VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Speel-o-theek

1.    #1
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Standaard Speel-o-theek

Speel-O-theek

Link naar de Speel O Theek bij jou in de provincie. Handige site om een speel o theek in de buurt te vinden!

2.    #2
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Re: Speel-o-theek

Leuke en nuttige link, maakt er iemand hier al gebruik van een speel-o-theek?

3.    #3
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Ik weet dat er een van de sept mama's al gebruik van maakt en wilde dus zoeken of er hier in de buurt ook een was. Vandaar dat ik die link tegenkwam. Ben beslist van plan er gebruik van te gaan maken. Zeker met wat groter/duurder speelgoed is het toch handig om het eerst te proberen, alvorens je iets aanschaft.

4.    #4
    . Angie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Ja hallo hier spuit 11, ik wist niet dat er een topic over Spelotheken was!

Ik ben nu een jaar lid van de spelotheek hier in de buurt en ik ben erg positief.
    We lenen voornamelijk grote speelatributen die we nooit zullen aanschaffen zoals keukentjes, glijbanen en auto's (ik bedoel dan van die wagentjes die ze ook bij de supermarkten hebben).
    Ook lenen we speelgoed waarvan ik denk dat Eline er ??n week helemaal mee bezig is en daarna niet meer.
    Als ze het dan zat is dan gaat het gewoon een week later weer terug. En dingen die echt leuk zijn kun je vaak langer lenen.

We betalen voor een jaar 15 euro, je mag 2 dingen lenen per keer en dan 3 weken en evt verlengen.
    VP-lid sinds 23 september 2004

5.    #5
    . moppie04's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Ik vind het idee echt super maar ben er nog steeds niet echt actief mee, de spelotheek is hier ook om de andere week geopend, en dan maar een paar uurtjes per week. Iig niet op de momenten dat ik vrij ben.....
    Geluk is mooi als het naar je lacht

6.    #6
    . nicoleao's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Post waarderingen

Hai,

ik vind de spelotheek echt geweldig. Je kunt speelgoed eerst eens rustig uitproberen voordat je het koopt. Ik heb zo vaak iets gekocht waarvan ik dacht dat de kinderen het super zouden vinden en na 5 minuten waren ze er klaar mee. Veel spelotheken hebben bovendien een spel-enopvoedwinkel erbij waar je koffie kunt drinken en kinderen kunnen spelen. Hier is de spelotheek ook maar een paar uur per week open; ook door tekort aan vrijwilligers geloof ik.
    En het is vrijwilligerswerk waarbij je je kinderen makkelijk mee kunt nemen.

Nicole

Gelijkaardige Onderwerpen

1. wat voor spel speel jij?
    Door mops in forum Vergaarbak
    Reacties: 28
    Laatste Bericht: 10-07-07, 14:34
  2. Speel een interactief karakterrolspel
    Door Maeve123 in forum Oproepjes / contact gezocht
    Reacties: 6
    Laatste Bericht: 29-03-07, 09:31

Bladwijzers

Forum Rechten