VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 13 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 189

Onderwerp: Hoe denken jullie over internet vriendschap?

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Standaard Hoe denken jullie over internet vriendschap?

Nou de vraag staat er al

ik zelf heb hele dierbare vriendinnen er aan over gehouden, maar ben ook wel eens flink op mijn lieve muiltje gegaan, ben er wel nuchterder onder geworden iig.

2.    #2
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Standaard Re: Hoe denken jullie over internet vriendschap?

Hier idem.. ik heb er hele goede vriendinnen aan over gehouden. En niet alleen in Nederland.
    Een van mijn vriendinnen woont in Wales, ik heb haar 3/4 jaar geleden leren kennen via het net. We speelden allebei op een online kaart-site en van daaruit gingen we ook praten in msn/yahoo. 3 jaar geleden ben ik voor het eerst naar haar toe gegaan. In mei ga ik voor de 5e keer, want dan word ik 'peetmoeder' van haar pasgeboren dochter.

Een andere vriendin van me ken ik via hetzelfde spel. Zij komt in mei ook naar Wales toe, ik ontmoet haar voor het eerst op het vliegveld in Londen, waarna we samen doorreizen naar Wales. Daar blijven we 3 dagen en dan blijft ze nog een ruime week bij mij in Nederland. Ik verheug me er nu al op!

En dan 'last but not least', mijn allerliefste forumvriendinnetjes, die ik via Viva heb leren kennen. We zijn een hecht clubje geworden, waarvan ik sommige vaker zie dan anderen, maar wanneer we elkaar ook zien, het is altijd supergezellig!
    Sterker nog, het wordt steeds gezelliger...

Tja, je hebt ook wel 's mensen die niet zijn wat ze zeggen te zijn. Maar die heb je 'in real life' ook. Althans, dat is mijn ervaring wel...

3.    #3
    Gedeactiveerd webrunner's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Ik heb Hyp via het internet leren kennen.. nou dat zegt genoeg denk ik

4.    #4
    . cooperbazinneke's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Mot kunnen wij hebben elkaar ontmoet via een babbelbox. Nu zijn we inmiddels getrouwd en hebben een mooi ventje die Jarno heet.

Er zijn ook vele verkeerde voorbeelden te noemen natuurlijk.

5.    #5
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heaven

En dan 'last but not least', mijn allerliefste forumvriendinnetjes, die ik via Viva heb leren kennen. We zijn een hecht clubje geworden, waarvan ik sommige vaker zie dan anderen, maar wanneer we elkaar ook zien, het is altijd supergezellig!
    Sterker nog, het wordt steeds gezelliger...

6.    #6
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik heb ook idd via Viva de septembermama's leren kennen en daar ben ik heel erg blij mee! We hebben een heel gezellig hecht en warm groepje opgebouwd. Heerlijk!
    Verder ben ik ook oude schoolvrienden van vroeger tegengekomen op het net en ook daar is weer een heel leuk contact uit ontstaan. Denk wel dat je idd op je hoede moet zijn, maar als iemand zich anders voordoet dan de werkelijkheid valt ie vanzelf door de mand.

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

ik heb ook een goeie vriendin eraan over gehouden! alleen woont ze hier 300 km vandaan in groningen...? maar we zijn elkaars beste vriendinnetjes op afstand!!

en verder zijn de andere forum meiden waar ik mee schrijf (ander forum) ook goeie vriendinnen in real life!
    en ik heb ronald ook leren kennen via www.chatpoint.com !! die goeie oude tijd!!
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

het klikt of het klikt niet!
    Op Babybrabbel zat ik een jaar of 3 geleden te chatten en daar zat een vrouwtje en haar dochter heet Fabi?nne,dus ik zei ooooooh wat leuk!Zo heet mijn zus d'r dochter ook Eigenlijk door die naam kwamen we met elkaar in contact!
    En inmiddels zijn we(ondanks dat zij helemaal in Venray woont,en ik in Rotterdam)al een paar keer bij elkaar over de vloer geweest...ze heeft ook nog een zoontje dat een half jaar ouder is als Martijn(mijn jongste van 6) en dat klikt ook goed tussen die 2
    En zo heb ik dat met veel meiden(waaronder van het prikbord )van sommigen weet ik dat ik ze nooit zal ontmoeten en sommigen daar denk ik wel eens bij:heeeeeeee dat is een lieve meid;hoe zou ze in het echt zijn?
    En met de een heb ik wat diepgaandere gesprekken als met de ander.Ligt er ook aan met wat voor verhalen iemand bij me aan komt denk ik.Ik heb altijd wel een "luisterend oor" voor iemand(als iemand bijv.heel erg in de put zit ofzow,maar ook als iemand iets prettigs wil delen met mij zoals bijv.een zwangerschap of een nieuwe liefde)dus iemand kan altijd bij me aankloppen dag en nacht.(ik ben zelf in sommige gevallen nogal een binnenvetter)
    Vriendschappen zijn mij dan ook heel veel waard
    Zelfs familie en oude klasgenoten heb ik via i-net weer gevonden!!

9.    #9
    . Angie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Ik ben heel positief over internet vriendschap. Ik ben erg blij met m'n 6 forumvriendinnen! Misschien is internet wel een 'anonieme' manier van kletsen, maar de september 2003 mama's weten meer van mij dan m'n familie.

Toen ik voor het eerst zwanger probeerde te raken, kon ik daar niet over praten met familie. Buiten het feit dat ik niet met hen wilde praten over zwanger worden (dat schept alleen maar druk en verwachtingen) ik was de eerste in de familie van mijn generatie. Dus ik was erg blij dat er een aantal meiden waren die hetzelfde meemaakten als ik.

Ik heb geen ervaring met daten via internet. Ik denk dat het voor veel mensen een uitkomst is en net als in het 'echte' leven moet je ook op het net oppassen voor oplichters!
    VP-lid sinds 23 september 2004

10.    #10
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik ben dol op mijn sept-vriendinnetjes. Ondanks de afstand zie ik ze regelmatig (maar niet vaak genoeg). Verder geen ervaring met daten via het internet, hoewel mijn relatie wel in het begin leefde per mail en msn (vanwege de afstand).

11.    #11
    . Sipie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik heb m'n mannetje alweer bijna 10 jaar geleden leren kennen via internet......hij bleek trouwens maar z'n 200 meter verderop te zitten
    Max (17-06-2004) & Lisa (08-02-2006) & Skye (23-11-2012)

12.    #12
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Je leert elkaar best goed kennen via internet vind ik.

Ik heb mijn voormalige beste vriend leren kennen via het internet. Helaas is het nu verbroken ( heb ik zelf gedaan). Maar het klikte wel vanaf het moment dat we elkaar voor het eerst zagen.

Verder heb ik de meeste exen via het Internet behalve de laatste, die was via mijn werk.

Verder heb ik 1 iemand via het internet leren kennen en daar ben ik nog altijd beste maatjes mee. En natuurlijk me nieuwe aanwinst Vin " Ken" Diesel hahaha. Die komt ook ergens van het internet af hahahah.
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

13.    #13
    . Remma's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

200 meter? ?

Ik schrijf nu ruim 2 jaar op een ander forum met zo'n 20 andere mama's. Echt heel leuk en ik heb daar een aantal goede vriendinnen gekregen. We zien elkaar regelmatig. Het voordeel van internet vriendschappen is dat het heel intensief kan zijn, het nadeel is voor mij de afstand. Ik vind het wel erg bijzonder hoe het klikt met sommige mensen, dat het verder gaat dan alleen forumvriendinnen. Ik heb daar een hele lieve vriendin die me elke ochtend goedemorgen en elke avond welterusten wenst. We begrijpen elkaar vaak erg goed en steunen elkaar in mindere tijden. Vaak voelen we dat wel bij elkaar aan. Maar nu zij in een ellendige periode zit baal ik ervan dat ik niet zomaar even naar haar toe kan want ze woont 250 km van me vandaan. Dus blijft het bij een virtuele knuffel of een telefoontje. Toch blijft internet vriendschap aan een kant ook weer oppervlakkig, want als men geen zin heeft....ga je gewoon niet online of reageer je niet. Maar zo kan het natuurlijk ook met "gewone" vriendschappen gaan.

14.    #14
    . Sipie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Remma....ik zat in het Harmoniegebouw v/d RUG en J. zat in de Universiteitsbieb van de RUG.......ligt heel dicht bij elkaar....wel lachen was dat.....
    Max (17-06-2004) & Lisa (08-02-2006) & Skye (23-11-2012)

15.    #15
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Oh had een tijd geleden contact met G. We spraken al zeker een jaar met elkaar.

Achteraf toen we afspraken bleek hij in de flat tegenover mij te wonen. We konden spreekwoordelijk gezien bij elkaar naar binnen kijken.
    Heel vaag
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

Pagina 1 van de 13 12311 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. wat denken jullie?
    Door lisbeth76 in forum Anonieme onthullingen
    Reacties: 16
    Laatste Bericht: 08-09-10, 08:11
  2. Vindt hij me ook leuk? wat denken jullie?
    Door felicemaris in forum Verliefd
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 21-08-10, 12:37
  3. Wat denken jullie?
    Door jonaaske in forum Verliefd
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 30-06-10, 12:08
  4. Wat denken jullie?
    Door LittleMissSunshine in forum Relaties & vriendschap
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 05-11-07, 08:07
  5. Hoe denken jullie hierover?