VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Wat moet ik voelen (part deux)

1.    #1
    .
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Standaard Wat moet ik voelen (part deux)

Hey allen,

Sommigen onder u hebben zich misschien de moeite getroost die ellenlange tekst in de "Wat moet ik nu voelen" thread te lezen ivm mijn "relatie-perikelen"...

Effe een shockerende update...

Mijn ex, die me bedroog maar die ik toch nog wou vergeven, maar die het uiteindelijk toch nog zelf met deze voetmat uitmaakte, heeft zich de voorbije weken namelijk weer overtroffen. Zoals jullie je misschien herinneren, werken we op hetzelfde departement van een groot bedrijf. Twee weken nadat ze het via de telefoon uitgemaakt had op 30 dec (??n dag voor oudejaar dus), nodigde ze twee collega's van ons uit op het appartement van haar vriend (diegene waarmee ze meteen na mij dus samen was en waarmee ze me bedrogen had op 23 dec - ??n dag voor kerstavond, dus) voor een gezellig etentje - zeer goed beseffende dat ik het nog erg moeilijk had met onze breuk. Zij werkt wel nauwer samen met deze collega's dan ik, maar toch.. ??n van hen had ik ook in vertrouwen genomen ivm onze relatie, en wist dus ook wel heel wat van ons en mij; plus we gingen steeds samen lunchen in de bedrijfscafetaria. Ik zei toen tegen m'n ex dat ik dat wel niet zo'n leuk idee vond en dat ze toch op zijn minst een beetje had kunnen rekening houden met mijn gevoelens (ze zaten met z'n allen twee bureau's verder dan het onze en ik kom er ook steeds langs en zie ze steeds voor de lunch enz..). Weet je wat ze zei? "ik vond 2 weken misschien ook wel wat vroeg, maar dat neemt niet weg dat ik me afvraag waarom ik rekening moet houden met jou? Moet ik je soms steeds vragen of het ook is of ik iets organiseer?". Wat uiteraard niet was wat ik vroeg - maar ze gaf me nadien ok, grif toe dat het gewoon net in haar opkwam om eens te overwegen of ik me daar wel goed bij zou voelen om onze collega's uit te nodigen op een etentje bij die jongen waarmee ze me bedrogen had - toen ik er nog niet helemaal over was.

Nu dat is nog niet het ?rgste.. Let op want n? wordt het pas ?cht grof: z??r recent heb ik iemand anders leren kennen. Ik heb er (voorlopig) nog geen relatie mee, maar het klinkt alleszins erg goed en zaterdag (29/02) onze eerste ?chte date (duimen!!). In tussentijd MSN'en we wel (heel) veel, mailen we en sturen we sms'jes. Laatst tijdens de lunch, stuurde zij (m'n mogelijk toekomstige vriendin) me dus een sms'je.. ik zat n?t tegenover m'n ex en die vertrouwenspersoon die zij twee weken terug bij haar en die slijmbal-bedrieger uitgenodigd had, zat schuin tegenover mij... en het is die laatste die gemerkt had dat ik m'n gsm bovenhaalde? en met m'n handen onder tafel las (alsof ik iets wilde verbergen).. en tijdens het lezen toverde ik een brede glimlach op m'n gezicht... en d?t was er dus te veel aan..

Nu moet je h??r (= van mijn ex) reactie eens peilen: zij is boos omdat ik dat ni?t deed toen we nog samen waren. Toen lachte ik ni?t zo.. en ik stuur nu sms'jes naar haar terwijl zij vond dat ik dat naar haar niet (genoeg) deed... zij is dus verontwaardigd omdat ik die dingen n? w?l kan doen en bij haar toen blijkbaar ni?t.. We hebben even (30 min) getelefoneerd, waarbij ik haar trachtte uit te leggen waarom ik het daar moeilijk mee had (ze had nl nog steeds contact met haar ex waarmee ze me uiteindelijk ook bedrogen had en ik had het daarv??r ook al h??l moeilijk gehad toen ze me de eerste keer dumpte voor diezelfde ex en dat wou ik niet n?g 's meemaken, dus schermde ik mezelf aanvankelijk wat af). Ik stuurde haar toen op 20 dec h??l vroeg een mailtje om haar te zeggen dat ik me daar ging over zetten en me van dat ogenblik af gewoon ging gedragen zoals ik echt was. Zoals jullie in m'n vorige thread en hierboven nog 's kunnen lezen, weten jullie wat er een paar dagen daarna gebeurde. Dus dat telefoontje... toen ik wou afsluiten zei ze me nog ??n ding: "ik hoop dat ze je doodongelukkig maakt"...? ? ik had haar steeds (oprecht) alle geluk van de wereld gewenst na onze breuk.

On-ge-lo-fe-lijk, die meid. Ze is gewoon compleet geschift. In plaats van een beetje gelukkig te zijn dat ik nu ook iemand gevonden heb, zit ze me te verwijten dat ik "nooit zo deed toen wij nog samen waren".... In godsnaam, sommige vrouwen... misschien is dit niet de plaats om dit te schrijven, maar toch. Is dit nu zo tactloos van mij om zo te doen (gelukkig te lijken)? Ik bedoel, ZIJ heeft het toch uitgemaakt met MIJ WTF zit zij zich dan nu nog zorgen te maken; ze zou moeten blij zijn dat ik nu ook gelukkig ben...

Nu ja, zaterdag ga ik uit met een normaal meisje. Ik hoop dat het wat wordt.? ?

2.    #2
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Standaard Re: Wat moet ik voelen (part deux)

Jezus, ik heb weer vol verbazing zitten lezen. Die griet is volledig geschift. Wees blij dat je daarvan af bent man! Als je daar langer een relatie mee had gehad, had je ws over een jaar aan de drank gezeten!
    Nou goed, ik ben erg benieuwd hoe je date zaterdag afloopt! Ga je ons wat laten weten?

3.    #3
    .
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

(per ongeluk verkeerd knopje drukt)? ?

en Heaven, ik zit misschien n? al redelijk aan de drank - ik b?n tenslotte Belg h?? :P

En ja ik zal wel iets laten weten ...

4.    #4
    .
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Post waarderingen

En Seasquid, vertel eens..., hoe is je afspraakje verlopen??. Ik ben benieuwd!!!!

5.    #5
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Seasquid.. dat eerste grietje is niet wijs!

Vertel, hoe was je date!

6.    #6
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Nou inderdaad! Oh Seasquid, vertel 's!!!

Gelijkaardige Onderwerpen

1. wie weet een leuke part time baan
    Door Jochri in forum Carrière & studie
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 08-07-11, 21:36
  2. Baby voelen
    Door Liesje0603 in forum Zwangerschap & bevalling
    Reacties: 105
    Laatste Bericht: 26-01-11, 23:18
  3. Kerst-Mis part two
    Door Pokelon in forum Column archief
    Reacties: 3