Vrouwen power: De site voor vrouwen die weten wat ze willen
Het gezelligste forum van Nederland en België:  4129370 reacties in 35963 topics door 9245 leden - Net geregistreerd: guusje38 - 31 juli 2010, 22:15:06
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Wist je dat... je nu je eigen forum banner kunt maken? hosted by:
Betrouwbare hosting door Nxs Internet
in   Uitgebreid zoeken in het forum!
  Home HOME   Forum FORUM   Vrouwen links WEBGIDS Koop de leukste tijdschriften nu online bij VP!! KIOSK Leuke top40 lijstjes met muziek, films en meer... STEM! Persoonlijke foto albums van onze leden FOTO ALBUMS Spelletjes spelen SPELLETJES Chatrooms CHAT Vrouwenpower kalender Kalender Leden lijst Leden Inloggen Log in Registreer Registreren  
Vrouwen Power!  |  Lifestyle  |  Spiritualiteit & religie (Moderator: *Marit*)  |  Topic: Mijn wereld

Community

Nieuw!!= nieuw    Tip van VrouwenPower!!= tip!

Advertentie
Shoutbox
 Van hetzelfde Liena :-)
Vandaag om 17:56:16 door Tante Sidonia
 fijne vakantie allemaal
Vandaag om 14:16:16 door liena
 Waarom toch zoveel gasten... wordt lid!!
Vandaag om 12:44:37 door Mng83
 Whahahahahaha 
29 juli 2010, 22:59:46 door Von
 Ze smelten de kazen Stoute wenkbrouwtjes
29 juli 2010, 22:58:40 door Tante Sidonia

Shout archief

Community stats

76 gasten, 22 leden (5 verborgen)
Von, channe, full focus, Vipje, franske, jennn, Ieniemienie, Zyggi, Bloemetje, esoteria, Margriet66, *Marit*, fem, Cath59, liena, knuffeltje02, tilla

Leden: 9245
Reacties: 4129370
Topics: 35963
Categorieën: 16
Aantal forums: 164
  Pagina's: [1] | Omlaag 
pagina:   « vorige volgende »
  E-mail dit topic naar een vriendin.  |  Printvriendelijke versie weergeven (ook sneller surfen!)  
Auteur Topic: Mijn wereld  (gelezen 430 keer)

**

Reacties: 104 (Beginner)
OfflineVrouw Bekijk profiel Stats
« Gepost op: 2 februari 2010, 12:30:44 »

Omdat ik niet goed weet waar ik dit kwijt moet.....
Tijdens een Ijldroom tot mij gekomen en ik moet het gewoon even kwijt.....

Mijn wereld
Mijn wereld is roze met glitters, met lichte pasteltinten en felle kleuren.
Er ligt een sprookjeswaas overheen die ook weer doorgeven wordt door zachte zilveren glittertjes.
Overal zijn dieren, hertjes, konijntjes, beren in alle maten en kleuren. Er zijn mooie grote vogels met lange gekleurde staarten die een stroom van een glitterende regenboog achter zich laten terwijl ze rondvliegen. Op de grond groeit prachtig groen glinsterend gras waar de dauwdruppeltjes nog op liggen, zonder dat je er nat van wordt als je er op gaat zitten. Tussen het gras groeien kleine kleurige en geurige bloemtjes in alle kleuren en maten, van pasteltinten tot felle roze grote rozen. De bomen zijn van chocolade en er groeien heerlijke vruchten aan die zo lekker ruiken dat je ze niet kunt laten hangen, maar dat doe je wel want ze zijn te mooi om op te eten. Er stroomt een helderblauwe rivier met daarin zeemeerminnen en de mooiste vissen. De rivier glittert te je tegemoet als je haar nadert. Iets verderop komt er een waterval in de regenboogkleuren naar beneden, hieronder wassen de zeemeerminnen hun haren en zijn jonge leeuwtjes en tijgertjes aan het spelen. In de lucht straalt de vriendelijke zon ons tegemoet, natuurlijk is er sprake van een grote regenboog waar aan de voet een leprechaun zit met een grote pot met de mooiste juwelen die hij aan iedereen uitdeelt omdat de pot toch nooit leegraakt en iedereen zo kan genieten van al het prachtige. Er vallen zachte perfecte schitterende sneeuwvlokjes uit de lucht vergezeld door rozeblaadjes.
Op een afstandje staan mooi gekleurde pony’s met alle kleuren manen die samen een spel spelen en zich laten berijden door kaboutervrouwtjes met roze linten in hun haar. Ook de mooie vogels trakteren de kabouters op een ritje.
Overal om ons heen zijn elfjes bezig kleuren te verzamelen en glitterjes aan het uitstrooien zodat iedereen om de beurt begint te zweven.
Er staat een grote witte troon die zo straalt van schoonheid dat je hem bijna niet kunt zien, hierop zit ik. Gekleed in een prachtige rode jurk met subtiele glitters, mijn goudblonde haar in zachte krullen vallen langs mijn gezicht met mijn lelieblanke huid...... te wachten op mijn prins. Met of zonder wit paard........

Bedankt voor het lezen!

~life's to short~
Advertentie

Hajetoo Buurman!

Reacties: 374 (Gemiddeld)
« Reageer #1 Gepost op: 2 februari 2010, 12:51:05 »

Hahaha, ik word een beetje agressief als ik dit lees... 

Maar ik begrijp niet helemaal wat je hier mee wil zeggen, dit kwam tot jouw in een ijldroom?
Of zie jij je wereld echt zo..?  unsure

**

Reacties: 104 (Beginner)
« Reageer #2 Gepost op: 2 februari 2010, 15:13:51 »

hoge koorts.....
Enorme dromen en dit was er een van.....
Op zich niet heel vervelend!

Roll Eyes

~life's to short~
  Pagina's: [1] | Omhoog 
  E-mail dit topic naar een vriendin.  |  Printvriendelijke versie weergeven (ook sneller surfen!)  

Vrouwen Power!  |  Lifestyle  |  Spiritualiteit & religie (Moderator: *Marit*)  |  Topic: Mijn wereld

Ga naar:  

Contact | Disclaimer | Gebruiksvoorwaarden | Privacy | Forum reglement | VP logo's, links etc. | powered by NXS
© 2010 sprintweb