VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 32 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 474

Onderwerp: Warme douche of Koude douche

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Standaard Warme douche of Koude douche

Ik werd gisteren blij verrast toen ik een bos rozen kocht als valentijn cadeautje voor mijn man. Hij was ziek thuis gisteren en ik dacht 'laat ik eens wat liefs doen voor hem, het is tenslotte Valentijn '. Dus ik ga afrekenen bij de kassa en zegt het bloemenmeisje, "je mag even grabbelen in de vaas die bij de rozen staat, dan kan je een leuke prijs winnen". Dus ik roep gelijk; "Ik win nooit iets, dus vast vandaag ook niet". Dus ik graaien in een vaas gevuld met lege fotorolletje doosjes. En ik vis het kaartje eruit en ja hoor met knalrode letters staat er ". GEFELICITEERD"". Dus ik vraag natuurlijk gelijk, maar wat heb ik gewonnen dan

Het bloemenmeisje zegt enthousiast: "een romatisch etentje voor twee personen, bij een grieks restaurant, voor vanavond ivm Valentijn"....Ik begon te lachen en zei heel nuchter.."nou mijn man is ziek dus ik zal met mijn Minnaar moeten gaan" Waarop het bloemenmeisje haar ogen bijna uit haar hoofd viel...en ze bleef stil. Waarop ik maar zei dat het een grapje was en ik geen minnaar heb. (zou ze me geloven )

Nou ja, waar ik met dit topic naar toe wil (blijf bij de les Saantje)...ik dacht aan het item dat ook bij Radar (TROS) wordt gedaan. De warme en koude douche uitreiken aan bedrijven of mensen. Heb je een goede ervaring, reik je de virtueel de warme douche uit en heb je een nare ervaringen de koude douche.

Bij deze reik ik dus de Warme douche uit aan Ron's Bloemensjop in Papendrecht. Het eten was voortreffelijk (Grieks) en de drankjes smaakte ook heerlijk.
    Oh en manlief voelde zich 's middags ineens een stuk beter en is dus gewoon meegegaan. :P

2.    #2
    . karinf's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Warme douche of Koude douche

ohww wat heerlijk saantje
    ik zou dat ook hebben gedacht hoor hihihi ik win ook nooit wat.en mooi dat vriendlief zich ineens weer wat beter voelde.kan je zien dat een man achter zijn maag aanholt hihihi
    &lt;a href=&quot;http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wUNqGmK/&quot;&gt;<br />&lt;img border=&quot;0&quot; src=&quot;http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wUNqGmK/weight.png&quot;&gt;&lt;/a&gt;

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Mijn man heeft inderdaad behoorlijk doorgegeten. Hij had nergens meer last van...Het toetjes was overigens heerlijk..ik zal jullie even mee laten genieten van ons "liefsdes toetje"

[verwijderd door de beheerder]

4.    #4
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Saantje, dat is nog eens leuk bloemen kopen!

5.    #5
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Ja het kost wat (9.95 ?) maar dan heb je ook wat :P

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

oeps de foto ging niet helemaal goed..

[verwijderd door de beheerder]

7.    #7
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

ik geef een stervends koude douche aan speedlinq internet! er was een actie bij hun, als je lid zou worden (wat wij dus ook deden omdat we weg wouden bij onze andere profider) moest je in 1e instantie de modem en 2 maanden abonnement kosten betalen in 1x, MAAR je kreeg dit geld allemaal weer terug na het insturen van de actie coupon met recente telefoonrekening... zo gezegd zo gedaan dus... nog een voorwaarde was dat ze 3x automatisch moesten incasseren.. geen probleem dus... heb dat briefje op tijd ingestuurd... en krijg nu een mailtje van hun dat het te laat aangekomen is en dat ik naar mijn centen kan fluiten!
    [IMG]http://i2.photobucket.com/albums/y2/kimmieco/sharpeibannerkleiner-1.jpg[/img]

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

inderdaad een welverdiende steenkoude douche voor:speedlinq internet En ga je stappen ondernemen?? Ik zou het wel doen, ze hebben je tenslotte iets verkocht en niet waargemaakt!!

9.    #9
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

jazeker saantje, weet alleen nog niet hoe... maar goed het is hun woord tegen dat van mij, hun hebben de voorwaarden met datum opgesteld, ik heb mij eraan gehouden, en hun beweren van niet.... tja en nu? ik ga email adressen verzamelen van mensen met het zelfde probleem (wij zijn niet de enigste) en kijken wat we samen kunnen ondernemen.
    [IMG]http://i2.photobucket.com/albums/y2/kimmieco/sharpeibannerkleiner-1.jpg[/img]

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

tja da's mooi lullig van ze... ik denk idd ook dat het goed is nog meer gedupeerde te vinden en ze dan collectief een brief te sturen. Oh en wellicht kan je op www.kassa.nl nog meer tips vinden. Of eens een mail aan hun sturen, zij springen vaak voor consumenten, in dit soort gevallen, op de bres. In ieder geval sterkte ermee!

11.    #11
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Applaus voor de welverdiende warme douche van Saantje voor de Bloemensjop. Hardstikke leuk zeg!

En voor Speedlinq, smerige dieven!

12.    #12
    . kimmieco's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

ja saantje daar was ik al en bij radar staat ook een hoop, niet alleen daar maar op nog meer sites is veel te vinden dus die mensen heb ik zo bij elkaar als ik het allemaal eens bekijk.

13.    #13
    Gedeactiveerd webrunner's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Heb je toevallig een bewijsje van de dag waarop je het verstuurd hebt?
    Heb je een kopie van het aanvraag forumulier gemaakt of zo?

14.    #14
    Gedeactiveerd webrunner's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Ik zou het hier zeker niet bij laten zitten Kimmie!
    Ik zou dat geld terug eisen en anders naar de consumentenbond stappen.

15.    #15
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Vind ik ook hoor Webrunner, we moeten allemaal eens vaker voor onszelf opkomen...(niet dat ik het vaak genoeg doe hoor )

Pagina 1 van de 32 12311 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Een man overlijdt na een te hete douche
    Door Jiani & Eriche in forum Nieuws
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 01-07-14, 07:54
  2. DNA-douche prima preventie
    Door liena in forum Nieuws
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 15-09-10, 17:05
  3. Douche jij dagelijks?
    Door Sapje in forum Beauty & cosmetica