VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 81

Onderwerp: Hoe heb jij je rijlessen ervaren ( voor de mensen die een rijbewijs hebben :) )

1.    #1
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Standaard Hoe heb jij je rijlessen ervaren ( voor de mensen die een rijbewijs hebben :) )

Ik heb nu 40 lessen gehad en ben het echt SPUUG zat.

Morgen eindelijk examen en ga zo hard me best doen...alleen al om van het lessen af te komen

Iedereen in mijn omgeving vind het spannend en is zenuwachtiger dan ik ben

Hoe sneller de dag nadert hoe meer zij staan te trillen van genot.

Hoe is dat bij jullie verlopen?
    Waren jullie zenuwachtig voor het examen of juist niet.

Ik ben zenuwachtiger voor het feit dat ik het dalijk alleen moet doen dan voor het echte examen.
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

2.    #2
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Standaard Re: Hoe heb jij je rijlessen ervaren ( voor de mensen die een rijbewijs hebben :

Ik heb in totaal een kleine 30 lessen gehad, zakte de eerst keer voor mijn examen en de tweede keer haalde ik het. Ik had een leuke, relaxte rijleraar, die me pittig door liet rijden, maar me ondanks het corrigeren ook op mijn gemak stelde. Misschien scheelt het dat het de vader van een kennis was, maar dat kan het ook lastiger maken in de omgang.
    Ik vond het leuk lessen, maar nog leuker toen ik dat papiertje eenmaal had. Ik zou niet meer weten wat ik zonder moet. Heb mijn rijbewijs nu 12 jaar en rij al 11 jaar schadevrij! (eerste jaar een klappertje, mijn eigen schuld)

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Hoe heb jij je rijlessen ervaren ( voor de mensen die een rijbewijs hebben :) )

Vond in het begin de rijlessen leuk, maar na een tijdje vond ik ze vreselijk. Ik moest me echt goed kunnen concentreren op de weg en ik had echt het gevoel of ik nooit mijn rijbewijs zou halen. Ik had trouwens wel een onwijs goede en relaxte rijleraar. Ik ben ook 3 keer gezakt voor mijn rijbewijs en ik was dolblij toen ik hem eindelijk had!

4.    #4
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Standaard Re: Hoe heb jij je rijlessen ervaren ( voor de mensen die een rijbewijs hebben :) )

In het begin vond ik het lessen heerlijk. Nieuwe dingen leren enz.

Maar de laatste 4 lessen was echt niet leuk meer. Ik vond me instructeur zeuren om kleine dingen, wilde gewoon afrijden. Merkte ook dat ik bij de laatste les me armen steeds meer liet zakken. Kreeg gewoon standaard spierpijn van dat 10 voor 2 gedoe
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

5.    #5
    . merelmeisje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik vond lessen helemaal niet leuk. Had een hele irritante instructeur die steeds even aan me moest zitten. En ook al zei ik dat ik dat liever niet had, hij deed het toch. Pas toen ik een andere instructeur kreeg voelde ik me meer op mijn gemak en toen mocht ik ook ineens vrij vlot afrijden (en in 1x geslaagd he)
    Trotse en dankbare mama van:<br /><br />Merel&nbsp; 09-08-2004<br />Tijs&nbsp; &nbsp;&nbsp; 02-10-2005<br />Daan&nbsp; 13-10-2007<br />Sterre 03-04-2009

6.    #6
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Standaard Re: Hoe heb jij je rijlessen ervaren ( voor de mensen die een rijbewijs hebben :

Ik vond het enorm leuk! Ik heb een spoedopleiding gevolgd in de zomervakantie. Echt heerlijk, op maandag voor de eerste keer van mijn leven achter het stuur van een auto gestapt en op vrijdagmiddag had ik mijn rijbewijs in mijn zak! Dat was wel intensief hoor, 4 dagen lang 5 uur per dag rijden. Maar je leert het ook veel sneller doordat je in 1 keer doorgaat en er niet steeds opnieuw in moet komen! Bovendien had ik echt een supertoffe leraar! We hebben zelfs eens een ritje Groningen-Friesland- Noord-Holland- Flevoland- Drente- Groningen gemaakt in die 5 uur!

7.    #7
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

De eerste maand heb ik 4 uur per week gelest.
    Daarna 2 uur per week.

Ik moet er niet aan denken 40 weken bezig te zijn zeg.

8.    #8
    . Sipie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

ik leste altijd 2 uur per week en de weken voor m'n examen deed ik er een schepje bovenop. Volgens mij heb ik in totaal zo'n 40 lessen gehad en ben de 2e keer geslaagd. De examinator die ik de eerste keer had was zo'n engerd, man....bleek het de ex-man van onze buurvrouw te zijn Stond ie daar (het was eind november en behoorlijk koud en glad) met een leren jackie (open uiteraard), zonnebril op uitgebreid kauwend op z'n kauwgom....toen had ik het al gehad..... we waren net een kleine 10 minuten onderweg toen hij de 1e ingreep deed, volgens hem was het licht rood en volgens mij oranje en ik kon niet meer remmen omdat er zo ongeveer iemand in m'n kofferbak zat, nog geen minuut later deed ie opnieuw een ingreep en toen stelde ik hem gelijk voor om maar weer terug te gaan de eikel!!! Kan er nog pissig om worden, wat een type...
    Max (17-06-2004) & Lisa (08-02-2006) & Skye (23-11-2012)

9.    #9
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik vond mn rijlessen wel gezellig. Had een leuke instructeur. helaas door de zenuwen de eerste keer gezakt. Ging acuut spookrijden en dat schijnt niet te mogen!
    De tweede keer was een makkie en geslaagd. In totaal ook ongeveer 40 lessen gehad.

10.    #10
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

Ik vond de rijlessen nooit echt leuk. Moet ook zeggen dat ik behoorlijk bang was in de auto. Met name op de snelweg Ik ben 3 keer gezakt en was blij toen ik het de 4e keer eindelijk haalde. Tussendoor nog een jaar gestopt omdat ik het zat was en moe. Mijn rijlesleraar zei tegen mij dat hij echt merkte dat ik na 20 minuten rijden mijn concentratie verloor. Helaas heb ik daar nog steeds last van Maar ik ben blij dat ik het na dat jaar weer opgepakt heb en doorgezet heb. Ach ja, opgeven kwam in mijn woordenboek ook niet voor Helaas had ik alle 3 de keren dat ik afreed dezelfde examinator die bekend stond als zijnde een l*l Daarna mocht ik staatsexamen doen en die man was veel prettiger.
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

11.    #11
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

HEB HEM GEHAALD!!!!

12.    #12
    . hypnosa's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    18

WOW GEFELICITEERD!!!!!!!!!!
    Spanning is wat je denkt dat je zou moeten zijn, ontspanning is wie je bent.<br />Nu nog mezelf vinden...

13.    #13
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Ik mocht gelijk de auto meenemen van me pa. Die zei, ga maar naar je werk met dat ding. Veel plezier

Heeeeeeeeeeerlijk is dat autorijden. (Ik hoor mezelf nog wel eens over een paar weken)

14.    #14
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    6

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    [URL="http://spoed.drukkert.nl/kies-uw-roll-up-banner/"]Roll up banner[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/goedkoop-flyers-drukken/"]Flyers drukken[/URL] | [URL="http://spoed.drukkert.nl/drukkerij-amsterdam.html"]Drukkerij Amsterdam[/URL] | [URL="http://www.printshopper.nl/roll-up-banner.html"]Roll up banner[/URL]

15.    #15
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Hoe heb jij je rijlessen ervaren ( voor de men

goed gedaan

Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Geen rijbewijs hebben
    Door moederjes in forum Lifestyle algemeen
    Reacties: 108
    Laatste Bericht: 23-08-12, 21:21
  2. misschien toch een manier voor mensen die financieel moeilijk hebben
    Door Moni in forum Oproepjes / contact gezocht
    Reacties: 16
    Laatste Bericht: 27-07-09, 01:39
  3. mensen uit zuid holland waar heb jij je rijbewijs gehaald?
    Door Miss Donutsje! in forum Zuid-Holland
    Reacties: 22
    Laatste Bericht: 22-04-08, 15:06
  4. Reacties: 27
    Laatste Bericht: 24-06-07, 19:37
  5. Rij-instructeur blijkt geen rijbewijs te hebben
    Door cause4trouble in forum Nieuws
    Reacties: 6
    Laatste Bericht: 06-02-07, 00:01

Bladwijzers

Forum Rechten