VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 38

Onderwerp: Jaaa, het is echt waar!

1.    #1
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Standaard Jaaa, het is echt waar!

Ik ben idd echt verlegen geweest. Ik ben tot mijn 12e/13e jaar ongeveer gediscrimineerd, omdat ik een halfbloedje was. Op de lagere school was ik tot de 4e klas de enige met een getinte huid. Ik was verlegen bij vreemden en durfde niet voor de klas te spreken. Als ik in de klas 'de beurt' kreeg, verschoot ik minimaal 3 tinten van kleur, zelfs als ik wist dat het ging gebeuren.
    Ben ook lang erg onzeker geweest.
    Na mijn 13e (en mijn auto-ongeluk) ben ik van me af gaan bijten. Maar eigenlijk vind ik mezelf pas echt leuk en aantrekkelijk sinds een jaar of 5/6.

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Jaaa, het is echt waar!

Dat hadden we niet achter je gezocht, dat jij ooit verlegen was!!!

3.    #3
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Nee inderdaad niet. Goed dat het ondertussen helemaal veranderd is!

4.    #4
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Maar spreken voor de klas heb ik ook nooit leuk gevonden (en vind ik nog altijd niet leuk! ).

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Dat vind ik ook echt niet leuk hoor...

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ik werd altijd snel rood en was nogal onhandig. Werd daarom regelmatig geplaagd.

7.    #7
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Ik herken dat wel hoor Heav.
    Ik was vroeger ook altijd het gebeten hondje. Had zo'n kroese blockhead, had bugs bunny voortanden en kreeg later ook nog eens een beugel.
    Eigenlijk ben ik heel erg verandert sinds ik ben gaan werken.
    Ik ben nu ook niet te harden af en toe.
    Kan heeeeel bitchy zijn, terwijl in een relatie kan ik weer heeeeel onschuldig en verlegen zijn.

Maar de Heav van nu mag ik wel ?
    Ik denk als we bij elkaar op school hadden gezeten dat we maatjes waren geweest. 2 "kneusjes"bij elkaar against the world.

En zie......wat is er van ons terecht gekomen?? We are VP baby ?
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ik was ook altijd een beetje een kneusje. Maar wel 1 die al behoorlijk vroeg van zich af kon bijten. En als het me zelf niet lukte dan had ik altijd een nichtje (popu meisje en een voormalig mega kreng) die het voor me opnam. Zelfs als het haar eigen vriendinnen waren die me moesten hebben.

9.    #9
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Dat was wel fijn Suus! Zoiets is altijd een hele steun!

Ik ben vroeger op de lagere school ook regelmatig gepest. En dat alleen maar omdat ik het nu eenmaal leuk vond om nieuwe dingen te leren en omdat ik toevallig altijd goede cijfers haalde. Gelukkig is dat op de middelbare school allemaal overgewaaid.

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

ik ben ook gepest vroeger en het is zeker waar dat je daar op een gegeven moment harder van wordt...!

[URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

11.    #11
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Je wordt echt heel wat harder. Was al niet altijd even een lieverdje, maar ik heb wel eens een oud "vriendinnetje" een dreun verkocht omdat ze dus onwijze gemene dingen over me zat te roddelen.

12.    #12
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Nou ik zal jullie vertellen, op de basisschool was ik ook al een buitenbeentje. Je kent het wel, wordt je opgewacht door een groep van die popi's.
    1 keer was het voor mij de druppel.

Er zat bij ons een meisje in de klas die geestelijk een beetje achter was. Ze zat daar ivm een soort reintergratie project ofzo.
    Maar mede doordat ze geestelijk achterliep voelde zij zich onaantastbaar en werd ze in de popi groep getrokken.

Een dag zijn ze mij gaan opwachten op het bruggetje tussen mijn huis en school in. 20 man. Schreeuwen dat ik eraan ging enzo ( achteraf denk je, ukkies van amper 10, waar halen ze het vandaan).
    Vervolgens was ik haar zo zat en ben ik op haar in gaan trappen ( leerde op de sportschool net low-kicks geven dus je raad het al).

Iedereen uit de kring, verbaast, wegrennen. Zij dus ook.

Volgende dag werd ik geschorst ( ja op de basisschool al) en kreeg ik een preek van hier tot ginder. Ik zou iemand geslagen hebben die geestelijk niet in orde was, die niet anders wist, voorbedachte rade bla bla bla.

Een week later komt datzelfde meisje op school, gym, bont en blauw.
    Wat bleek, ze heeft in eerste instantie tegen haar moeder verteld dat zij onschuldig was en zomaar in elkaar getrapt was. Later kreeg ze spijt ofzo en heeft ze opgebiecht aan de directeur en haar moeder dat het haar eigen schuld was omdat ze mij en anderen het hele jaar door pestte. Heeft die moeder haar zodanig een pak slaag gegeven dat ze er niet van kon zitten. Die moeder vond dat ze voor schut stond omdat ze haar dochter verdedigde die geestelijk zwakker was dan gemiddeld terwijl die geestelijk prima in orde bleek te zijn.

Excuses gehad Beste vriendinnen zijn we nooit geworden, maar ze lieten mij wel met rust.

~heb nog wel een verhaal over een pester maar deze post is al te lang ~
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

13.    #13
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Maar toch wel goed van haar dat ze het achteraf heeft opgebiecht! Dat zou ook niet iedereen doen!
    Hoewel ik het wel erg vind dat haar moeder haar daarna nog een pak slaag heeft gegeven!

14.    #14
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Ja vond ik ook wel, maar die moeder was zooo boos geworden over het feit dat ze loog, dat ze verdedigd werd omdat ze "zwakker"was dan een ander. En die moeder heeft sindsdien de opvoeding ook verandert blijkt want haar achterstand is later vrij snel verdwenen. Het bleek dat ze "aandacht"vroeg maar wel op een verkeerde manier.

15.    #15
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Mijn zus heeft zelfs een keer iemand bedreigt die ruzie met me had. Dat meisje wou draaien in de kroeg waar me zus altijd kwam maar zat ondertussen onwijze lullig dingen over mij te vertellen en mij te chanteren (terwijl ik er niet eens was ? ). Totdat me zus tegen haar zei dat als ze nu niet op hield, ze niet levend naar buiten meer kwam.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Waar denk jij ?cht aan?
    Door webrunner in forum De humor-hoek
    Reacties: 26
    Laatste Bericht: 15-02-13, 16:27
  2. Waar knap jij nu echt op af.
    Door Krieltje in forum Relaties & vriendschap
    Reacties: 101
    Laatste Bericht: 10-04-09, 19:59
  3. Mooi verhaaltje waar je echt ff voor moet gaan zitten!!!!!!!!!!!
    Door repelsteefje in forum Relaties & vriendschap
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 27-01-07, 21:28
  4. Waar of niet waar?
    Door konijntje in forum Vergaarbak
    Reacties: 166
    Laatste Bericht: 15-06-05, 17:35

Bladwijzers

Forum Rechten