

Lees meer

CDA-leider: Straks alleen voedsel van eigen bodem

Als het aan CDA-voorman Sybrand van Haersma Buma ligt, moet Nederland in de toekomst 17 miljoen monden voeden met eten van eigen bodem. Geen zorgen, dat kan nu al. Zij het zonder pasta, koffie en sinaasappelen. http://www.ad.nl/ad/nl/1100/Consument/article/detail/3729551/2014/08/29/CDA-leider-Straks-alleen-voedsel-van-eigen-bodem.dhtml bron AD

Lees meer

Vrouw (62) overleeft acht dagen in wildernis

Een 62-jarige Duitse heeft acht dagen zonder eten in de wildernis in het noorden van Canada overleefd, nadat ze samen met haar man in een kano een ongeval had gehadhttp://www.nu.nl/buitenland/3863652/vrouw-62-overleeft-acht-dagen-in-wildernis.html bron NU.nl

Lees meer

Zeven gekke dingen die gebeuren tijdens onze slaap

leuk artikel ! Slaap: een vreedzaam woord op zich... Toch spookt ons lichaam heel wat uit terwijl we (hopelijk) lekker liggen te dromen. Wist je bijvoorbeeld dat je enkele centimeters groeit tijdens je nachtrust? Lees hier nog zes andere...

Lees meer
Content Slider provided by vBSlider v3.0.1 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
+ Nieuwe reactie
Resultaten 1 tot 12 van 12

Topic: Hoe neem ik mijn beste vriend in de zeik

Standaard Hoe neem ik mijn beste vriend in de zeik

Standaard Re: Hoe neem ik mijn beste vriend in de zeik

Geweldig!!

ik lig in een deuk hier maar wat zielig voor die meid
    echt een afgang

Ik had alleen wel willen zien hoe het afliep :P

ja ik ook en of ze nog een paar zijn
    of dat hij zijn tanden heeft los zitten

Sow die krijgt me toch een klap op zen bekkie... tjah had ook wel willen zien hoe het afliep maar vond het zielig voor sharon en streeter en die andere kerel maar lachen...

Komt het nog goed tussen die twee?

geweldig!!

Ben nu wel erg benieuwd hoe het afloopt maar als je door zo iets uit elkaar gaat lijkt me stug, tuurlijk ben je ff (boos) maar als je eenmaal meet hoe het inelkaar steekt zoen je het denk ik wel weer af lijkt me en pak je je beste vriend gewoon weer terug (zou ik doen dan)

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.<br /><br />Heb je ook zo&#39;n hekel aan mensen die halverwege een zin...

lunatic hoe zou je zelf hebben gereageert

goede vraag Leitje

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.<br /><br />Heb je ook zo&#39;n hekel aan mensen die halverwege een zin...

Citeer Oorspronkelijk geplaatst door Lunatic
    Onze streeter

+ Nieuwe reactie

Bladwijzers

Forumrechten