VrouwenPower.nl - Alle Rechten Voorbehouden.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 38

Onderwerp: Vrijgezellenavond

1.    #1
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Standaard Vrijgezellenavond

Mijn beste vriendin gaat op 1 juli trouwen. Ik wil graag een vrijgezellenavond organiseren en ben dus op zoek naar leuke ideeen. Hoe is het bij jullie of bij vrienden gegaan? Ben heel benieuwd naar alle verhalen en wie weet haal ik er iets uit.

2.    #2
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Standaard Re: Vrijgezellenavond

Allereerst moet je mij uitnodigen! Aangezien ik weet welke vriendin het is....

Geintje...

Ik heb het zelf niet gehad, maar wat ik heel leuk vond, heb ik bij een ander gezien. Iemand had een polaroid fotocamera bij zich en iedereen die de as bruid iets leuks wilde toewensen moest met haar op de foto en op een viltje een boodschap zetten. Dat werd aan elkaar bevestigd en ging later een album/plakboek in. Uiteraard werden de meest aantrekkelijke en de meest lelijke mensen aangesproken.
    Ik ben zelf erg tegen het 'voor *** lopen'. Misschien vinden sommige mensen dat grappig, maar meestal is het zo dat alleen de gene die het organiseren het leuk vinden. De persoon zelf vind het vaak niks, om in een of andere outfit voor joker te lopen.

Je hebt ook leuke workshops, ik weet niet waar ze van houdt, maar je kan van sieraden maken, tot line dancing doen. Kan ook heel leuk zijn, als je met een leuke club meiden bent.

Uiteraard lekker wat eten ergens. Je hebt zat themarestaurants, maar de een is leuker dan de ander, da's even zoeken denk ik...

3.    #3
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik ben idd ookniet erg voor het 'voor *** lopen' Themarestaurant heb ik ook al aan zitten denken. Bedoel, een bijpassend outfitje bij het thema is wel zo geregeld en voor de genodigden geldt dan een dresscode. Dat is simpel. helaas kreeg ik al de mededeling dat jij niet mee mocht denken, Heaven,....En ik opperde toch echt alleen het idee om dit topic te openen... Volgens mij heeft ze je iets te goed door...LOL!

4.    #4
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Inderdaad, geen voor gek lopen verhaal. Is helemaal niet leuk voor de bruid.

Wij zijn met de ene vriendin gaan survivallen in de grotten en daarna Japans gaan eten. We hebben haar wel nog even geplaagd door met zijn allen te stoppen bij de Mac.

Met een andere vriendin hebben we een erotisch diner gedaan met stripper. Was leuk maar niet voor iedereen een goed idee wellicht. Dat was in Rotterdam.

Workshops lijkt mij ook leuk, of een dagje kuren? Foto's is leuk, of een kookboek met lievelingsrecepten (voor een goed huwelijk) of wensen voor iedereen. Een kalender met voor iedere dag/week/maand een wens, eventueel te maken op de bruiloft zelf nog?

5.    #5
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Dat vind ik ook wel een heel leuk idee, die kalender.

6.    #6
    geband
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    30

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door diedeldie
    Ik ben idd ookniet erg voor het 'voor *** lopen' Themarestaurant heb ik ook al aan zitten denken. Bedoel, een bijpassend outfitje bij het thema is wel zo geregeld en voor de genodigden geldt dan een dresscode. Dat is simpel. helaas kreeg ik al de mededeling dat jij niet mee mocht denken, Heaven,....En ik opperde toch echt alleen het idee om dit topic te openen... Volgens mij heeft ze je iets te goed door...LOL!

Pffff, da's mijn mazzel weer...

7.    #7
    jane
    Gast

een overnachting samen met een beautydag ook erg gezellig en lekker eten

8.    #8
    . Angie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen
    Blog Berichten
    1

Nou even zien...
    Dat ik ging trouwen, gingen we lasergamen, de mannen tegen de vrouwen

Bij schoonzusje nr 1 gingen we pannenkoeken eten en pottenbakken in Amsterdam

Bij schoonzusje nr. 2 gingen we sieraden maken, daarna leren koeien leren melken bij een bevriende boer en als afsluiting lekker wokken

Bij schoonzusje nr. 3 gingen we een workshop mozaieken. We maakten met z'n allen iets voor haar en een week later iets voor ons zelf.

VP-lid sinds 23 september 2004

9.    #9
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

oja, mozaieken...dat is wel weer een heel persoonlijk cadeautje gelijk erbij. ook heel leuk!

10.    #10
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Het hangt er een beetje vanaf waar in Nederland het moet plaatsvinden en wat het budget is van de dames die meegaan natuurlijk. Hier wat ervaringen van mezelf:

Bij mij hadden ze een 'groene beer party' georganiseerd bij een van de organisatoren thuis. Kwam er een dametje allerlei mileuvriendelijke schoonmaakmiddelen, wonderdoekjes en dat soort artikelen demonstreren. Daarna naar een theaterrestaurant, ook heel erg leuk.

Bij een vriendin zijn we naar de schouwburg geweest naar een voorstelling die ook niet voor alle kijkers geschikt was , maar de bruid kon dat zeker wel waarderen. En daarna een gezellig net restaurant in de buurt.

Bij een andere vriendin hebben we een workshop chocolade maken gedaan en ook ergens heerlijk gegeten. Tijdens het eten gaf iedereen een kleinigheidje dat wel heel persoonlijk was. Dan moest de a.s. bruid raden van wie het cadeau afkomstig was (dus van te voren ongezien proberen in te zamelen). Er mocht dan een klein verhaaltje bij met toelichting, maar dan wel nog steeds moeilijk genoeg dat het toch even raden is van wie het komt natuurlijk!

Bij weer een andere vriendin waren we in Delft en hebben we een workshop Delftsblauw schilderen gedaan. Tijdens de bruiloft zijn toen de inmiddels gebakken werkjes aan het bruidspaar als cadeau overhandigd.

En bij weer een andere vriendin zijn we naar het prehistorisch dorp geweest en deden daar allerlei workshops/spellen die daarop betrekking hadden. Ook zij kreeg allerlei kleinigheidjes cadeau, maar dit keer niet om te raden van wie, maar allemaal 'geintjes' die iets met trouwen te maken hadden.

Als je uit eten gaat, hou er dan wel rekening mee of een of meerdere van de deelnemers nog speciale dieten heeft en of dat mogelijk is in het uitgekozen restaurant (bijv. vegetarisch, of vanwege allergieen of zo). Ik ken gevallen waar dat ook mis gegaan is en nog net met wat improvisatie opgelost kon worden.

Misty

11.    #11
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Misty, leuke banner heb je! :P

Bedankt voor je hele verhaal. Er staan zeker nuttige tips in.
    Ook idd wat betreft het eten.

Ik ga alles wat ik hier verzamel aan verhalen en tips in de groep gooien...Enne nog meer ideeen zijn natuurlijk altijd welkom!

12.    #12
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misty
    Bij een andere vriendin hebben we een workshop chocolade maken gedaan en ook ergens heerlijk gegeten. Tijdens het eten gaf iedereen een kleinigheidje dat wel heel persoonlijk was. Dan moest de a.s. bruid raden van wie het cadeau afkomstig was (dus van te voren ongezien proberen in te zamelen). Er mocht dan een klein verhaaltje bij met toelichting, maar dan wel nog steeds moeilijk genoeg dat het toch even raden is van wie het komt natuurlijk!
    Dat klinkt als mijn vrijgezellenfeest

13.    #13
    .
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Wij zijn nu ook weer bezig met het organiseren van zo'n feestje. De ideeen waar we nu mee bezig zijn is buikdansen, salsadansen, sieraden maken of keramiek.

Ook hebben wij een keer servies schilderen gedaan, was erg leuk. Net als een tandemfietstocht of steppen.

14.    #14
    Gedeactiveerd
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Post waarderingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bertje
    Dat klinkt als mijn vrijgezellenfeest

Geinig, toch niet toevallig bijna 2 jaar geleden he?

15.    #15
    . diedeldie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Post waarderingen

Ik ben ook wel benieuwd nu!

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten