VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 10 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 141

Onderwerp: Reiki!!!

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Post waarderingen

Standaard Reiki!!!

Ik heb een eigen praktijkje, samen met arjan, we zijn allebei reiki master en geven behandelingen en cursussen.
    We vinden dit het mooiste wat er is en doen dit het allerliefst.

Wie heeft er ervaring(en) met Reiki?
    We horen graag over hoe anderen het ervaren, of ervaren hebben

veel liefs diny
    Er zijn drie dingen die nooit terugkeren: de afgeschoten pijl, het gesproken woord en de gelegenheid die je hebt verzuimd.

2.    #2
    . mani's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Standaard Re: Reiki!!!

Ik heb een collega gehad die aan reiki deed. Ik had er niets mee, misschien ook omdat het maar tussendoor gebeurde. Ik vond het heel erg zweverig.

3.    #3
    Pluk
    Gast

Mijn beste vriendin heeft ook een reiki cursus gedaan. Ze heeft mij wel af en toe reiki gegeven maar ik kreeg het erg erg warm van en ging me erg trillerig voelen. Ik ervaarde het niet echt als prettig, ontspannend of lekker. Misschien ook wel omdat ik niet echt weet wat ik er nou van vind.

Ik heb gezien dat ze het bij haar moeder deed en die kreeg een enorme lachbui. Er gebeurd dus wel iets maar ik heb niet zo goed door waar het nou toe dient.

(het vruchtwater van mijn vriendin is net gebroken dus ze gaat hopelijk snel bevallen van haar eerste kindje!!)

4.    #4
    . Angie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Bij Lifestyle/Alternatieve geneeswijze staat ook iets over Reiki.
    VP-lid sinds 23 september 2004

5.    #5
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Hoi Diny, ik heb zelf reiki 1 gedaan maar doe er eigenlijk helemaal niks meer mee. Waarom weet ik niet, misschien moet ik het gewoon weer eens oppakken. Ik heb het destijds gedaan om zelf meer te kunnen ontspannen, dat is wel gelukt!

6.    #6
    . Angie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Ik heb dus ook alleen Reiki 1, ik vond het mega interessant maar heb blijkbaar anderen nodig om ermee door te blijven gaan. Nu komt het er gewoon niet meer van. Stom eigenlijk.

7.    #7
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Angie, ik heb precies hetzelfde als jij. Als iemand me zou vragen of ik reiki zou willen geven, raak ik weer helemaal enthousiast, maar anders niet. Gek he?!

8.    #8
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Eh, Gina, wanneer kan ik langskomen?

9.    #9
    geband
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

You any time girl!

10.    #10
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

11.    #11
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

In 2001 heb ik reike graat 1 gevolgt, en wilde voor graat 2 1 jaar later maar kost wat,
    maar gebruik regelmatig reiki, en voel pijn bij anderen,
    groetjes chantal een trotste mama van brittany geboren 28-10-2003<br /><br /><br />*Liefdesvolle herindering lieve pa mis je *

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Post waarderingen

ja, chantal je hebt gelijk, de prijzen die gevraagd worden voor de cursussen zijn soms buitensporig, dat ben ik helemaal met je eens.
    Het is jammer dat er vaak zo mee word om gesprongen, mijn mening is dat reiki voor iedereen bereikbaar moet kunnen zijn.

veel liefs diny

Er zijn drie dingen die nooit terugkeren: de afgeschoten pijl, het gesproken woord en de gelegenheid die je hebt verzuimd
    Er zijn drie dingen die nooit terugkeren: de afgeschoten pijl, het gesproken woord en de gelegenheid die je hebt verzuimd.

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Post waarderingen

nou mani, een ding kan ik je met zekerheid zeggen, dat reiki echt niet zweverig is en beter gezegd, helemaal niet hoort te zijn. Het is energie, waarvan iedereen gebruik kan maken en die altijd positief is.

liefs diny

14.    #14
    . Angie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Positief is het zeker. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld in een groep met vreemden als toen. Volgens mij zaten we 2 dagen lang met een big smile in die woonkamer samen, ieder met z'n eigen reden om Reiki te gaan 'doen'. En was iedereen onwijs blij voor elkaar dat we de 1e graad gehaald hadden. Ik vond het mediteren erg bijzonder, maar ik kan er nu gewoon geen tijd voor vrijmaken, erg eigenlijk.

Ik was toen samen met een vriendin, die is door gaan leren en gaat nu voor Reiki 3.

15.    #15
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Ik heb verleden week voor het eerst een Reiki behandeling gehad. Ik wist niet wat me over kwam, helemaal geweldig. Ik bruiste van de energie na die behandeling. Mijn aura was lek en die heeft ze weer gedicht, vandaar dat ik opeens weer zoveel energie had.

Pagina 1 van de 10 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Reiki ervaring gezocht (en hulp)
    Door dharma1982 in forum Spiritualiteit & religie
    Reacties: 83
    Laatste Bericht: 28-02-10, 16:16
  2. Reiki informatie
    Door charmed in forum Spiritualiteit & religie
    Reacties: 13
    Laatste Bericht: 11-05-07, 10:17

Bladwijzers

Forum Rechten