VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Resultaten 1 tot 12 van de 12

Onderwerp: Pc vraagje: Ben ik toe aan een nieuwe pc??????

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Standaard Pc vraagje: Ben ik toe aan een nieuwe pc??????

Hoi allemaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik weet het echt niet meer!!!!. Mijn pc doet heel erg raar, ik moet soms wel 6of 7x opnieuw opstarten. Ben ik op een site, en klik ik wat aan, loopt hij gelijk vast. De cookies, bestanden en geschiedenis verwijder ik een paar keer per dag!. Ook heb ik al programma's van de harde schijf gehaald. Mijn pc heb ik verleden jaar via via goedkoop gekocht dus ik heb geen idee hoe oud hij is. Ook komt er regelmatig een raar tikkend geluid uit mijn pc. Dus wie weet misschien wat het kan zijn?, Of ben ik toe aan een nieuwe.

2.    #2
    Gedeactiveerd webrunner's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Standaard Re: Pc vraagje: Ben ik toe aan een nieuwe pc??????

Vooral dat geluid klinkt niet echt gezond, alsof er echt iets stuk is.
    Al die andere symptomen kunnen ook software problemen zijn.
    Om het zeker te weten zou ik er toch even iemand naar laten kijken die er verstand van heeft.
    Aan de informatie alleen heb ik niet genoeg om te beoordelen of je een nieuwe moet kopen.

3.    #3
    . armygirly's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    13

Het geluid is inderdaad erg raar.

Heb je een goede virusscanner?
    Ik heb gemerkt dat je pc erg traag en soms zelfs inderdaad vast kan lopen door virussen
    They say guns don't kill people. People kill people. Well I think guns help, if you stood there and yelled BANG It won't work!!

4.    #4
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Hoi Webrunner, dat geluid vind ik ook vreemd, als ik dat geluid hoor, dan loopt hij ook onmiddelijk vast. ook op dit forum heb ik problemen, ik voeg bv een plaatje toe. en bij bekijken zie ik het plaatje, maar als ik het verzend, dan staat er geen plaatje!. Ook heb ik met opstarten steeds de vermelding dat er iets mis is gegaan. En dan moet ik op een toets drukken om verder te gaan. Of ik zit op internet, en dan krijg ik ineens de vermelding"dit programma heeft een foute bewerking ondergaan en wordt onmiddelijk afgesloten. Nou dan moet ik weer opnieuw opstarten, en dat lukt dan binnen 7x of zo. Het gebeurt ook regelmatig dat mijn pc zonder enige waarschuwing plots gewoon uitvalt. En op de vraag of ik een goede virusscaner heb, ja, dat is ook geen probleem. Ik kan bv ook niet de spellingscontroller gebruiken want dan loopt mijn pc ook vast.

5.    #5
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Dit klinkt als een probleem met de voeding, de processor koeler of het geheugen.
    Ik zou even naar een winkel gaan.
    Weet je wat specificaties (wat voor processor, hoe snel, hoeveel geheugen)?

6.    #6
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Hoi Webrunner, helaas kan ik geen antwoorden geven op je vragen, ik heb echt geen idee!!
    hij heeft nu weer wat nieuws, als ik ga opstarten, dan komt er weer een ander geluid uit.
    Het klinkt alsof er iets vastloopt. Bedankt trouwens dat je me steeds te woord staat!!

7.    #7
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Desiree, er is echt iets mis.
    Je moet er even naar laten kijken door iemand die er veel vanaf weet.
    Vanaf nu wordt het alleen maar erger, vanzelf oplossen zal het zeker niet!
    De schade kan ook steeds groter worden als je niets doet en hem gewoon blijft gebruiken.

Ik zou overigens niet meer zelf een tweedehands computer kopen als je er zo weinig van af weet.
    De kans dat je te veel betaalt is wel erg groot namelijk.

Ik vindt het persoonlijk beter als je een nieuwe koopt (mocht het nodig zijn).
    Dell heeft redelijke pc's en zijn niet duur.
    Je kan ook naar een winkel gaan. Dan ben je wel iets duurder uit maar heb je waarschijnlijk wel wat meer service.

Verder heeft de Aldi vaak mega aanbiedingen voor laptops en/of pc's. Die zijn goed maar daar ,oet je wel snel bij zijn!

Heb je geld voor een nieuwe, kijk dan eens hier: http://www.kooponline.nl/customer/home.php of bij dell: http://www1.euro.dell.com/content/pr...=nl&l=nl&s=dhs

en ehh.. over het antwoorden: dat zit wel goed hoor
    Breng maar een paar nieuwe leden aan, dan ben ik weer blij

8.    #8
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

ik was het vandaag zo zat, dat ik een nieuwe pc heb besteld bij een postorder bedrijf, ik heb het geld niet om hem contant te betalen!. En om nou zonder pc te zitten, no thanks!!
    Webrunner, nogmaals bedankt, enne, ik zal mijn best doen om wat nieuwe leden te werven!!
    groetjes, Bianca

9.    #9
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Zo, van dik hout zaagt men planken
    Wat en waar heb je het besteld?

10.    #10
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Een beetje late reactie, maar ik kwam steeds internet niet op, ik heb een "Packard Bell" computer besteld, het is een gewone gezins-computer hoor!. Met een geheugen van 512mb, en de harde-schijf is 160gb. Er staat ook iets over: grafische kaart, video-geheugen,dvd-rewriter+ rw en dvd-drive:16x. Data/faxmodem, en netwerkkaart, maar daar heb ik geen verstand van, sterker nog, ik weet niet eens wat het allemaal betekend!!. Wat mij aantrok, was dat de besturingssoftware al geinstalleerd is, dus als hij eerdaags wordt gebracht, stekker erin en gaan met die banaan!!. Er stond ook bij dat deze computer goed geschikt is voor uitbreiding, dus ik ben benieuwd. O, ja, ik heb hem besteld bij "quelle"

11.    #11
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    3

Klinkt goed! Ik ben benieuwd.
    Overigens is het normaal dat alle software all voor geinstalleerd is hoor.
    Je zal waarschijnlijk wel je internet verbinding opnieuw moeten installeren en configureren.

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

Hoera!!!!!!!!!!, eindelijk!, afgelopen Dinsdag kreeg ik mijn nieuwe pc. Ik had hem zelf aangesloten. deed hij heel raar.
    dus ik de help-desk gebeld, blijkt dat rot ding stuk te zijn!. Afijn, ik Quelle bellen, en vandaag zouden ze de computer ophalen, en ik zou gelijk een nieuwe krijgen
    en zie hier, de pc heb ik zelf aangesloten, en het werkt!. Niet slecht he? voor iemand die geen verstand heeft van pc's .
    Het is alleen wennen, ik hoef niet 6x optestarten, en hij loopt ook niet vast, heerlijk.

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Vraagje over zelf ontslag (wanneer je nieuwe baan hebt)
    Door Jaimy in forum Carrière & studie
    Reacties: 21
    Laatste Bericht: 01-05-07, 20:48
  2. Vraagje
    Door sandra38 in forum Oproepjes / contact gezocht
    Reacties: 11
    Laatste Bericht: 07-01-07, 18:08
  3. vraagje
    Door deesss in forum Oproepjes / contact gezocht
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 02-12-06, 16:00
  4. Vraagje...