VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 21

Onderwerp: relatieproblemen :(

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Post waarderingen

Standaard relatieproblemen :(

Nu ik toch hier ben, kan ik gelijk wel even een probleem op tafel leggen.

Ik heb nu 2 jaar een relatie met mijn vriend. Maar sinds afgelopen september (ongeveer) zitten er ineens een hoop hobbels in de weg en weet ik vaak niet wat ik moet doen. Ik ben in vorige relaties flink op mn smoel gegaan en heb daardoor een soort hypergevoelig zintuig ontwikkeld waardoor ik veel dingen als een signaal zie dat de relatie stuk loopt.

Ik weet dat ik vaak dingen overdrijf en weet dus nooit of ik in mn recht sta als ik me weer eens naar voel na een voorval tussen ons. Je weet wel, je snapt waarom de ander iets doet of zegt, maar toch ben je boos of verdrietig daardoor. Een soort innerlijk strijd met euhm... je geweten ofzo?

Mijn vraag is of er mensen zijn hier op het forum die zo vroeg in de relatie al zo vaak problemen hebben als ik en of mensen de bovenstaande worsteling met jezelf herkenen.

Ik en mijn vriend wonen nog apart op kamers en zien elkaar gemiddel zo'n 4 tot 5 keer per week. Sinds september hebben we zo ongeveer elke week wel een dip.

Greetz
    Froex

2.    #2
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: relatieproblemen :(

Hoi Froex, Ik weet niet of je er iets aan hebt maar in mijn relatie liep het ook niet helemaal lekker in het begin. Ik zocht ook overal wat achter en als hij dan zijn afspraak niet na kwam of er was weer eens wat dan kon ik nogal heftig reageren, 1 tip doe dit dus niet, probeer je in te houden, tot rust te komen en er dan normaal over praten, met overdrijven en opwinding kom je niet zo ver dat heb ik gemerkt, daar jaag je ze alleen maar mee weg. Stel jezelf ook de vraag of je wel echt gelukkig bent, dit is ook belangrijk natuurlijk, ik denk zelfs HET belangrijkste.

Succes
    [IMG]http://i2.photobucket.com/albums/y2/kimmieco/sharpeibannerkleiner-1.jpg[/img]

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Wij hebben de eerste 3 jaar van onze relatie behoorlijk wat ups en downs gehad. Maar nu wonen we inmiddels 1 jaar samen en het gaat helemaal goed. Alle twijfels en onzekerheden zijn weg, en we zijn meer naar elkaar toegegroeid.

4.    #4
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Maar ik neem aan dat het al iets beter in je relatie ging toen je ging samenwonen toch suus?
    [IMG]http://i2.photobucket.com/albums/y2/kimmieco/sharpeibannerkleiner-1.jpg[/img]

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Dat wel het was ongeveer 2 maanden dat het weer helemaal goed ging. Ik wou eerst niet meer gaan samenwonen. Maar ik ben toch blijven hangen!

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Post waarderingen

hey kimmieco,

Ik ben enorm gek op die gast en wil em echt niet kwijt. Hij maakt me in ieder geval een stuk gelukkiger dan de andere jongens die ik gehad heb. En hoe weet ik nou of ik met iemand anders gelukkiger wordt dan met hem?

Vandaag gebeurde er dus ook weer iets waardoor ik me heel stom voel. Zijn oude hondje woonde nog bij zn ouders en die zouden ze vandaag laten inslapen dus had ik me erop voorbereid dat hij daarna een schouder nodig zou hebben. Hij was namelijk erg gek op t beestje.
    Dan krijg ik een telefoontje van hem dat ie bij zn ouders zit en dat ie daar blijft slapen.

En ik weet het, het is heel berijpelijk dat ie bij hun blijft. Ze zouden met zn allen nog wat herinneringen ophalen and stuff.
    Maar ik voelde me enorm buiten gesloten. Ik wilde dat hij MIJ nodig had om bij uit te huilen, maar in zn eigen woorden, had hij nu genoeg aan zn ouders.

Is het raar dat zoiets me echt totaal kan verscheuren?

7.    #7
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Same hier hoor, ik kon jerome echt nog niet zo lang en we hadden al een hoop mee gemaakt... (hij was echt een zak!) maar toch samen wonen... en je ziet het... getrouwd, kind... en ik krijg net een mailtje met "weet je schat dat ik heel veel van je hou" dus het is helemaal goed gekomen, dus Froex positief denken hooor het kan allemaal nog helemaal goed komen

8.    #8
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Nou ik kan me voorstellen dat je hem graag bij jou had gehad, maar een hond in laten slapen is natuurlijk niet niks, en niet elke man kan zich zomaar blootgeven aan een vrouw die hij nog niet zo lang kent, thuis is hij vertrouwd... mannen huilen niet zo graag in het bijzijn van anderen, ook als het zijn vriendin is. mijn man heeft daar nu nog moeite mee soms. Dus ik vind dat niet echt heel erg vreemd, maar ik snap dat jij je rot voelt, jij had er voor hem willen zijn, en dat kan je hem ook gewoon vertellen maar ik zou hem geen verwijten maken denk ik.

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Post waarderingen

Dat is het em nou juist. G toon juist zijn gevoelens wel bij mij. En het feit dat ie mij nu niet nodig had, raakte me gewoon.
    Hij heeft al eens bij zitten huilen omdat het niet zo goed ing met dat hondje en ook weleens omdat ie mij dreigde kwijt te raken.

Ach ik weet niet. Ik voel me gewoon vaak een zeur. Dat ik die gevoelens niet mag hebben omdat er eigenlijk niets aan de hand is.

10.    #10
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Je gevoelens zijn heel persoonlijk en je moet het zien als een signaal, er is dus iets niet helemaal goed, maar ja daar was je zelf al achter. Twijfel je aan jezelf? Vertrouw je hem wel? en ben je onzeker?

11.    #11
    .
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Post waarderingen

Ik vertrowu hem wel. Ik twijfel vaak aan mezelf. Heb niet zoveel te bieden denk ik vaak. En als zoiets gebeurd dan zie ik dat als bevestiging, denk ik.....

12.    #12
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ja ok maar dit van vandaag was zijn keus en daar kan jij niks aan doen, hij heeft gekozen om bij zijn ouders te zijn, ik neem aan dat die ook erg veel verdriet hebben met dit verlies, dus ik denk dat hij hun ook wou steunen.. Als jij hem niks te bieden zou hebben dan was hij al weg geweest bij je, en hij is er nog dus daar moet je niet aan twijfelen toch? Ik denk dat je het gewoon rustig aan moet doen en hier eerlijk met hem over praten, hoe jij je voelt en waarom je soms zo kan reageren, dan zal hij je daar een antwoord op geven waar je misschien iets mee kan, zeg hem dat je onzeker bent en dat je niet weet wat je eraan moet doen, wie weet kan je hier samen op een rustige manier uitkomen...

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Post waarderingen

hmm, das idd wel een goed idee. Ik praat er weleens met em over maar meer zo van dat ik hem uitleg hou ik me voel. Ik vraag em eigenlijk nooit om mee te denken wat ik eraan kan doen.
    Ach soms zegt ie weleens: je moet wat meer dingen doen voor jezelf ofzo. Als advies...
    Maar misschien kunnen we er toch wel samen iets aan doen.....

thnx in ieder geval dat je naar me luisterd. Het wordt soms n beetje vervelen dom ELKE keer mn moeder te bellen met problemen

14.    #14
    ukkie
    Gast

Hey..

Ten eerste: Als je je naar voelt over een voorval tussen jullie, sta je altijd in je recht. Je voelt je toch niet voor niets naar??
    Praat je daar dan over met je vriend? Want dat kan dus wel goed helpen. Door het te vertellen kun je erachter komen of het wel nodig was om je naar te voelen.

Weet hij ook dat jij veel signalen ziet als het stuklopen van je relatie? Misschien weet hij dat niet maar voelt hij wel iets, waardoor hij misschien ook wel onzeker wordt. Daar kunnen de dipjes dan weer uitkomen.

Ik heb het probleem dat ik snel bang ben dat hij een meisje tegenkomt die hij veel leuker vindt dan mij, dit is in mijn omgeving en in mijn ervaringen nogal voorgekomen. Ik kan op sommige momenten van alles in me hoofd halen en helemaal gek worden van mezelf. Terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is. Maja, maak jezelf dat maar eens duidelijk op zo'n moment.
    Dan pak ik dus vaak de telefoon om hem te vertellen dat "ik er weer last van heb". Meestal voel ik daarna weer goed en opgelucht.

Nouja, ik hoop dat je er wat aan hebt.... veel suc6 ?

15.    #15
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

De opmerking "je moet wat meer gaan doen" ken ik, heb ik ook vaak gehad haha, maar het is wel een beetje waar, door meer te doen kom je op andere gedachten en maak je weer meer dingen mee, spreek je meer mensen en doe je ervaringen op, en dat maakt je ook weer zelfverzekerd. In een goeie relatie moet je open tegen elkaar kunnen zijn en alles kunnen bespreken, dus dat lijkt me inderdaad een goed idee om mee te beginnen, laat hem weten dat jij niet lekker in je vel zit, misschien dat hij er aan kan werken en jij ook en zo samen toch verder kunnen! Ik hoop het voor je.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Neil Patrick Harris ontkent relatieproblemen
    Door postbot in forum Celebrities
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 01-03-13, 00:23
  2. Relatieproblemen help alsjeblieft
    Door hopeless in forum Anonieme onthullingen
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 13-12-07, 12:36
  3. Relatieproblemen door actie Renault
    Door tallie in forum Nieuws