VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 117

Onderwerp: Minder leuke kindermomenten (achter het behang-plak situaties dus)

1.    #1
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Standaard Minder leuke kindermomenten (achter het behang-plak situaties dus)

Is jouw schatje vandaag een duiveltje? En niet ondeugend, maar gewoon hoogst vervelend? Schrijf hier je frustraties van je af.
    Je mag ook gewoon lekker even gillen, als dat prettig is!

2.    #2
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Minder leuke kindermomenten (achter het behang-plak situaties dus)

Ik plak meteen mijn verhaal hier even neer hoor

Heb net grote boodschappen gedaan bij de Lidl. Dylan mee, Jerome mee. eerst kwam al het probleem winkelwagen. Meneer wou er niet in en zette een keel op die tot achter in de winkel te horen was. nou dan maar even wachten he. Toen we bij de kaas aankwamen (daar is hij dol op) vond Dylan het nodig om de hele winkel even te laten weten dat hij een plakje kaas wou... tja ik heb geen kaasschaaf in mijn handtas en kan niet zomaar een verpakking open trekken dus heb hem heel duidelijk moeten maken dat hij thuis kaas kreeg en niet in de winkel, en of hij nu a.u.b zijn grote mond even kon houden. Probleem 3.. alles wat wij in de kar deden... ging er net zo hard weer uit want dat mocht volgens hem niet. Weer een aardig woordje met Dylan gesproken, papa en mama maken uit wat er gekocht word en niet Dylan. OH was zijn antwoord. In de rij van de kassa leek het hem wel een erg leuk idee om de mensen die achter de kar stonden, en dus bij hem in de buurt.. een schop te verkopen Nou toen had ik het helemaal gehad nog een keer een boze stem opgezet, verteld dat mensen schoppen niet leuk is en dat hij maar beter erg snel kon gaan ophouden omdat mama anders heel erg boos zou worden en hij regelrecht naar de auto kon met papa... dat wou hij natuurlijk niet dus hij hield netjes zijn mond verder.. PFFFFFFF wat een drama zeg

[IMG]http://i2.photobucket.com/albums/y2/kimmieco/sharpeibannerkleiner-1.jpg[/img]

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Minder leuke kindermomenten (achter het behang

Als hij weer eens niet stil wil liggen tijdens het verschonen. Zodra ik hem weer op zijn rug heb liggen is hij al weer bezig met het terugdraaien naar zijn buik.

4.    #4
    . Sipie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Minder leuke kindermomenten (achter het behang-plak situaties dus)

heeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar Bertje.....Max presteerde dat vanmiddag na een spuitluier....echt alles zat eronder...inclusief z'n handjes......echt vies!! en maar draaien en draaien en draaien.......grrrrrrrrrr.....
    Max (17-06-2004) & Lisa (08-02-2006) & Skye (23-11-2012)

5.    #5
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Op dat moment zou je ze het liefst vastbinden.

Ik heb trouwens een keer met een spuitluier gehad dat ik net de luier afdeed en Harley toen 'gas gaf'. Alles zat onder, de muur, de kast die naast de commode stond, de vloer... bah bah bah!

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Minder leuke kindermomenten (achter het behang

zo erg is het hier nog niet geweest, gelukkig.

7.    #7
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Hier ook niet.Getver zeg!
    !

8.    #8
    . Dinkie76's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

9.    #9
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Ik was ook erg blij dat ik afwasbare muurverf had!

10.    #10
    . zeester's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Stefan presteerde het laatst om, nadat hij gespuugd had, daar lekker met zijn handjes in te gaan zitten spletsen... hij voelde zich meteen weer in orde, maar ik niet echt!? yak!
    Mama van Stefan (14 juni 2004) en Thomas (14 januari 2009)

11.    #11
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Niet stil blijven liggen tijdens het verschonen?! Heb ik totaal geen last van............
    Poosje terug dacht ik even snel op het bed z'n luier te doen. Meneer kroop razendsnel weg in z'n blote billetjes en dropte hier en daar nog even een verrassing voor mama...en het waren geen harde stukjes poep!

12.    #12
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

!

13.    #13
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Go Shane, Go Shane!!!

14.    #14
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tipnix
    Niet stil blijven liggen tijdens het verschonen?! Heb ik totaal geen last van............
    Poosje terug dacht ik even snel op het bed z'n luier te doen. Meneer kroop razendsnel weg in z'n blote billetjes en dropte hier en daar nog even een verrassing voor mama...en het waren geen harde stukjes poep!

Dat doet me denken aan vanmorgen, ik werd wakker.... ik doe mijn ogen open staat Dyl op bed te springen.. NAAKT hij heeft zichzelf dus helemaal uitgekleed, zonder luier stond hij lekker mee te dansen met de muziek op de tv (hij zet hem altijd zelf aan 's morgens) hij heeft gelukkig niks gedaan... anders hadden we een nat bed gehad
    [IMG]http://i2.photobucket.com/albums/y2/kimmieco/sharpeibannerkleiner-1.jpg[/img]

15.    #15
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Gelukkig heeft hij niks gedaan! Of hij had je gedoopt op je hoofd met een straaltje!
    Ik dacht trouwens dat baby's niet plassen in bad! Shane wil tegenwoordig alleen maar staan als hij in bad zit, vanavond dus ook en ik zie zo een straaltje tussen z'n benen komen. En het was geen water!

Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Philips maakt behang met lampjes
    Door Flows** in forum Nieuws
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 08-07-11, 08:52
  2. Ontroerende kindermomenten
    Door bertje in forum Baby's & kinderen
    Reacties: 348
    Laatste Bericht: 27-11-10, 16:46
  3. Verven over behang?
    Door saantje in forum In en om het huis