VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 50

Onderwerp: Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen in de volgende situatie

1.    #1
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Standaard Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen in de volgende situatie

De eerste periode dat ik met mijn vriend kreeg was hij super lief. Smsje elke ochtend, smsje voor het slapen gaan, ff bellen in zijn pauze enz.

De laatste tijd lijkt het wel alsof hij het niet interessant meer vind.
    Ikheb het gevoel dat hij het niet meer leuk vind ofzo. Hij heeft vaak geen zin om dingen te ondernemen, heeft zo weinig meer te vertellen.

Ik heb hem gevraagd waarom hij de laatste tijd zo raar doet. Hij antwoorde daar op dat hij het allemaal ff niet wist en hij niet kon uitleggen wat er was.

Hij doet ook uitspraken als: het is maar wat voor naam je eraan geeft, Je moet niet zo negatief denken, wees gewoon gelukkig enz.

Afgelopen weekend zei ik ook dat ik het voelde alsof ik "gebruikt"word. Alsof hij alleen leuke dingen wilt meemaken en meer niet.
    Hij is niet meer de attente man die ik leerde kennen. Ja hij betaald nog altijd als we wat gaan doen, en we gaan altijd wel een keertje uiteten. Maar het lijkt wel alsof het zo gewoon is geworden. Geen intimiteit meer, geen vluchtig kusje enz.

Ik ben 23 jaar. Dat is nog vrij jong. Maar ik weet wel dat ik in de toekomst een gezin wil hebben, leuke man, leuke baan. Gewoon een leuk en gezellig leventje.

Misschien ben ik erg gevoelig door wat er in het verleden is gebeurt maar zie ik nu spoken, moet ik hem gewoon even zijn gang laten gaan.
    Hoe krijg ik weer het lieve mannetje terug zoals ik hem leerde kennen?
    Wat moet ik doen dat het voor hem weer "boeiend" wordt?

Ik zou van jullie 'graag advies willen wat ik het beste kan doen.
    Moet ik voor mijn "droombeeld"kiezen en er een eind aan maken of moet ik hem even laten voor wat hij is?
    Hij weet dat hij me dit aandoet maar op de een of andere manier beseft hij het niet. Ik heb hem al meerdere malen aangegeven dat ik me er rot over voel maar het enige wat hij zegt is dat ik me niet zo druk moet maken en het positieve erin moet zien.
    Wil ik misschien niet iets te graag een ideaalbeeld voor ogen hebben?
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

2.    #2
    .

Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    14

Standaard Re: Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen in de volgende situatie

Haai!!

wil je hier nog steeds een reactie op aangezien het twee dagen terug is
    Ik zit namelijk in dezelfde situatie alleen andersom. snappi??
    heb ook een relatiedip maar mijn vriend heeft nu hetzelfde gevoel als jij hebt.
    Ik hoor het wel dan kunnen we erover kletsen.

liefs kim

3.    #3
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Ik heb inderdaad nog steeds hetzelfde probleem

Ik word er niet goed van ook. Ik weet niet meer wat ik moet voelen of denken of doen.

Ik wil hem rust geven maar ben dan bang dat ie helemaal afstand neemt. Ik wil hem juist meer aandacht geven maar dan ben ik bang dat ik hetzelfde bereik,
    Praten heeft geen zin want hij gooit zijn gevoel er niet uit.

Ik snap gewoon niet wat voor zin het nog heeft,

Ben bang dat als het over is dat het te radicaal is en als ik ermee door ga dat ik mezelf voor de gek houd.

Het zou fijn zijn als ik er met iemand over kon praten. Misschien dat het voor mij dan ook duidelijk word...want de meesten zeggen: Dan maak je het toch gewoon uit...maar dat is te makkelijk...dat is weglopen voor de feiten en lost het probleem niet op.

Tnx Kimmy
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

4.    #4
    .

Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    14

Haai

Weet je wat het is?
    Je hebt in erste plaats natuurlijk een hoop meegemaakt van wat ik heb gelezen.
    Net als ik. Wat je dan gauw gaat doen is alles heftiger opvatten dan het is.
    In negatieve zin en in positieve zin. Dus wat ik zelf ervaar is dat ik veel enthousiaster kan reageren op iets leuks.
    Maar dat ik ook dingen veel somberder in zie dan ze zijn in werkelijkheid.

Praat je hier ook "live" met iemand over? Want ik zal je zeggen dat dat helpt!!
    Als er een probleem is en je houdt dat min of meer voor jezelf wordt het in je hoofd groter dan het is.
    Bij mij tenminste dan he?

Als hij al zegt dat ie het allemaal ff niet meer weet dan kun je hem beter denk ik ff in z'n eigen soppie gaar laten koken.
    Kijk laat hem niet helemaal links liggen natuurlijk maar ga vooral niet op zijn lip zitten.
    Mijn eigen ervaring is dat ik nu alleen maar geirriterd raak van F. als hij me meer aandacht geeft.

Misschien zitten jullie ook ff in de sleur net als wij.
    Ik heb het gevoel van tsja is dit het nou? worden wij oud samen pfffff dat benauwd me.
    Misschien heeft je vriend dat nu ook een beetje.
    Wij hebben er gelukkig wel over gesproken.
    We gaan nu proberen om wat leuke dingen echt samen te gaan doen.
    Even naar het strand lekker wandelen of naar het bos als er geen strand is .
    Dan kun je kijken hoe het is als jullie samen zijn op een plek waar geen andere mensen zijn en als jullie echt op elkaar aangewezen zijn.

En misschien moet je zijn raad maar opvolgen en er niet te zwaar aan tillen en gewoon gelukkig proberen te zijn en net doen alsof er niets aan de hand is.
    Gedraag jij je gewoon hoe je je altijd gedraagt en dan komt ie misschien ook zelf met een verhaal.

En iedereen heeft een droombeeld van de perfecte relatie maar helaas zal die niet bestaan denk ik.
    (heb ik me laten vertellen door mijn wijze moeder
    Je moet bij jezelf nagaan of als dit zo blijft en hij hier al niet over wil praten, of dit dan is wat jou gelukkig maakt.
    Hoe moet het dan als er misschien in de toekomst echt een groot probleem is.

Dan kun je er beter nu achter komen dat jullie niet samen horen.
    Ik weet dat je dat niet wil horen en ik zeg ook niet dat je het uit moet maken.
    Ik zeg vecht ervoor. Praat erover met iemand en/of met ons hier.
    Ga op je eigen gevoel af........ das belangrijk.

? ?

liefs Kim

5.    #5
    ukkie
    Gast

Hum? ik kan mn reactie op je verhaal niet meer vinden... dacht toch echt dat ik m geplaatst had..
    Maar goed, nog een keer dus.

M'n moeder en stiefvader waren vroeger, net als jij, supergelukkig met elkaar. Altijd lief voor elkaar, leven op een roze wolk, enz.... Na een tijdje veranderde dat: hij sloeg nooit meer een arm om haar heen, geen kusje, ik hou van je, enz...
    Het leek net alsof hij dacht: Zo, de buit is binnen, dan hoef ik niet meer lief te doen toch??
    Mn moeder heeft er toen niks aan gedaan, alleen maar om problemen en ruzies te voorkomen. En tja, ze was immers verliefd.
    Ze zijn getrouwd, dus is t wat lastiger om er een punt achter te zetten. Maar ze zou t best graag doen... ze mist de aandacht die je van je partner hoort te krijgen. ze gaan met elkaar om als broer en zus.

Wat ik probeer te zeggen is: Als je later je gezellige gezinnetje wilt, moet je nu laten weten dat je dit niet leuk vind. Ik kan natuurlijk niet beslissen over wat je moet doen, dat voel je zelf. Maar je moet iig niet denken dat jouw "ideaalbeeld" te ideaal is. Je bent een vrouw, dus heb je aandacht van je lover nodig. Nu, maar ook later.
    Ik ga nu puur uit van wat ik thuis zie, dat wat jij beschrijft, is er bij mn ouders ook ingeslopen. Alleen heeft mn moeder de grootste spijt dat ze er toen geen stokje voor gestoken heeft. Je zegt zelf dat je nog jong bent, dus heb je de kans nog om het niet zo te laten lopen...
    Je vraagt om advies, dus je houdt van hem... maar denk niet dat je je droombeeld aan de kant moet zetten, niks of niemand is perfect, maar je kunt wel in de buurt komen en daar zullen jullie samen wat voor moeten doen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt! suc6!!!

6.    #6
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Het grappige is, ik denk net zoals jullie. Ik wil er ook voor vechten maar wil niet vechten als ik de enige ben.

Ik wil leuke dingen doen, bij elkaar zijn. Ik wil dat we bij elkaar zijn omdat we naar elkaar verlangen, omdat we het willen. Niet omdat het zo hoort of moet.

Afgelopen weekend zijn we uitgeweest maar heb het niet echt naar me zin gehad zoals normaal. Hij wilde dit weekend weer uitgaan, maar eerlijk gezegt heb ik daar gewoon geen zin in.
    Ik wil wel uit gaan, maar wel dat het leuk is, dat het gezellig is, dat het knus is. Ik wil me weer voelen zoals ik me in het begin voelde, gelukkig, verliefd.

Het is zelfs zo erg dat ik nu met een jongen praat op msn met wie ik zooo goed kan praten over " het leven". We denken hetzelfde. Ik zie het absoluut niet als vreemd gaan maar het is wel raar dat ik naar anderen ga toe trekken.

Ik wil het ook niet, E. is een schat van een jongen, hij is lief, attent. Maar hij kan ook ontzettend onuitstaanbaar zijn en irritant. Hoe vaak ik het hem ook zeg, hij heeft het niet door.

Laatst zijn we uit eten gegaan en ik voelde weer een sprankje. Hij keek weer in mijn ogen, gaf me weer die onweerstaanbare knipoog van hem, haalde de lokken weer uit me gezicht.

Misschien moeten we elkaar inderdaad even los laten. Even ons eigen ding doen. Want het begin was intensief, we waren veel bij elkaar, deden alles samen.

En toch wil ik die aandacht hebben.

Ik denk dat ik me zo voel omdat ik altijd intensief heb geleefd met mijn moeder. Ze was mijn alles. Zomaar werd ze van me afgenomen. Hierna ben ik altijd bang geweest dat mensen bij me weggingen. Ik ben ook bang dat ik zoveel van E. ga houden dat ik hem aan me vastklamp en hem juist kwijtraak. Als ik een gevoel heb beleef ik dat gevoel intensief. Dan wil ik alles doen met dat gevoel.

7.    #7
    .

Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    14

Je hebt wel gelijk dat er twee voor nodgi zijn. Het moet niet zo zijn dat jij de enige bent die zijn best ervoor doet.

Kijk je weet dat "HET" er nog steeds is. Want met dat etentje was er ook weer dat gevoel van eerst.
    Kijk zo intensief als het begin dat blijft nooit. Het wordt altijd minder.
    En op sommige momenten komt dat wel weer terug maar toch anders als in het begin.
    Het lijkt er meer op dat jij ook zoiets hebt nu van: pffff laat maar ff.
    En juist omdat je bang bent om mensen kwijt te raken durf je misschien niet toe te geven dat deze relatie geen toekomst meer heeft?

Ja ik zeg ook maar wat hoor ik probeer uit je stukjes je eigen antwoord te lezen want vaak ligt het antwoord al in de vraag.
    Neem je genoegen met wat je nu hebt of blijf je op zoek naar dat intensieve gevoel.
    Als je daar niet zonder kunt dan zul je uit moeten vinden van wie en waarvan je dat gevoel krijgt.

moeilijk moeilijk moeilijk.....

8.    #8
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Ik ga even een klein stukje van mijn eigen verhaal opschrijven en dan hoop ik dat jullie daar wat mee kunnen.

Ik ben dus inmiddels ruim 9 jaar samen met J en daarvan al bijna 8 jaar getrouwd (in sept). Ongeveer 3 jaar geleden hebben wij ook een fikse relatie dip gehad. Het ging zelfs zo ver, dat ik min of meer verliefd werd op een man die ik online had leren kennen. Ik kon goed met hem praten en hij vertelde me precies wat ik horen wilde. Natuurlijk is het gras altijd groener bij de buren, dat realiseerde ik me ook wel, maar ik werd toch ernstig aan het denken gezet.

Uiteindelijk heeft J de knoop voor me doorgehakt (wat een sterke man moet je dan zijn, tenslotte waren het mijn twijfels) en heeft me min of meer het huis uitgezet. Hij heeft mijn vader gebeld of ik daar een paar weken terecht kon, omdat het zo niet ging.
    Ik heb 2,5 week bij mijn vader gezeten, toen kwam mijn moeder terug van haar vakantie (die lagen nl ook in scheiding en zij was bij haar vriend, maar dat is een ander verhaal) en ben ik naar een vriendin gegaan, die toch min of meer bij haar vriendje woonde). Ik heb in die 4 weken dat ik in totaal weg was, alles gedaan wat ik wilde. Ik heb J aan zijn lot overgelaten met zijn dochter. We belden wel iedere dag (of spraken elkaar in msn), of om de andere dag, maar verder hebben we elkaar de eerste 2/3 weken niet gezien. Ik ging lekker stappen met vriendinnen en vertelde hem dan hoe ik het gehad had. Ik had geen behoefte aan andere mannen, in die zin dat ik geen relatie of sex wilde, maar ik vond wel de positieve aandacht heel prettig.

Na die 2,5 week belde J me, of ik met hem uit wilde. We waren onwijs zenuwachtig allebei en toen hij me later bij mijn vader thuisbracht, hebben we als verliefde tieners in het portiek staan zoenen.
    Toen ik later bij die vriendin zat, heb ik hem een keer gevraagd of hij wilde blijven slapen, ik had het huis toch voor mezelf.
    Het was allemaal niet vanzelfsprekend, ik had geheel de touwtjes in handen en voelde me daar op dat moment erg prettig bij. Hij moest ook echt weer voor me knokken en deed dat dus ook. Maakte cd'tjes voor me, met mijn favoriete muziek of nummers die veel voor ons allebei betekenen.

Na 4 weken wist ik, met hem wil ik oud worden, ik wil hem niet kwijt. En als we weer een dip krijgen, dan komen we er wel uit. Up en downs horen bij een relatie, maar het hoeft geen sleur te worden. Ik ben teruggegaan... en na bijna 5 jaar proberen en niet zwanger worden, was ik nu binnen een half jaar dat het weer helemaal goed ging zwanger van ons eerste kindje.

Het is een heel verhaal geworden.. maar wat ik ermee wil zeggen is, doe een stap terug. Dat kan soms nodig zijn, om een man te laten zien dat dit niet is hoe je het wilt. Ach en dat geldt vice versa natuurlijk ook, als je je als man tekortgedaan voelt.
    Het is ook belangrijk om te laten weten dat 'jij het zo voelt', of het zo is is een tweede!

9.    #9
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Ehh.. toch niet zo'n 'klein stukje'...

10.    #10
    .

Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    14

Kijk aan die heaven heb je nou nog eens wat hahah

11.    #11
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Op de een of andere manier komen we toch weer steeds bij elkaar uit. Allebei hebben we geen behoefte aan het stappen met anderen. Gewoonweg omdat het niet leuk is en omdat we het niet gewend zijn. Beiden hebben we na 2 weken toch zoiets van we gaan wat doen met z'n 2tjes.

Tijdens het uitgaan legt hij wel een arm om me heen ( misschien toch dat man in hem wat wilt aangeven: Hey het is wel ff mijn meisje). Toch hand op me heup.

Maar daarna hoor ik weer 3 dagen niets van hem. Wanneer ik zoiets heb van ik laat hem, gaat hij reageren door lieve smsjes te sturen enzo. En wanneer ik daar weer aandacht aan besteeds krijg ik non-reactie. Alsof hij denkt: Zo ik heb weer aandacht gegeven, ze reageert daarop, mijn taak zit erop.

Ik neem ook ff gas terug, ff voor mezelf bedenken wat ik wil, of ik dit alles wel wil of dat ik toch dat beetje extra wil in mijn leven.

Ik weet dat ik van hem kinderen wil, dat ik dolgraag met hem wil samen zijn maar niet op deze manier.

Pfff het blijft een situatie waar ik niets mee kan ? Ik wil zo graag.

Hoe meer ik erover praat hoe meer ik voel en hoe meer ik denk....hij is het voor mij.

12.    #12
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kimmy

Kijk aan die heaven heb je nou nog eens wat hahah
    Heaven is op en top VP

13.    #13
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

14.    #14
    . Natasja's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Standaard Re: Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen in d

Hoe lang zijn jullie eigenlijk al samen?

Wat ik zou doen is een goed gesprek met mijn partner aanknopen: hem duidelijk maken wat ik verwacht ook met het oog op de toekomst; en hoe hij erover denkt.

Ik heb dit probleem een jaar geleden ook gehad, ik was toen heel erg verliefd op E. en we hadden verkering; in het begin heel veel kusjes, smsjes en lieve dingetjes enzo maar naar een tijdje (maandje of twee) werd het steeds minder; hij gaf me geen antwoord meer en ik had echt het gevoel dat het maar van 1 kant kwam. Ik heb hem toen een hele lange e-mail gestuurt en hem daarin uitgegt dat hij me zo kapotmaakte; ik was heel bang dat hij 'niet meer verliefd' was en omdat ik vaker zo gedumpt was wilde ik dat hij nu eerlijk tegen me was en me moest zeggen wat het was.
    De reden dat hij zo 'afwezig' was omdat hij met zijn hoofd ergens anders zat; hij had een tijd terug een autoongeluk gehad en daarbij was ook een dode gevallen. Nu zag het ernaar uit dat hij moest voorkomen en dat ging hij helemaal opkroppen enzo; hij toonde geen gevoelens meer (naar iedereen) en was opeens een heel ander mens. Het is ook nooit meer echt goed gekomen tussen ons; we hebben het nog even geprobeerd maar het was net alsof je tegen een muur aanpraate.

Natuurlijk is dit misschien een heel extreem geval; maar het kan natuurlijk ook zijn dat je partner even geen behoefte heeft aan jou omdat hij andere dingen aan zijn hoofd heeft.

Ik zou zeggen: goed uitpraten, afspraken maken en eventuueel even een pauze inlassen
    [img]http://www.cynatica.com/smile/cheerlie-ud1.gif[/img]

15.    #15
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

We zijn al ruim 10 maanden bij elkaar.

Ik vind dat als er wat is dat hij dat gewoon moet zeggen. Praten moet hij dan. Laat hij het maar aangeven.
    Als hij ergens mee zit dan moet hij dat bespreken en niet doen alsof het er niet meer is.

Vanavond gaat hij ook iets met een ex collega drinken. Ik vertrouw het gewoon niet meer

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. [POLL] Wat voor kleur moet je volgende auto zijn?!
    Door Heaven in forum Auto's, motoren etc.
    Reacties: 51
    Laatste Bericht: 29-04-13, 07:02
  2. Moet ik het haar vertellen?
    Door Annabella187 in forum Relaties & vriendschap
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 12-07-11, 21:49
  3. Wil iemand me vertellen waarom ik deze auto niet moet kopen
    Door minimoi in forum Auto's, motoren etc.
    Reacties: 63
    Laatste Bericht: 24-06-08, 01:04
  4. Help..... wat moet ik doen...
    Door Nanss_ in forum Baby's & kinderen
    Reacties: 6
    Laatste Bericht: 15-10-07, 17:14
  5. wat moet ik nou doen
    Door mops in forum Relaties & vriendschap
    Reacties: 31
    Laatste Bericht: 01-11-06, 10:38

Bladwijzers

Forum Rechten