VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 68

Onderwerp: Singles....!?

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Standaard Singles....!?

Singles en lifestyle....weet eigenlijk niet of dit onderwerp wel op dit topic hoort, maar bij relaties vond ik het ook niet echt passen. Maar goed...

Ben hier nu een tijdje actief, speel veel spelletjes en lees veel interessante en/of leuke posts waar ik zo nu dan op reageer. Wat me opvalt is dat veel van jullie een relatie en/of kinderen hebben. Ikzelf ben nu zo'n twee jaar single en loop de juiste vent maar niet tegen het lijf.
    Ik red me prima in m'n eentje en ben ook absoluut niet ongelukkig. Maar toch...er zijn van die dingetjes. Altijd iets moeten regelen met de feestdagen omdat je niet vanzelfsprekend met iemand samen bent. Altijd iemand moeten zoeken om mee op vakantie te gaan (ik ben niet iemand die alleen op vakantie gaat). Nooit spontaan naar de kroeg, dat moet vaak van tevoren afgesproken worden en iedere keer alleen gaan is ook niet mijn ding. Nooit je verhaal direct kwijt kunnen als je bijvoorbeeld uit je werk komt, je moet er altijd iemand voor opbellen of opzoeken.

Zo kan ik nog wel het ??n en ander bedenken natuurlijk, maar ik wil absoluut niet klagerig overkomen. Ik kan af en toe ook heel erg genieten van het alleen zijn, hoef met niemand rekening te houden en kan helemaal mijn eigen ding doen. Ik heb ook genoeg leuke vrienden waar ik altijd welkom ben en waarmee ik van alles onderneem.
    Ben eigenlijk vooral heel erg benieuwd of er hier nog meer singles rondlopen en hoe die in het singlesbestaan staan en of zij dingen herkennen.

Groetjes van Henna

2.    #2
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Standaard Re: Singles....!?

Hey Henna,

Ik ben ook nog helemaal single en net als jij loop ik af en toe ook tegen diezelfde dingen aan. Terwijl ik het op andere momenten juist weer heerlijk vind om mijn dingen te kunnen doen, zonder met iemand anders rekening te hoeven houden.

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door konijntje

Hey Henna,

Ik ben ook nog helemaal single en net als jij loop ik af en toe ook tegen diezelfde dingen aan. Terwijl ik het op andere momenten juist weer heerlijk vind om mijn dingen te kunnen doen, zonder met iemand anders rekening te hoeven houden.

Ik kan er ook zo van balen dat ik altijd in m'n eentje m'n huisje moet onderhouden, in m'n eentje moet koken en dat als er wat grotere klussen in huis zijn ik altijd om hulp van buitenaf moet vragen, terwijl ik toch wel heel veel zelf kan en doe!

4.    #4
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

In mijn eentje koken, vind ik inderdaad ook een van de grotere nadelen. Voor jezelf koken is toch een stuk minder leuk en dan heb je ook minder snel de neiging om uitgebreid te gaan koken.

Gelukkig heb ik nog veel vrienden die ook single zijn, dat scheelt wel een stuk!

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Ja...dat scheelt inderdaad een stuk. Veel van mijn vrienden zijn een stel en aardig gesetteld. Hebben ook niet meer zoveel behoefte om lekker uit te gaan. Gelukkig ben ik wel altijd welkom
    bij ze thuis.

6.    #6
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Hier nog een single.
    Niet zo lang geleden nog, maar relatie is voorbij. Voelde me na 10 maanden totaal eigenlijk na 8 maanden al single.

Vind het soms heerlijk om single te zijn, de wereld van mannen ligt weer open. Maar waar ik het meeste van baal is dat ik ook mijn verhaal niet kwijt kan ( me pa luistert ook niet erg) niet ff de knuffel krijg die ik op dat moment nodig heb, iemand die je vertelt dat je de liefste bent enz enz.

Juist doordat mijn relatie zo klote afliep heb ik meer behoefte aan intimiteit. Maar dan wel zonder sex. Heel gek maar sinds het einde heb ik geen zin meer in sex, geen behoefte meer in die zin en wil er het liefst niet te veel over horen.
    Dat dat gevoel weg is heb ik nog nooit meegemaakt.

Conclusie; Single zijn is fijn, maar met iemand naast je is het leven net een tikkeltje aangenamer.
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door armygirly

Vind het soms heerlijk om single te zijn, de wereld van mannen ligt weer open. Maar waar ik het meeste van baal is dat ik ook mijn verhaal niet kwijt kan ( me pa luistert ook niet erg) niet ff de knuffel krijg die ik op dat moment nodig heb, iemand die je vertelt dat je de liefste bent enz enz.

Conclusie; Single zijn is fijn, maar met iemand naast je is het leven net een tikkeltje aangenamer.

Je hebt helemaal gelijk Armygirly, hier een knuffel van mij!

8.    #8
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

We moeten positief blijven. Eens komen we die hunk tegen
    ~die hunk heb ik al wel gespot maar das een lang verhaal~
    All the singles
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Tuurlijk blijven we positief...we hebben toch (vrouwen)power.

Ben wel heel benieuwd naar die hunk!

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Vandaag weer zo'n avond...kom je uit je werk...dikke ellende met je kat, halsoverkop naar de dierenarts...en dat moet je dan weer alleen zien te regelen en 'handelen'.
    Gelukkig heb je dan wel je beste vrienden die meteen voor je klaar staan!!!

11.    #11
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Jaaaaa dat herken ik heel erg

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

GRRRR...heb ik weer zo'n singleding. Heb al maanden een rolgordijn liggen voor in de logeerkamer. Het lukt me steeds maar niet om 'm op te hangen want ik krijg de schroeven niet in het hout gedraaid. Heb ik eindelijk een boor-/schroefmachine geleend, lukt het me nog niet. Daar kan ik zo van balen he, dat ik voor zo'n simpel klusje weer iemand om hulp moet vragen.

13.    #13
    Saturnia
    Gast

Ik heb geen partner, maar ik vermaak me eigenlijk uitstekend! Mijn broer is ook partnerloos en samen ondernemen we van alles.

Ik zou het wel leuk vinden een leuke man te ontmoeten, maar ik ben nog lang niet aan een relatie toe.

14.    #14
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Ik moet zeggen, ik ben 2 hele leuke mensen tegen gekomen die in korte tijd heel dierbaar zijn geworden voor mij en waarbij ik mij uitstekend vermaak. Ze zijn mijn maatjes, kan altijd bij hen terrecht en voel mij prettig daar.

Ik merk niet eens dat ik single ben omdat ik het veel te druk heb

Toch mis ik die kleine dingen wel nog zoals een knuffel, het intiem zijn en die arm om je heen. Maar als dat alles is mag ik absoluut niet klagen

15.    #15
    .
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Post waarderingen

Ik ben hoogst waarschijnlijk ook weer single, zie er wel een beetje tegen op , niet het zelfstandig zijn want dat ben ik altijd al wel geweest, maar het missen van iemand die het allerbelangrijkste is voor je...
    En over dat klussen, daar haal ik wel klussen voor dummies voor in de bieb...en ik heb wel mannelijke vrienden die me daarbij willen helpen, en wij vrouwen kunnen toch alles best zelf als we ons maar verdiepen in die rotklussen...

Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Singles voor nieuw programma Dit ben ik
    Door ditbenik in forum Enquetes en media oproepen
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 19-09-11, 14:36
  2. Singles Only Cafe
    Door armygirly in forum De Kroeg
    Reacties: 637
    Laatste Bericht: 22-02-11, 13:37
  3. De NCRV zoekt singles!
    Door Singles in forum Enquetes en media oproepen