VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 35

Onderwerp: Gezocht; Mensen die in de Persoonsbeveiliging zitten of mensen kent daar.

1.    #1
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Standaard Gezocht; Mensen die in de Persoonsbeveiliging zitten of mensen kent daar.

Ik heb een vage vraag.

Wie kennen mensen in de persoonsbeveiliging of zit daar zelf in?

Ik heb vorig jaar kort een contact met iemand gehad die daar werkte. Helaas moest hij voor zijn werk naar Irak en heb sinds mei vorig jaar niets meer vernomen van hem.
    Ik ben helaas zijn nummer en zijn email kwijt maar wil heel graag weer in contact met hem komen.

Zijn naam is Kenneth Martin en is 29 of misschien net 30 geworden. Hij is Persoonsbeveiliger( ook wel "bodyguard"genoemd.
    Hij werkte destijds in Den Haag. Hij is vanaf zijn 18de tot zijn 27ste marinier geweest. Zijn vader en broer zaten vroeger in het Amerikaanse leger. Zijn moeder is een Nederlandse

Zijn email had iets met redbarchetta of iets dergelijks.

Wie weet iets meer? Heeft iemand misschien tips voor mij waar ik eventueel kan zoeken? Heb je misschien zelf contact met deze persoon of ken je iemand die dat heeft?

Ik hoop dat jullie wat weten of mij tips kunnen geven want wil weer het contact hebben.

Dikke knuf Nicole
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

2.    #2
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Gezocht; Mensen die in de Persoonsbeveiliging zitten of mensen kent daar.

Weet je misschien hoe het bedrijf heette waar hij voor werkte?

3.    #3
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Standaard Re: Gezocht; Mensen die in de Persoonsbeveiliging zitten of mensen kent daar.

Nee, ivm de privacy kon hij mij dat niet vertellen. Weet alleen dat het kantoor in Den Haag was en dat hij persoonsbeveiliging deed voor bijv. Ministers van Buitenlandse zaken, VIPS, soms Amerikaanse hoge mannen enz.

Hij heeft een tijd in Amstelveen gezeten in een villa van een belangrijk persoon ergens achter het Amsterdamse Bos.
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

4.    #4
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Misschien een zeer domme vraag maar ik stel hem toch. Al geprobeerd via Google oid uit te vinden welke bedrijven er allemaal in Den Haag zitten? Zou ze proberen stuk voor stuk af te bellen. Misschien geven ze jou de informatie niet maar kun je wel vragen of, als ze hem toevallig kennen, jou mailadres willen doorgeven. En heb je zijn naam al in google gegooid? (Ik denk alleen mee hoor, je zal vast al veel geprobeerd hebben)

5.    #5
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Ik weet dat ze bij dat soort bedrijven geen informatie verstrekken. Vooral als je niet echt een goede reden hebt.

Via google veel gezocht naar het emailadres (vaak kan je dan zien of dat adres is gebruikt op forum of whatever)

Heb nog niet op zijn eigen naam gezocht, maar hij is vrij in de anonimiteit helaas

6.    #6
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Dat ze geen info verstrekken kan ik me wel voorstellen. Maar kun je anders niet een mail naar die bedrijven sturen met de mededeling dat je op zoek bent naar die persoon en je het op prijs zou stellen als iemand hem kent ze dit aan hem doorgeven.

7.    #7
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Bedoel dus dat ze op die manier geen info aan jou verstrekken maar je wel een kans hebt dat iemand hem toevallig vertelt dat je hem zoekt.

8.    #8
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Ja heb ik ook aan zitten denken inderdaad. Maar het staat zo raar als je daar naar toe gaat mailen

Maar heb zitten denken, misschien zat hij bij een onderdeel van de KLPD, die hebben ook hun kantoor gevestigd in Den Haag en misschien dat ik op die manier er achter kan komen.

Heb inmiddels zijn email adres gevonden in een la, heb een mail gestuurd of de persoon die de mail ontvangt wil replyen als hij niet is wie ik bedoel.

Dus ik wacht het wel ff af

9.    #9
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Wat dat mailen betreft: Ze kennen je toch niet. Dus wat dat betreft zou ik er niet echt wakker van liggen.

Ben benieuwd of je wat hoort! Succes!

10.    #10
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Ik wil jullie even mee laten genieten van de mail die ik gister heb ontvangen van de persoon die ik heb gezocht:

Hey Nicole...

Natuurlijk weet ik nog wie je bent...heel goed zelfs.

Hoe gaat het met je?

Met mij gaat het nu wel weer aardig...is een tijdje beetje slecht met me gegaan maar nu ben ik er wel weer helmaal boven op om het zo maar ff te zeggen.

Is wel idd heel erg jammer dat ons contact op een geven moment zo is verwatert...maar dat lag meer aan mij dan aan jou hoor, al had ik niet alles helemaal zelf in de hand.

Ik kan nu niet zo lang mailen maar vind het echt heel lief dat ik nog van je hoor...ik zie dat je me al meer mailtjes hebt gestuurd enne...schaam me dat ik nu pas reageer op je. Sorry ...ik hoop het je binnenkort ff in een mailtje allemaal uit te kunnen leggen.

Ik mail je echt terug hoor...promis ok!

Hoop dat ook alles goed met jou is...let me know!

Tot snel weer...

Veel liefs Kenneth

Mission completed
    De aanhouder wint and thats me !!!!

Tnx Diedeldie voor je antwoorden.

Kisss me

11.    #11
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Wat onwijs leuk Nicole!
    Is het wat trouwens?

12.    #12
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Het is zeker wat Heav Ben alleen zijn foto's kwijt Maar ik vraag binnenkort een paar foto'tjes en dan zal ik ze wel laten zien

He's a sort of Vin Diesel maar dan een "zachter" uiterlijk.

13.    #13
    . Remma's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Leuk voor je Nicole!

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

heey leuk joh!!!!!

hoe is het nou zo gekomen dan? heb je naar een bedrijf gemailt en die weer naar hem ofzo?
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

15.    #15
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door armygirly
    Het is zeker wat Heav Ben alleen zijn foto's kwijt Maar ik vraag binnenkort een paar foto'tjes en dan zal ik ze wel laten zien

He's a sort of Vin Diesel maar dan een "zachter" uiterlijk.

Zo dan! Dat klinkt eh... lekker!!!

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. zitten hier mensen met wordpress kennis??
    Door Kyrillis in forum Website vraagbaak
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 13-03-11, 14:27
  2. zitten hier mensen met wordpress kennis??
    Door Kyrillis in forum Computers, Internet, telefoons en gadgets
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 13-03-11, 14:27
  3. Gezocht mensen met een misbruik verleden.
    Door Sweet-Love in forum Oproepjes / contact gezocht
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 01-07-10, 17:12
  4. Mensen gezocht voor onderzoek
    Door Liesje0603 in forum Oproepjes / contact gezocht
    Reacties: 23
    Laatste Bericht: 13-04-09, 19:21
  5. Gezellige mensen gezocht
    Door Kyra in forum Oproepjes / contact gezocht
    Reacties: 12
    Laatste Bericht: 05-11-05, 13:54

Bladwijzers