VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 46

Onderwerp: homeopatie

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard homeopatie

Na ongeveer tien keer weggestuurd te zijn bij de huisarts voor vermoeidheid met als antwoord:tja moeders van jonge kinderen zijn nu eenmaal altijd moe, ben ik eens door gegaan naar een homeopaat....zo'n iemand die je op een soort accu aansluit en je volledig doormeet!Er kwam van alles uitrollen en ben sinds drie dagen met druppels bezig......maar man o man wat slaat die boel goed aan!Maar hoe heet nou zo'n homeopaat?en hoe heet het wat hij doet?ik ben het vergeten te vragen aan hem of werkt zo iemand altijd zo?Het is eigenlijk de tweede keer want ik ging eerst met mijn zoontje....hij is wonderbaarlijk genezen van zijn eeuwige hoestje.....terwijl de kno arts hem opgaf voor amandelen knippen!wat dan vandaag weer in de krant stond dat dat geen zin heeft! super he>?

2.    #2
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Standaard Re: homeopatie

Dat ken ik helaas maar al te goed Lexi. De huisarts die het niet serieus neemt En de vermoeidheid (ik spreek zelfs liever over uitputting), is vreselijk Wat fijn dat de druppels zo snel werken en dat ze ?berhaupt werken. Ik heb zoveel van de alternatieve hoek gezien en geprobeerd. Het enige wat het mij heeft opgeleverd is een lege portemonnee helaas... . Gelukkig heb ik zo'n anderhalf jaar geleden zelf iets ontdekt wat mij erg goed helpt, nl. L'Carnitine. Ik krijg dit voorgeschreven door een arts. Heel fijn
    Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan met je
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Nou hypnosa ik zal dat medicijn noteren van je maar ik ga goed hoor!Gisteren de boel(twee kindertjes van 0 en 4)opgepakt en naar de efteling gereden.De jongste zat grotendeels in de draagzak en weegt al dik negen kilo maar ik bracht de dag lachend door.had je me dit een week geleden voorgesteld dan had ik je voor gek verklaard!S?vond kwart voor negen was ik thuis en kon de energie nog opbrengen om ze schoon met een verhaaltje nog in bed te leggen.....normaal kon je me om zeven uur al opvegen!Ik ga door met mijn druppels!

4.    #4
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik heb goede ervaringen met alternatieve geneeswijzen. Voor mezelf en voor mijn zoontje. Niet dat alles in een keer over is, maar het heeft me wel weerbaarder gemaakt. Over het algemeen gaat het gewoon beter na de homepathie. En uiteindelijk..... of het nu precies komt door de middeltjes, of door de gedachte dat het helpt... het maakt niet uit, als het maar helpt. De een heeft baat bij dit, de ander bij dat...

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Twee jaar geleden had ik maagklachten; 's ochtends overgeven, tot ver in de middag op bed geen slokje water bleef er in. Maar het vreemde was, dat ik later op de middag zo maar naast mijn bed kon staan, ging douchen en dan 3 boterhammen at. De volgende ochtend was het dan weer raak, en trillen, zo ongecontroleerd als wat. En heel veel last van oprispingen.
    En zo plotseling als het kwam, zo plotseling verdween het weer.
    Een maand later weer dezelfde klachten, huisarts wist er geen raad mee. Dit heeft zich nog een keer herhaald, ook de weekendarts wist er geen raad mee (ik ben op diverse dingen getest zoals suikerziekte, maar er kwam niets uit en de zwangerschapstesten waren negatief).
    Dus na 4, 5 maanden was het in een keer over en heb ik er nooit geen last meer van gehad, wel is mijn maag nu gevoeliger.
    Maar ik bleef zo moe! Een collega van mij had goede ervaringen met de homeopaat. Daar heb ik een afspraak gemaakt. Na een irisscan kwam er het een en ander uitrollen: soms een ontstoken darm (was niet hinderlijk), mijn lever werkte niet goed waardoor de afvalstoffen langer in mijn lichaam blijven en ik daar heel moe van kan worden (veel water drinken dus), veel te grote pupillen die wezen op een 'harde schijf die te vol was en nodig moest worden gewist'. Ik zat dus weer tegen een burn-out aan, dat vermoeden had ik al.
    De homeopaat ging ook terug in mijn verleden, en kwam erachter dat ik op 9-jarige leeftijd in een zwembad was uitgegleden, op mijn hoofd was gevallen en even verlammingsverschijnselen had gehad. Ook was ik toen buiten bewustzijn geweest. Ik ben toen opgenomen met een lichte hersenschudding.
    Maar volgens haar kwam hier die vermoeidheid vandaan, dan zit je wel even raar te kijken.
    Ik kreeg kleine bolletjes die ik onder mijn tong moest laten smelten. In de eerste 2 weken merkte ik geen resultaat, maar daarna begon ik me steeds beter te voelen. Het heeft dus wel geholpen.

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ik loop ookal een tijd bij een homeophaat en ze is echt super. ik kom daar gewoon om dingen te verwerken en ik kom daar voor darmklachten en nare dromen. Ze weet me met alles te helpen.
    Ik heb nu bv weer korrels gehad voor tegen mn schimmelinfectie en helpt nog ook.
    Ook helpt ze me nu met mn hormoonhuishouding omdat het zo van slag is.
    Ik ga altijd eerst naar haar toe voordat ik naar de dokter stap want die stuurt je vaak weg met het bericht: kom over 3 weken maar weer terug.
    ]

7.    #7
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik ben met de kat met chronische blaasgruis/ontsteking naar de homeopaat geweest. Die heeft haar met twee medicijnen ervan af geholpen. Het was even duur, vooral het intake gesprek, de medicijnen niet. Maar de maand daarvoor was ik al bijna dagelijks met poes naar de dierenarts geweest voor antibioticaprikken. (anders kregen we het er niet in, geen druppels, pillen, pasta niets).

Poes is nu al weer 2 jaar klachten vrij, terwijl ik normaal haar ieder half jaar op dieetvoer moest zetten. Ze heeft wel advies gehad voor andere brokjes, geen dieet maar gewoon ander merk. Gaat prima!
    Mocht het weer terugkomen, ga ik eerst naar de homeopatische dierenarts.

8.    #8
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Wow, dat klinkt goed Bloemetje. Wij hebben volgens bij zo'n beetje dezelfde problemen met onze poes. En wij zitten er zelfs over te denken om haar in te laten slapen Ze is zo gestresst en ongelukkig..
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

9.    #9
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Probeer het eens met een homeopathische dierenarts. Als je in Limburg zou wonen dan gaf ik je het adres van de dame die onze Akasha geholpen heeft.

Arme poes, hoe komt ze zo gestresst? Dan zal de komst van een kindje niet helpen, tenzij ze dol is op kinderen.

10.    #10
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Ze is een asielkat. Mijn vriend heeft haar toendertijd uit het asiel meegenomen. Ze was al meerdere keren teruggebracht door mensen en zat de hele dag heel zielig bovenop een kast en durfde er niet vanaf. Ze is nog steeds erg schuw maar het ging steeds beter. Tot ze blaasgruis kreeg en overal plaste. Ze is toen geopereerd en dat ging een tijdlang goed. Maar het is weer begonnen en ook begon ze over te geven. En met de komst van ons andere poesje is het nog slechter geworden helaas. We hoopten stiekum dat ze het wel gezellig zou vinden Ze zit alleen maar boven op bed de hele dag en nacht en komt er haast niet meer vandaan. Zo zielig. En van mij moet ze vaak weinig hebben, hoeveel energie ik er ook insteek helaas

11.    #11
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hypnosa
    Ze is een asielkat. Mijn vriend heeft haar toendertijd uit het asiel meegenomen.
    Hyp. nog niet gewend aan het getrouwd zijn?

Jammer zeg, dat poes het niet naar haar zin heeft. Ze heeft dus duidelijk al heel veel meegemaakt.
    (hoort bij huisdieren maar dat vergeven jullie me wel)
    Probeer eens met haar Whiskas harde brokjes te geven i.p.v een ander merk. De verhouding van bepaalde mineralen is daar anders in en dat helpt bij Akasha prima. Verder kun je met vit. C tabletjes die gewoon voor mensen bedoeld zijn, de zuurtegraad van de urine verhogen. Doordat het zuurder is heeft poes ws minder last (het hele verhaal erachter ken ik niet maar die tip kreeg ik van de dierenarts). Succes met poes! Zorg dat ze in ieder geval, als straks het kindje komt, een eigen plek houdt die ze nu ook al heeft.

12.    #12
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Ik ben bang dat wij haar laten inslapen. Ze is zo ongelukkig We hebben medicijnen die een beetje helpen maar ze is zo bang geworden ook daarvoor dat ze plast als ze ze krijgt en ze blaast nu ook al naar ons zodra ze ons maar ziet en duikt onder het bed en komt er niet meer onder vandaan. We krijgen echt niks binnen bij haar en als het moet alleen maar met de harde hand en dat is zo zielig. Om dat iedere dag of om de dag te moeten doen, dat kan gewoon niet meer.

13.    #13
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Jeetje Hypnosa, dat is echt zielig voor het poesje. En weer een ander adres is natuurlijk ook geen oplossing na al haar verhuis. Sterkte!

14.    #14
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Dank je wel. We stellen de beslissing steeds uit omdat we ons zo schuldig voelen naar haar toe

15.    #15
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Ik heb in 2000 een prikkelbare darmsyndroom( PDS ) gekregen. Na veel ziekenhuis bezoeken en bij de natuurarts geweest te zijn, kwam ik terecht bij de homeopaat. Mijn klachten zijn niet weg, maar ik kan nu wel weer veel meer eten dan voor ik bij haar terecht kwam.

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten