VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 57

Onderwerp: Wat was jullie leukste stedentrip?

1.    #1
    Pluk
    Gast

Standaard Wat was jullie leukste stedentrip?

Iemand leuke tips/ervaringen? Bekende en vooral onbekende steden in Europa of wereld?

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Wat was jullie leukste stedentrip?

New York vond ik het meest indrukwekkend, Barcelona het meest ontspannen

3.    #3
    . beppos's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Londen was erg leuk. We zijn in maart gegaan. Hadden uitstekend weer. Hebben o.a. een superspannende toneelvoorstelling gezien.

Praag is ook erg mooi.

Barcelona trouwens ook.

Dit zou dan mijn top 3 zijn, maar dan wel in willekeurige volgorde

Gent vind ik trouwens ook erg gezellig, in combinatie met Brugge
    Tijdens elke minuut die jij met ergenis doorbrengt, verzuim je zestig gelukkig seconden van je leven

4.    #4
    . Sipie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Ik vond Rome zeer geslaagd!
    Max (17-06-2004) & Lisa (08-02-2006) & Skye (23-11-2012)

5.    #5
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Praag en Rome zijn alletwee heel mooi. Brugge is schilderachtig... Maastricht ook altijd een bezoekje waard. Parijs en London hoeven van mij dan wat minder.

Geen idee wat ik het mooiste vond.

6.    #6
    . cooperbazinneke's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

We zijn in 2003 op onze honeymoon naar italie gweest we zijn dus in Rome, Venetie, Florance, Pisa, Sienna, Asissi, Napels, Capri en Pompei geweest. Allemaal erg mooi.

Monte Carlo was leuk maar niet mooi.

7.    #7
    . Mammalie's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Post waarderingen

Ik vind Antwerpen nog steeds super, alhoewel ben er nu wel heel vaak geweest (zowel een dagje als weekendjes).

Ik was ook weg van Lugano in het zuiden van Zwitserland, echt prachtig gebied, waar je veel kan doen en je kan er makkelijk een dagje Milaan aan vast plakken. Het was er niet zo duur als ik dacht, maar een goedgevulde portemonnaie is geen overbodige luxe.

Londen vond ik ook super, alleen zou ik er al niet meer heen gaan vanwege de koers.

Parijs vond ik niets aan, en associeer ik niet met een stad der romantiek.

Berlijn super super, jammer dat ik er net te weinig cultuur heb op gestoken, omdat ik er eigenlijk was vanwege de Loveparade.
    Het kan me geen Rugg schelen dat ik nep-Uggs heb

8.    #8
    Pluk
    Gast

@Cooperbazinneke: wij denken er over van de zomer naar italie te gaan en een rondreis te maken met de auto. Ben benieuwd hoe jullie je honeymoon hebben gedaan, want je hebt erg veel plaatsen gezien? De meeste staan ook op ons verlanglijstje.

Leuke reacties tot zover. Ben zelf erg gecharmeerd van Belgie: Antwerpen natuurlijk maar ook Gent en Luik: shop till you drop!!

Hoe zijn de steden in Scandinavie: Stockholm, Oslo, Helsinki en ook Kopenhagen?

9.    #9
    .
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Post waarderingen

Wij zijn 2 jaar geleden naar de Canarische Eilanden geweest, naar Fuerteventura, en dat wat echt super

10.    #10
    . bootje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

op huwelijksreis zijn wij naar wenen geweest, een erg mooie stad, druk maar niet overweldigend!

Bangkok zijn wij 2,5 jaar geleden geweest. Een stad vol met tegenstrijdigheden, maar zo indrukwekkend. de skyline laat je een stad van welvaart en rijkdom zien, maar het straat beeld wordt bepaalt door standjes, tuktuk's, olifanten tussen de auto's enz. Naast de hectiek van een miljoenen stad vidn je overweldigende rust op de grote tempelcomplexen. ik kan niet anders zeggen als een mooie stad waar wij in het westen misschien nog wel iets van zouden kunnen leren. Door het boedistische geloof accepteren de mensen elkaar daar, zodat rijk naast arm kan wonen, de rijke bij de arme dingen kopen en dat iedereen even een rust puntje kan vinden bij de vele danktempeltjes voordat iedereen naar zijn werk gaat. een echte aanrader!

Afgelopen jaar zijn we naar nevers geweest in frankrijk. stelde me er niet zoveel van voor, maar ook deze stad is een bezoek zeker waard, mooie oude panden, schitterede kerken.

er zijn zoveel mooie plekjes, ik zou ook nog zoveel willen zien!

liefs fem
    [url=http://www.tickercentral.com][img]http://www.tickercentral.com/view/9d6r/1.png[/img][/url]<br />[url=http://www.tickercentral.com][img]http://www.tickercentral.com/view/9d6r/2.png[/img][/url]<br />[url=http://vrouwenpower.nl/banner/][img]http://vrouwenpower.nl/banner/tickers/image/vacation/bg003/birdslider/2008-6-16/1313/366/b256ZSB2YWthbnRpZSBpcyBvdmVyIA==[/img][/url]

11.    #11
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pluk
    @Cooperbazinneke: wij denken er over van de zomer naar italie te gaan en een rondreis te maken met de auto. Ben benieuwd hoe jullie je honeymoon hebben gedaan, want je hebt erg veel plaatsen gezien? De meeste staan ook op ons verlanglijstje.

Leuke reacties tot zover. Ben zelf erg gecharmeerd van Belgie: Antwerpen natuurlijk maar ook Gent en Luik: shop till you drop!!

Hoe zijn de steden in Scandinavie: Stockholm, Oslo, Helsinki en ook Kopenhagen?
    Via een reis gezelschap

We waren allebij 5 kilo afgevallen door de vele pasta's en het lopen onder andere op de vesivius.

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

BARCELONA met stip op nummer 1, Athene zeker ook leuk maar dan moet je wel de weg weten en niet op de plaka blijven hangen!! Londen leuk vanwege de musicals maar erg duur!
    Ik wil zo graag naar Istanbul wie oh wie is daar geweest?? Berlijn staat ook op mn lijstje ik hoor daar veel goede dingen over, maar wat is nou precies zo leuk??

13.    #13
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    2

Manlief is in Orlando geweest maar vond het niet echt om te zeggen van goh wat is het hier mooi. Het was een beetje nep.

14.    #14
    . jaysen's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Barcelona,Parijs en Berlijn.
    Zou heel graag eens naar Rome gaan!
    !

15.    #15
    .
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

San Fransisco is echt een superleuke stad, verder in Europa Londen, Parijs, Barcelona en Valencia. Binnenkort ga ik naar Berlijn ben benieuwd hoe dat bevalt...
    Groeten Angelique!

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Stedentrip naar Edinburgh, wie heeft tips?
    Door zeester in forum Reizen & vakantie
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 25-07-11, 20:25
  2. de leukste reistips
    Door Gazette in forum Reizen & vakantie
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 03-10-10, 04:09
  3. stedentrip moskou,st petersburgh of kopenhagen
    Door Pride in forum Reizen & vakantie
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 09-09-10, 21:33
  4. Reacties: 22