VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 25

Onderwerp: Hernia

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Standaard Hernia

Het lijkt wel of ik alleen maar pech heb, zijn eindelijk de aambeien over, heb ik verschrikkelijke rug-pijn. In mijn familie, aan moeders kant komt veel hernia voor. Aangezien ik geen contact meer met ze heb, wil ik vragen of er hier ook mensen zijn met rug-pijn of hernia. Ik heb nl niet alleen last van mijn rug, maar de pijn straalt door naar mijn billen en boven-benen. Nu ben ik bang dat dit misschien kan wijzen op een hernia. Ik wil wel naar de huisarts, maar aangezien ik de laatste tijd steeds wat heb, voel ik me nogal een zeur. Wie herkend dit?

2.    #2
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Hernia

Wat een pech Desiree! Ik heb zelf niet zulke klachten (gelukkig) maar zou er zeker mee naar de huisarts gaan.Je bent geen zeur!De vorige keren bleek toch ook dat je er niet voor niks naar toe bent gegaan?
    Veel sterkte ermee!
    !

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

Ow, jeetje meid... Ik hoop echt voor je dat het meevalt, maar idd ga even bij de ha langs....
    Sterkte en succes..!
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

4.    #4
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Wat lief dat jullie zo snel reageren!, ik ga as maandag inderdaad een afspraak maken, want ik kon vanmorgen bijna mijn bed niet uitkomen, en ik heb amper kunnen slapen van de rug-pijn. maar wat mij een beetje tegen houd, is toen ik de laatste keer bij de ha was, hij vroeg of ik misschien last had van stress, want volgens hem kan je dan ook allerlei lichamelijke klachten krijgen. Maar stress of niet, ik verga van de rug-pijn.

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

Ja daar moet iets aan gedaan worden...
    Zeg je toch dat je geen stress hebt... lekker makkelijk anders van m zeg...
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

6.    #6
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Och jeetje, arme meid Dit klinkt niet goed hoor. Ik zou zeker naar de huisarts gaan. Ik kan mij voorstellen dat je je een zeur voelt. Maar het is zijn beroep en het is niet zo dat je je aanstelt of voor elk wissewasje naar hem toe gaat. Sterkte!!!
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

7.    #7
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Dank jullie wel!!, ik belde vanmorgen de ha, kon ik vanmiddag langs komen. dus ik zeg dat ik wel wil maar gewoon niet kan, krijg ik te horen dat ik dan maar rustig aan moet doen, en een nieuwe afspraak moet maken als ik me wat beter voel!!

8.    #8
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Balen Desiree, rugpijn is inderdaad iets vervelends!!!

Rugpijn die uitstraalt naar je billen en naar je bovenbenen kan inderdaad op een hernia wijzen, maar dat is zeker niet noodzakelijk hoor! Om er echt zeker van te zijn dat er sprake is van een hernia moet er een CAT-scan worden gedaan, hoewel sommige klinische symptomen er ook wel op kunnen wijzen, dus daar kan je huisarts je ook mee helpen.

Jammer genoeg is een hernia iets vervelends. Als het echt een serieuze hernia is, kun je daaraan worden geopereerd. Een hernia is alleen iets wat ze niet al te snel opereren, want het gaat natuurlijk wel om iets serieus, waarbij er serieuze complicaties kunnen ontstaan. Meestal wordt er dan ook eerst aangeraden om 6 weken lang te rusten. Bij sommige mensen verdwijnen de klachten dan spontaan. Maar dan gaat het wel echt om 6 weken lang platte bedrust en veel pijnstillers en spierontspanners slikken... (in het geval van een echte hernia dan!).

9.    #9
    . cooperbazinneke's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Hernia is niet prettig Mijn man heeft er wel ens last van. Het komt omdat hij slechte knieen heb en dus niet door zijn benen kan hurken om iets op te pakken. Dus moet hij dat vanuit zijn rug doen. En als het wat ongecontroleerd gaat heeft ie bingo.

10.    #10
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Van een hernia heb je volgens mij niet 'weleens' last toch Konijntje?? Klinkt meer als spit of iets dergelijks. Overigens ook vervelend genoeg hoor!
    Jeetje Desiree, wat moet je daar nou weer mee Rare huisarts
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

11.    #11
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Van een hernia heb je inderdaad niet " af en toe" wel eens last, een hernia heb je of heb je niet! Hetgeen wat cooperbazinneke beschrijft klinkt inderdaad meer naar het spit of om het mooi te zeggen... een acute lumbago!

12.    #12
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Maar dat is inderdaad evengoed zeer vervelend!

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Hoi Konijntje bedankt voor je duidelijke uitleg!!. En rug-pijn is inderdaad erg vervelend. Een paracetamol helpt niet tegen de pijn, dus ga ik iedere dag in een warm bad, en neem pijn-stillers die ik nog over had van mijn aambeien, ha, ha heeft het toch nog iets opgeleverd, die aambeien. :P

14.    #14
    . cooperbazinneke's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door konijntje

Van een hernia heb je inderdaad niet " af en toe"? wel eens last, een hernia heb je of heb je niet!? ?Hetgeen wat cooperbazinneke beschrijft klinkt inderdaad meer naar het spit of om het mooi te zeggen... een acute lumbago!
    De docter beschreef het als een hernia. Hopenlijk weet ie dan wel waar ie mee bezig is.

15.    #15
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Desiree
    Hoi Konijntje bedankt voor je duidelijke uitleg!!. En rug-pijn is inderdaad erg vervelend. Een paracetamol helpt niet tegen de pijn, dus ga ik iedere dag in een warm bad, en neem pijn-stillers die ik nog over had van mijn aambeien, ha, ha heeft het toch nog iets opgeleverd, die aambeien. :P
    Gewoonlijk helpt het al veel om Paracetamol te combineren met Ibuprofen. Vaak wordt daar ook nog een spierontspanner bij gegeven, maar dat moet je huisarts natuurlijk voorschrijven.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Netanyahu aan hernia geopereerd
    Door postbot in forum Nieuws
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 11-08-13, 08:30
  2. Reacties: 1
    Laatste Bericht: 05-08-11, 07:48
  3. Hernia iemand ervaring?
    Door moederjes in forum Ziek zijn
    Reacties: 73
    Laatste Bericht: 30-01-10, 23:06
  4. Krijg been moeilijk van de grond(hernia)
    Door Denise in forum Overige gezondheid
    Reacties: 15
    Laatste Bericht: 15-10-09, 10:47
  5. Hernia?
    Door Denise in forum Ziek zijn
    Reacties: 49
    Laatste Bericht: 30-09-08, 22:42

Bladwijzers

Forum Rechten